İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/185513 - Aftn/cıdın/amhs Sistemi Satın Alınacaktır

İhale No 2016/185513
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DHMİ) SATIN ALMA VE İKMAL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 22 Haziran 2016
İhale Tarihi 7 Eylül 2016 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

AFTN/CIDIN/AMHS SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (DHMİ)

AFTN/CIDIN/AMHS SİSTEMİ TEMİNİ VE TESİSİ İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/185513
1-İdarenin
a) Adresi : EMNİYET MAHALLESİ MEVLANA BULVARI (KONYA YOLU ÜZERİ) NO: 32 06560 YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : +90 312 204 2340 - 204 2341 - 204 2348 - 204 2626 - 204 2878 - +90 312 2128158
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Adet AFTN/CIDIN/AMHS Sistemi-Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ankara Hava Trafik Kontrol Merkezi, İstanbul Atatürk Havalimanı ve teknik şartnamenin 3.3.1 maddesinde belirtilen lokasyonlar
c) Teslim tarihi : Yüklenicinin yerli ya da yabancı olması durumunda; Yüklenici sipariş edilmiş malzemeyi sözleşmenin tebliğini müteakip en fazla 365 takvim günü içerisinde (teklifte belirtilen sürenin daha kısa olması halinde teklifteki süre dikkate alınacaktır.) teslim etmiş olacaktır. Yüklenicinin yabancı olması halinde; Sözleşme kapsamı tüm malzemenin tesliminde TERMİNALDE TESLİM / DELIVERED AT TERMINAL (DAT)? esasları uygulanacaktır. Açılan akreditif kapsamındaki malzemeler; en fazla 2 partide sevk edilecektir. Ordino bedelinin ödenerek ordinonun alınması, gümrük formalitelerinin yerine getirilmesi ve ardiye ücretinin ödenmesi yükleniciye ait olup, yüklenici faturaları kendisi/temsilcisi adına düzenlettirecektir. Yüklenici ithal için gerekli izinleri DHMİ adına alacaktır. Bu izinlerin alınması sırasında yüklenici tarafından ödenebilecek bedeller, makbuz/faturaları DHMİ adına düzenlenmiş olmak şartıyla Gümrük Giriş beyannameleri ile birlikte DHMİ’ye ibraz edilmesini müteakip en geç 15 iş günü içerisinde yükleniciye ödenecektir. İthal için gerekli izin başvurularında DHMİ’nin başvurusunun zorunlu olduğu hallerde ise DHMİ izin belgelerini temin edecektir. DHMİ gümrükleme hizmeti için yüklenici tarafından talep edilecek yetki ve izin belgelerini sevk vesaiklerinin Bankadan alınmasını müteakip en geç 3 iş günü içinde hazırlayarak yükleniciye verecektir. Gümrük Müdürlüklerine İthalat için ödenmesi gereken vergi resim ve harçlar DHMİ sorumluluğundadır. Bu amaçla yüklenici, gümrükleme işlemleri sırasında yetkisini verdiğimiz Gümrük Müşavirliği tarafından doldurulan Gümrük Giriş Beyannamesi; tescil edilmeden önce DHMİ?ye kontrol amacıyla sunacak ve onayını aldıktan sonra Gümrük Giriş Beyannamesi muayene memuru tarafından kapatıldıktan sonra Gümrük Mal Saymanlığına ödenecek bedeli, Gümrük Beyannamesinin bir suretini de ekleyerek yazılı olarak DHMİ?ye bildirecektir. DHMİ bu vergi, resim ve harçları ödemek için bildirim tarihinden itibaren en geç 5 iş günü içinde bir eleman görevlendirecektir. Ancak, Yüklenici bu bedelleri ödeyip fiili ithali gerçekleştirebilir. Bu durumda yüklenici tarafından ödenen bedel Gümrük Giriş Beyannamesi ve eklerinin Alındı Makbuzu ile birlikte DHMİ?'ye ibraz edilmesini müteakip en geç 15 iş günü içerisinde ödenecektir. Akreditif kapsamı malzemenin fiili ithali Ankara veya İstanbul Gümrük Müdürlüklerinden yapılacaktır. Yüklenici malzemelerin ithal edilerek geçici kabule hazır hale getirilmesine kadar geçecek sürede, ihale konusu mal için gerekli tüm cihaz ve kullanılması gerekli diğer malzeme ve ekipmanlarının ambalajlanmalarından, yüklenmelerinden, taşınmalarından, teslim alınmalarından, boşaltılmalarından, depolanmalarından ve korunmalarından sorumlu olacaktır. Kabule kadar yüklenicinin hatasından kaynaklanan eksik, arızalı ve hasarlı malzemelere ilişkin her türlü masraf kendisine ait olmak üzere yüklenici tarafından karşılanacaktır. Yüklenici Geçici Kabule hazır olduğunda bu durumu bir yazı ile Kuruluşa bildirecektir. Bu tarih iş bitim tarihi olarak alınacaktır. Kesin Kabul tarihinden 2 (iki) yıl sonra yüklenicinin garanti süresi sona erer.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : DHMİ Genel Müdürlüğü Binası içerisinde bulunan Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 07.09.2016 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge, teknolojik ürün deneyim belgesi veya üretim kapasite raporunu sunacaktır.
Üretim kapasite raporu düzenlemesi :

Bu ihale kapsamında satın alınacak sistem özel imalat süreci gerektirdiğinden, istekliler tarafından iş deneyim belgesi veya üretim kapasite raporundan birinin sunulması yeterlidir. Üretim kapasite raporu teklif edilen sistem miktarında (teslimat süresi içerisinde 1 adet) olacaktır.

4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

 1- İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

2- İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite raporu,

3- İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

4- İsteklinin adına veya unvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

5- İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler 

 

4.3.3.
4.3.3.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.3.2. Standarda ilişkin belgeler:

İstekli AFTN/CIDIN/AMHS Sistemine ait, ISO kalite standart belgesini verecektir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

        -Model ve versiyon olarak teklif edilen cihazlara ait güncelleştirilmiş ve Teknik Şartnamede yer alan “Genel Özellikler” ve “Teknik Özellikler” i kapsayan dokümanlar ve orijinal kataloglar (sistemde kullanılan COTS ürünlerin kendi katalogları) okunaklı bir şekilde teklifle birlikte verilecektir. Dokümanların teklif edilen cihazla ilgili tüm detayları (Genel prensipler, teknik ve operasyonel özellikler, blok şemaları, yedek parça listeleri vb.) kapsaması gerekmektedir.
       Teknik Şartnamenin “Genel Özellikler” ve “Teknik Özellikler” bölümünde istenilen özellikler, teknik dokümanın ilgili sayfalarında işaretlenecektir (Teknik dokümanda referans gösterilen yerde hangi maddeye karşılık geldiği belirtilecektir.)


       -Sistemlere ilişkin temel nitelikte bir FHA (Functional Hazard Assesment) (Risk Analiz Raporu) dokümanı sunulacaktır. Bu raporda tehlike tanımlaması yapılacak, operasyonel ve teknik risk değerlendirmesi ile risk azaltma tedbirleri belirtilecektir.

      -Dokümanların yer aldığı ve teklif edilen cihazları detaylı olarak tanıtan DVD (Windows ortamında kullanılmak üzere), teklif ekinde yer alacaktır.

 

     .

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu işle ilgili benzer iş olarak; ATC Merkezlerinin FPL, NOTAM vb. ATS mesaj haberleşmesine yönelik Havacılık Mesaj İşleme Sistemi (AMHS) benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 10 (on) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale dokümanı istekliler tarafından yetkili kişilerce imzalanmış; isteklilerin adres, vergi numarası vb. bilgilerinin mevcut olduğu antetli kağıda yazılmış bir dilekçe ile istekli yabancı ise; temsilci tayin ettiği firma yada kişiye ait “istekli mümessili/temsilcisi” olduğuna dair belge ve bir dilekçe ile birlikte Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı, Dış Satın Alma Şube Müdürlüğü Zemin Kat Z-136 No.lu Odadan temin edilebilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DHMİ Genel Müdürlüğü Binası içerisinde bulunan Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı Dış Satın Alma Şube Müdürlüğü Zemin Kat Z-136 nolu Oda. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
AFTN/CIDIN/AMHS Server 4 adet
AFTN/AMHS Web Server 4 adet
FPL Database Server 4 adet
Network Management Server 4 adet
Training Sistem Server 1 adet
NTP Time Server 4 adet
Tip 1 Router 4 adet
Tip 2 Router 58 adet
Tip 1 Switch 4 adet
Tip 2 Switch 59 adet
Inner Firewall 4 adet
Outer Firewall 4 adet
Tip 1 Kabinet 8 adet
Tip 2 Kabinet 59 adet
All in one PC (Workstation) 19 adet
All in one PC (Terminal) 198 adet
Laptop 14 adet
Lazer Yazıcı 27 adet
Nokta Vuruşlu Yazıcı 181 adet
LED Monitör 1 adet
Projeksiyon Cihazı ve Perdesi 1 adet
UPS 2 adet
Klima (24.000 BTU) 4 adet
Test Ölçü Aletleri 2 takım
Yazılımlar(AFTN/CIDIN/AMHS ve FPL Database) 1 adet
Tip 2 Router (KKTC Ercan Havalimanı için) 1 adet
Tip 2 Switch (KKTC Ercan Havalimanı için) 1 adet
All in one PC (Terminal) (KKTC Ercan Havalimanı için) 2 adet
Nokta Vuruşlu Yazıcı (KKTC Ercan Havalimanı için) 2 adet
Tip 2 Kabinet (KKTC Ercan Havalimanı için) 1 adet
Montaj (Bağlantı Kabloları/ Konnektörleri/ Aparatları dahil) 1 adet
Montaj (Bağlantı Kabloları/ Konnektörleri/ Aparatları dahil) (KKTC Ercan Havalimanı için) 1 adet
Eğitim 1 adet
Server Fan (Yedek Malzeme) 10 adet
Server HDD (Yedek Malzeme) 4 adet
20 kVA UPS Modül (Yedek Malzeme) 2 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)