İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/364266 - Adana Çukurova Üniversitesi Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalında Kullanılmak Üzere Alınacak Olan Kırkbeş Kalem Tıbbi Malzeme

İhale No 2021/364266
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Adana
İşin İli Adana
Yayın Tarihi 1 Temmuz 2021
İhale Tarihi 5 Ağustos 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

Adana Çukurova Üniversitesi Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalında Kullanılmak Üzere Alınacak Olan Kırkbeş Kalem Tıbbi Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/364266
1-İdarenin
a) Adresi : Ç.Ü. TIP FAKÜLTESI BALCALI HASTANESI 01130 BALCALI SARIÇAM/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223387078 - 3223386045
c) Elektronik Posta Adresi : balcalisatinalma@cu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Adana Çukurova Üniversitesi Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalında Kullanılmak Üzere Alınacak Olan Kırkbeş Kalem Tıbbi Malzeme Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Adana Çukurova Üniversitesi Hastanesi Ambarı Sarıçam/ADANA
c) Teslim tarihleri : -İhale listesinde bulunan malzemeler sözleşme tarihinden itibaren 45 takvim günü içerisinde teslim edilecektir. -Muayene Komisyonunun toplanabilmesi için; yüklenici teslimatı gerçekleştirmeden 7(yedi) gün öncesinde idareden randevu alacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Çukurova Üniversitesi Hastanesi İhale Salonu Sarıçam/ADANA
b) Tarihi ve saati : 05.08.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

-İsteklilerin teklif verdikleri malzemeler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında ise, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliğinde yer alan hükümler gereği istekliler "Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi" ne sahip olmalı ve bu belgeyi ihale teklif zarfında sunmalıdırlar.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

*İstekliler, teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale listesinin; 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 12, 14, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 34 ve37 sıra numarasında yer alan malzemeler için ikişer adet numuneyi teslim tutanağı ile birlikte (en geç ihale tarih ve saatine kadar) Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalına teslim edecektir. Teslim edilen numunenin üzerinde, ihale, istekli bilgileri ile numune sunulan kalem bilgilerine yer verilecektir. İstenen miktar ve şartlarda numunesini teslim etmeyen, idare tarafından alındığı onaylanan numune teslim tutanağını teklif dosyasında sunmayan ya da teslim edilen numuneleri teknik şartnameye uygun olmayan isteklilerin bu kalemlerdeki malzemeye sunmuş oldukları teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teklif ve numunesini iadeli taahhütlü posta yoluyla gönderen isteklilerin, imzalamış olduğu numune teslim tutanağı ile birlikte numunesini ihale (son teklif verme) saatine kadar idareye ulaştırması gerekmektedir.

**İsteklilerin teklif verdikleri kalemler, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği veya Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ise bu ürünlerin Ürün Takip Sistemi' ne (ÜTS) veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na (TITUBB) kayıtlı olması ve bu ürünlerin kayıt işlemlerinin Sağlık Bakanlığı tarafından tamamlanmış olması gerekmektedir. Ayrıca isteklilerin de ÜTS' ye veya TITUBB' ye kayıtlı olmaları zorunludur. İstekliler, teklif verdikleri ürünlerin imalatçısı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) değilse, ürünün imalatçısının veya ithalatçısının bayii olduğuna dair ÜTS' ye veya TITUBB' ye kayıtlı olmalıdırlar.

-İsteklilerin, teklif verdikleri her malzemenin Ürün Takip Sistemi' nde (ÜTS) veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`nda (TITUBB) kayıtlı Barkod Numaralarını teklif mektubunun ekinde yer alan birim fiyat teklif cetvelinde ilgili kalemlerin bulunduğu satırda belirtmeleri zorunludur. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünlerin ise kapsam dışı olduğu birim fiyat teklif cetvelinde ilgili kalemlerin bulunduğu satırda belirtilmelidir ve ürünün üreticisi veya ithalatçısının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı teklif zarfında sunulmalıdır. Ürünlerin Barkod Numaralarını veya kapsam dışı olan ürünlerin kapsam dışı olduğunu birim fiyat teklif cetvelinde belirtmeyen, ürünün üretici veya ithalatçısının kapsam dışı olduğuna dair beyanını teklif zarfında sunmayan isteklilerin o kalemlere ilişkin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Ayrıca verilen barkod numaralarının Ulusal Bilgi Bankasından kontrolü yapıldığında Sağlık Bakanlığı onayı yoksa bu teklifler değerlendirme dışı kalacaktır.

-Teklif edilen mal kalemlerinin ilgili mevzuatı gereği kodlarının veya (ürünün) niteliğine ait tanımlamaların üretici, ithalatçı veya bayi tarafından hatalı yapılması veya sözleşme aşamasında dijital/elektronik ortamda hazırlanan dosyanın içeriğinin hatalı olması (teklif aşamasında verilen fiyatın veya tıbbi malzemenin barkod nosunun) nedeniyle SGK tarafından geri ödemesinin yapılmaması sonucu oluşan toplam zarar istekliden tazmin edilir, sorun çözülünceye kadar ilgili faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde isteklinin diğer alacaklarından tahsil edilir.

***İsteklinin tüzel kişi olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, ihale dosyasında sunulacaktır. 

Bu belge, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından düzenlenecektir. Bu belgenin serbest muhasebeci mali müşavir tarafından düzenlenmesi halinde 15/11/2002 tarihli ve 24937 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Serbest Muhasebeci ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin Kaşe Kullanma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik çerçevesinde temin edilen özel kaşenin kullanılması gerekmektedir.

Not1: Bu belge, Yönetmeliğin 38 nci maddesi uyarınca tüzel kişi aday veya istekliler tarafından teklif kapsamında sunulacak; aday veya isteklinin ortak girişim olması halinde, her bir ortak tarafından ayrı ayrı düzenlenecektir.

Not2: Yukarıda beyan edilen bilgilerin doğruluğunun elektronik ortamda teyit edilebilmesini teminen ilgili Ticaret Sicil Gazetelerinin tarih ve sayısı belirtilecektir. Anılan bilgilerin elektronik ortamda teyit edilememesi halinde bu hususları gösteren Ticaret Sicil Gazeteleri, bu hususların Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde ise ilgili belgeler bu belgeye ek yapılacaktır. 

Ayrıca, anonim şirketler tarafından, her halükarda yukarıda beyan edilen bilgileri gösteren pay defteri de bu belgeye ek yapılacaktır.

Yukarıda sayılan belgeleri istenilen şekilde teklif dosyasında sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

****Yerli Malı Belgesi sunan istekliler söz konusu Yerli Malı Belgesinin teklif ettiği kalemlerden hangi ürüne/ürünlere ait olduğunu belge üzerinde veya bir liste halinde belirtilerek, ihale dosyasında sunması gerekmektedir.
İsteklinin kendi üreticisi olmadığı ürüne ait yerli malı belgesini sunması halinde, sunmuş olduğu kalemlere ilişkin üretici firmadan almış olduğu yetki belgesini ihale dosyasında sunacaktır.
Bahse konu belgeleri veya listeyi ihale dosyasında sunmayan istekliler yerli malı lehine fiyat avantajından yararlanamayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Çukurova Üniversitesi Hastanesi İhale İşlemleri Bürosu Sarıçam/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
ACT TEST KÜVETİ (ACT KARTUŞU) 1.500 adet
AORT KANÜLÜ 10FR. 40 adet
AORT KANÜLÜ 16FR. 10 adet
AORT KANÜLÜ 22FR. 20 adet
AORTİK PUNCH 3.6MM. 10 adet
AORTİK PUNCH 4.0MM. 10 adet
AORTİK HAVA ÇIKARTMA İĞNESİ ADULT 100 adet
BİVER BİSTÜRİ 20 adet
GEÇİCİ PACEMAKER TELİ ADULT 150 adet
HEMOFİLTRAT ADULT 10 adet
HEMOFİLTRAT PEDİATRİK 10 adet
KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ ÇİFTLİ (14 GA) 20 adet
KARDİYOPLEJİ ADAPTÖRÜ 2'Li 10 adet
KARDİYOPLEJİ ADAPTÖRÜ 3LÜ 30 adet
KONNEKTÖR 1/2-1/2 20 adet
KONNEKTÖR 3/8-1/2 10 adet
KONNEKTÖR 3/8-3/8 (LÜERLİ) 60 adet
KONNEKTÖR 1/4-1/4 (LÜERLİ) 20 adet
KONNEKTÖR 3/8-3/8-3/8 Y 20 adet
KONNEKTÖR 1/4-1/4-1/4 Y 40 adet
KONNEKTÖR 3/8-3/8-1/2 Y 20 adet
KORONER PERFÜZYON KANÜLÜ 10FR. 10 adet
OKSİJENATÖR ADULT KAPLI 20 adet
OKSİJENATÖR PEDİATRİK KAPLI (2)10-20KG 40 adet
OKSİJENATÖR İNFANT KAPLI 80 adet
VENTRİKÜLER VENT KATETERİ 13FR. 40 adet
VENTRİKÜLER VENT KATETERİ 16FR. 40 adet
TUBİNG SET ADULT 20 adet
TUBİNG SET İNFANT 80 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 30FR. 10 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 28FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 30FR. 40 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 32/40FR. 10 adet
VESSEL KANÜL 40 adet
PEDİATRİK ARTERİYEL DÜZ KANÜL, KAPLI, SPİNALLİ, LÜERLOKLU, İNTRADUCER SİSTEMLİ 6 FR 10 adet
PEDİATRİK ARTERİYEL DÜZ KANÜL, KAPLI, SPİNALLİ, LÜERLOKLU, İNTRADUCER SİSTEMLİ 8 FR 20 adet
PEDİATRİK ARTERİYEL DÜZ KANÜL, KAPLI, SPİNALLİ, LÜERLOKLU, İNTRADUCER SİSTEMLİ 10 FR 20 adet
PEDİATRİK ARTERİYEL DÜZ KANÜL, KAPLI, SPİNALLİ, LÜERLOKLU, İNTRADUCER SİSTEMLİ 12 FR 10 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 14-15 FR 10 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 16-17FR 10 adet
FEMORAL ARTERİ KANÜL 18 -19FR 10 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 20-21FR 10 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL 17-19FR 10 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL 21-23FR 10 adet
RETROGRADE KARDİOPLEJİ KANÜLÜ 10 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)