İhale No | 2017/102690 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | Afyon Kocatepe Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Afyonkarahisar |
İşin İli | Afyonkarahisar |
Yayın Tarihi | 10 Mart 2017 |
İhale Tarihi | 22 Mart 2017 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Afyon Kocatepe Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi 2017 Yılı ihtiyacı olan 50 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı ihalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/102690 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ALİ ÇETİNKAYA KAMPÜSÜ İZMİR KARAYOLU 7. KM 03200 AFYONKARAHİSAR MERKEZ/AFYONKARAHİSAR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2722281429 - 2722281430 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | hastaneihale@aku.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 50 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Afyon Kocatepe Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Ambarı |
c) Teslim tarihi | : | İşe Başlama tarihinden itibaren Afyon Kocatepe Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliğinin ihtiyaçları doğrultusunda, Hastane Deposunca faks yoluyla verilecek siparişler ile peyderpey 31.12.2017 tarihine kadar alınacaktır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesi Ali Çetinkaya Kampusü Dörtyol mah. 2070 sok. No. 3/4 A Blok 2. kat ihale Satınalma Müdürlüğü AFYONKARAHİSAR |
b) Tarihi ve saati | : | 22.03.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İsteklilerce teklif edilen malın veya malların teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik şartnamede belirtilen şekliyle verilecek numuneler, ihaleden önce Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesi Ambarına tutanakla teslim edilerek teslim tutanakları teklif zarfıyla birlikte verilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesi Ali Çetinkaya Kampusü Dörtyol mah. 2070 sok. No. 3/4 A Blok 2. kat ihale Satınalma Müdürlüğü AFYONKARAHİSAR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Afyon Kocatepe Üniversitesi Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünün VAKIFLAR BANKASI AFYONKARAHİSAR MERKEZ ŞUBE 445001515905 nolu ve TR69 0001 5001 5800 7303 5114 62 İBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesi Ali Çetinkaya Kampusü Dörtyol mah. 2070 sok. No. 3/4 A Blok 2. kat ihale Satınalma Müdürlüğü AFYONKARAHİSAR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
SİLGİ | 100 | adet |
SELEFON BANT | 150 | adet |
SENTETİK YAPIŞTIRICI | 300 | adet |
KURŞUN KALEM KIRMIZI | 50 | adet |
KURŞUN KALEM SİYAH | 300 | adet |
İMZA KALEMİ (MAVİ) | 60 | adet |
ASETAT KALEMİ - M (KIRMIZI) | 150 | adet |
ASETAT KALEMİ - M (MAVİ) | 200 | adet |
ASETAT KALEMİ - M (SİYAH) | 200 | adet |
ASETAT KALEMİ - S (KIRMIZI) | 100 | adet |
ASETAT KALEMİ - S (MAVİ) | 150 | adet |
ASETAT KALEMİ - S (SİYAH) | 150 | adet |
TOPLU İĞNE | 50 | kutu |
ZIMBA TELİ 24/6 | 700 | kutu |
ATAÇ NO:2 | 200 | kutu |
ŞERİT DAKSİL | 1.000 | adet |
ISTAMPA MÜREKKEBİ SİYAH | 40 | adet |
ISTAMPA MÜREKKEBİ MAVİ | 10 | adet |
ISTAMPA MÜREKKEBİ KIRMIZI | 10 | adet |
ZARF (125X176) | 1.000 | adet |
ZARF (176 X 250)MM | 1.000 | adet |
ZARF 260X350 | 1.000 | adet |
ZARF (29X42CM) | 500 | adet |
BARKOT ETİKETİ TERMAL 100MMX100MM (250 Lİ RULOLOR HALİNDE | 100 | adet |
BARKOD ETİKETİ 30X60MM (1200 RULOLAR HALİNDE) | 1.000 | adet |
TEL ZIMBA MAKİNASI | 50 | adet |
DELGEÇ | 50 | adet |
MAKAS | 50 | adet |
ZIMBA TELİ SÖKÜCÜ | 30 | adet |
HASTA KAYIT DEFTERİ | 100 | adet |
ZİMMET DEFTERİ | 100 | adet |
GİDEN EVRAK DEFTERİ | 15 | adet |
AMELİYAT DEFTERİ | 50 | adet |
HASTA ORDER FORMU ( 3 NÜSHA ) | 75.000 | adet |
ACİL SERVİS GÖZLEM FORMU | 8.000 | adet |
YOĞUN BAKIM GÖZLEM FORMU | 20.000 | adet |
YENİDOĞAN YOĞUN BAKIM GÖZLEM FORMU | 5.000 | adet |
İMZA KLASÖRÜ | 30 | adet |
9 VOLT PİL | 200 | adet |
HP Q2612a TONER | 150 | adet |
HP CE285A TONER | 500 | adet |
HP CE278A 78ATONER | 15 | adet |
HP LASERT CE505A TONER | 300 | adet |
HP Q7553 A TONER | 40 | adet |
HP 5949A TONER | 40 | adet |
CANON 719 TONER | 50 | adet |
FAX CİHAZI TONERİ (SAMSUNG SF-650P)İLE UYUMLU | 15 | adet |
FAX CİHAZI TONERİ (SAMSUNG SF 760P) İLE UYUMLU | 20 | adet |
SAMSUNG ML1660 YAZICI TONERİ | 15 | adet |
RZ 230 EP MÜREKKEBİ | 60 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)