İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/926624 - Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Bağlı Okullarda Asansör Revizyon , Yangınalgılama Sistemi Ve Kazan Değişim Bakım Onarım İşi

İhale No 2025/926624
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
İdare Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Pazarlık
İhale İli Adıyaman
İşin İli Adıyaman
Yayın Tarihi 18 Temmuz 2025
İhale Tarihi 26 Haziran 2025 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İhale Adı : ADIYAMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI OKULLARDA ASANSÖR REVİZYON , YANGINALGILAMA SİSTEMİ VE KAZAN DEĞİŞİM BAKIM ONARIM İŞİ
IKN : 2025/926624
İhaleyi Yapan İdare Adı : ADIYAMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Tipi : Yapım İşleri

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)