İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Acil Kod Sunucu

İhale No 2125499
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 12 Ekim 2020
İhale Tarihi 13 Ekim 2020 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTAİS^ESİ

Sayı      : 1121                                             12.10.2020

Konu      : Fiyat Teklifi

İşin Adı : ACİL KOD SANTRAL SUNUCU

Dosya Id : 185

İLGİLİ FİRMALARA




Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktan ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 13.10.2020 saat: 16:00'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğim rica ederim.

J

Satın Alınacak Malın/ İşin

KDV Hariç Teklif

S.No

Malm/İşin Cinsi

Sut Kodu

UBB

Miktarı

Birimi

Fiyat

Tutar

1

ACİL kod santral sunucu

SUNUCU VE 6 ADET PAGER KOMPLE

 

 

1

Adet

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

Teklif Eden .../.../2020

Kişi / Oda / Firmanın Adı veya Ticaret Ünvanı - Kaşe/İmza

Ek: Teknik Şartname

Satınalmanın Yapılacağı Birim: Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-      Teklif  Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-       Siiinti.                      kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

3-         Numune               İstenildiği takdirde numune on kısa sûrede salınalma birimine gönderilecektir.

4-          UBB/UTS             kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretid/ithalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması

gerekmekledir.

5-             Bakanlığımız  TKHK' nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince, UBB kapsamındaki malzemeler için firmalann ■ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmalan

gerekmektedir."

6-         İstekliler               listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-    Söz       konusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhdesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-         ldaremiz               mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta sertıesttir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                   Değertendimnemiz       kalem, ya da İşin bülünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir, ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-            Malzemeler    Depo teslimidir. Depoya taşınması ile ilgili lüm taşıma v.b. giderler firmaya aittir.

11-      Teklif                       veren fi rina S.U.T. hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-           AlımlarAdl       ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan. İdaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı İptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu

hükmü kabul etmiş sayılır.

13-     Alım   uhdesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada melzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlannı esas almadığından, hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun hertıangi bir surette malzeme bar*od ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri Cdeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir.

Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-    3on    teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

TEKNİK ŞARTNAME TÛM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

Metin Kutusu: İlgili Kişi: Fatih ÖĞÜTÇÜ -İMZA VE KAŞE :

Adres:Kervansaray Mahallesi 2019. Sokak No: 1 Telefon: 03862134515 Faks: 03862133231

E-Posta: kirsehireah.salma^saglik.gov.tr Web: https://kirsehireah.saglik.gov.tr/

TUTANAKTIR

Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanemizde kullanılan Callvision marka renkli kodlar çağrı sistemi (Mavi kod, Pembe Kod, Beyaz Kod ve Kırmızı Kod) kullanılan bilgisayar son dönemde sık sık arızalanmaktadır. 24.06.2020 tarihinde renkli kodlar sunucusu anzadan dolayı sistem kapandığı ve çalışmadığı görülmüştür. Bilgisayarın kontrolü yapılarak yeniden açılmış ve tedbir için bilgisayar ile ilk verici ünite arasındaki kablo değiştirilmiştir. Bu tarihten sonra yaklaşık 3-5 gün aralıklarla sistemde arıza olmaya devam etmiş, verilen çağrılar pager cihazına düşmesine ve çağrı başlatılmasına rağmen raporlama için sunucuya bağlanılamamıştır. Her defasmda sunucu tekrar kapat-aç yapılarak çalıştırılmıştır. 2009 yılında Doğum Hastanesi için alımı yapılan ve 2011 yılında yeni hastane binamıza taşınma esnasında kurulumu yapılan sistem son dönemdeki sık sık anzadan dolayı sağlık ve güvenlik açısından risk oluşturmaktadır. Son yıllarda renkli kod çağrı sisteminin hastane genelinde bazı bölgelerde çağrı düşmediği, pager cihazları dört satırlık ve eski olmasından dolayı sık arıza yaptığı, arızalı parçaların birbirleri ile değiştirilerek sağlam hale getirildiği ve kullanıcılardan sistemin genel işleyişi yönünden şikayetler bulunduğu görülmüştür. Yetkili firma ile yapılan görüşmede renkli kodlar çağrı sisteminin (Mavi kod, Pembe Kod, Beyaz Kod ve Kırmızı Kod) eski versiyon olduğu, çok fazla kullanımı kalmadığı, hem sistemin hem de bilgisayarın anzasının giderilmesinin güç olduğu ve yapılsa dahi bundan sonra yine arıza çıkabileceği belirtilmiştir. Ekonomik ömrünü de tamamlamış olan ve Türkiye genelinde çok fazla kullanımı kalmayan, teknik destek olarak ta sıkıntıya düşebileceğimiz renkli kodlar (Mavi kod, Pembe Kod, Beyaz Kod ve Kırmızı Kod) çağn sisteminin yeniden alıma çıkılması gerektiğine dair tutanaktır.


 

 

ACİL KOD (Mavi, Pembe, Beyaz, Kırmızı Kod) SİSTEMİ TEKNİK

ŞARTNAMESİ

Tanım ve Amaç:

Hastane Çağrı Sistemleri; Mavi Kod Sistemi, Pembe Kod Sistemi, Beyaz Kod Sistemin ve Kırmızı Kod Sisteminden oluşan ayrıca bunların birbirlerine uyum sağlayarak çalıştığı ve yönetildiği iletişim ve otomasyon sistemidir.

Mavi Kod Sistemi: Hastane Temel Yaşam Desteği sürecinin (CPR) gerektiği durumlarda sağlık personelinin hastanenin tüm dâhili telefonlarından, bu çağrıların adresinin mavi kod ekibine pager çağn cihazlarıyla iletilmesini ve müdahale performansının kayıt edilmesini ve raporlanmasmı sağlayan iletişim ve otomasyon sistemidir. Amaç; bir hastanın kurumun herhangi bir noktasında solunumsal veya kardiyak arrest olması durumunda hastaya resüsitasyonu sağlayacak uzman personelin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesi, olay yerine yönlendirilmesini ve Temel Yaşam Desteği başan oranının arttırılması sağlanmaktadır.

Pembe Kod Sistemi: Hastanede yenidoğan ve çocuk güvenliğini tehdit eden durumlarda personelin hastanenin tüm dahili telefonlarından çağn yapabilmesini, bu çağrıların adresinin pembe kod ekibine pager çağn cihazlanyla iletilmesini ve müdahale performanslımı kayıt edilmesini ve raporlanmasmı sağlayan iletişim ve otomasyon sistemidir. Amaç; hastanede yenidoğan ve çocuk güvenliğinin sağlanması üzerine bir tehlike anında güvenlik personelinin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesini ve oluşan tehdidin önüne geçilmesini sağlamaktır.

Beyaz Kod Sistemi: Hastane hasta ve çalışanların fiziksel saldın, cinsel taciz ve şiddete maruz kalmalan durumlarında personelin hastanenin tüm dahili telefonlanndan, çağn yapabilmesini, bu çağrıların adresinin beyaz kod ekibine pager çağn cihazlanyla iletilmesini ve müdahale performansının kayıt edilmesini ve raporlanmasmı sağlayan iletişim ve otomasyon sistemidir. Amaç; hastanede hasta ve çalışanlarının fiziksel saldın, cinsel taciz ve şiddete maruz kalmalarına karşı gerekli güvenlik tedbirlerinin alınması için bir tehlike anında güvenlik personelinin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesini ve oluşan tehdidin önüne geçilmesini sağlamaktır.

Kırmızı Kod Sistemi: Hastanede oluşabilecek bir yangın durumunda personelin hastanenin tüm dahili telefonlanndan çağn yapabilmesini, bu çağrıların adresinin kırmızı kod ekibine pager çağn cihazlanyla iletilmesini ve müdahale performansının kayıt edilmesini ve raporlanmasmı sağlayan iletişim ve otomasyon sistemidir. Amaç; hastanede oluşabilecek herhangi bir yangın tehlikesi durumunda, yangına en hızlı şekilde müdahale edilerek oluşabilecek tehlikeleri ve zararlan en aza indirmek ve/veya önlemektir. Aynca tüm Kırmızı Kod durumlarının olay bilgilerinin kayıt altına alınması amaçlanmaktadır. (SKS -Hastane (Versiyon 5; Revizyon-00) Temmuz 2015)

Kapsam ve Diğer Hususlar:

1.     Yüklenici firma Yetki Belgesi ve ithalatım ya da üretimini yaptığı ürünler ile ilgili olarak TSİ3149 "İşyerleri yazılım hizmetler veren iş yerleri hizmet yeterlilik belgesi” ve TSİ3401 "Yetkili Servisler - Çağn Cihazlan Hizmet Yeri Yetki Belgesi1* kriterli


 

için TSE Hizmet Yeterlilik belgesine sahip olmalı ve bu belgeleri idareye sunması gerekmektedir.

2.    Sistemi kuracak firma kurulum tamamlandıktan ve çalışır vaziyette teslim ettikten sonra, personele en az 2 saat eğitim verecektir. Kurulan sistem tüm üniteleri ile birlikte en az 24 ay garantili olacaktır. Ayrıca 10 yıl süre ile yedek parça temin garantisi vereceğini yazılı olarak beyan etmelidir.

3.    Firma tarafından sistemin çalışması için gerekli malzemelerin temin edilerek montaj larrn yapılması, telefon numara ve adreslerin sisteme yüklenmesi, eksik bilgilerin güncellenmesi ve sistem tam faal halde teslim edilmesi gerekmektedir.

4.    Firma, hastane içinde ve hastane çevresindeki otoparklarda Acil Kod Sistemin aksaksız çalışması için montajı yapılacak Kablosuz Aktarıcı Cihazının sayısını kendisi belirleyecek ve fiyat teklifini buna göre verecektir. Kabul muayene esnasında komisyon tarafından cihazların çekim alanı ve çalışması hususunda aksaklık tespit edildiğinde firma tarafından ilave Kablosuz Aktarıcı Cihazı kurulacak ve bunun için ilave ücret talebinde bulunulmayacaktır.

5.    Firma, garanti süresi dahilinde Sağlık Bakanlığı tarafindan uygulaması istenecek ilave her türlü renkli kodu sistemini ücretsiz olarak yüklemesini, çalıştırılmasını ve eğitiminin verilmesini yapacak bunun için ilave ücret talebinde bulunmayacaktır.

6.    Kurulacak sunucu en az 12 portluk Sesli Yanıt Sistemine (IVR) montajına uygun olmalıdır. Garanti süresi dahilinde mevcut Sesli Yanıt Sistemi (IVR) sistemi yetersiz olması durumunda ilave IVR kartı hastane tarafından temin edilecek ve yüklenici tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

7.    Firma kurulan sistem ve kullanımı ile ilgili kullanıcılara 2 saat süre ile eğitim verecektir. Hastane admin kullanıcısına program kullanımı, yapılacak ilaveler ve sistemin faal halde aksamadan çalışması için her türlü bilgilendirme ve eğitim verilecektir. Sistem kurulumu ve çalışması ile ilgili her türlü doküman ve CD-DVD hastaneye teslim edilecektir.

8.    Firma kurulum öncesinde veya esnasında ürün demosu yapabilmelidir.

9.    Hastane Çağrı Sistemleri yukarıda tanımlanan özelliklere sahip işleri yapmak için tasarlanmış Hastane Çağrı Santral Sunucudan, Çağrı Cihazından (Pager) ve Verici Üniteden oluşmaktadır.

Bunların özellikleri en az aşağıdaki gibi olacaktır:

•         Hastane Çağn Santral Sunucusu

1.    Hastane Çağn Santral Sunucusunun donanımsal özellikleri en az:

—  Çift çekirdekli 3,2 GHZ hızında işlemci

—  4 GB sistem belleği

—  500 GB HDD

—  Bütünleşik 2 adet 4 Port (8 port) Dâhili Hat Girişe sahip Sesli Yanıt Sistemi ( IVR)

olacaktır.

2.    Hastane Çağn Santral Sunucusu 7/24 kesintisiz çalışacak biçimde donanım ve yazılımdan oluşacaktır. Beslemesi kesintisiz güç hattında yapılacak ve elektrik kesintisi olsa dahi sonrasında kendisini otomatik olarak tekrar açacaktır.

3.    Sunucu monitör ve klavye kullanılarak açılabilecek, ama şifre ile korunacaktır,

4.    Hastane Çağn Santral Sunucusu, Mavi Kod, Pembe Kod, Beyaz Kod, Kırmızı Kod ve sistem ayarlanın içermeli, tüm çağrılan yönetebilip, yönlendirebilmeli, kayıtlarım tutmalı, raporlama ve istatistik üretebilmelidir.


 

ya da manüel olarak ayarlanabilecektir. Bu ayarlar, santral sunucusunun dahili hatlan üzerinden belirli bir güvenlik şifresi ile telefon aracılığıyla yapılandınlabilmelidir.

6.     Sunucu kurumun telefon santrali ile uyumlu olarak çalışacaktır. Kurumun telefon santralinin IP tabanlı özelliğinin bulunması durumunda, kod için kullanılacak olan telefon IP tabanlı telefon hatları olacak, ancak eğer bu özellik yok ise acil kod amacıyla analog dâhili hatlar kullanılacaktır.

7.     Kurumun herhangi bir telefondan kurumun tahsis edeceği özel telefon numaralan (1111-2222-3333-4444) üzerinden Mavi, Pembe, Beyaz Kod, Kırmızı Kod çağnlan başlatılıp sonlandınlacaktır.

8.     Acil Kod Hatlan arandığında, Hastane Çağn Santral Sunucunun sesli yanıt sistemi devreye girecektir.

9.     Arayan kişinin tüm yönlendirme ve mesaj 1ar otomatik robot operatör sesli komutlan ile olacaktır.

10. Tüm çağn başlatma ve sonlandırma işleyişi, otomatik ve insansız olarak gerçekleşecektir.

11. Kurum telefonlanndan çağn başlatıldığı zaman arama yapılan dahili telefon hattının CallerlD gönderme Özelliği varsa bu durum santral sunucu tarafından otomatik algılanacak ve çağn direkt olarak başlayacaktır.

12. Arama yapılan telefon hattının CallerlD gönderme özelliği yoksa arama yapılan telefonun dahili numarasının tuşlanması gerektiğinin mesajla bildirecek ve tuşlama ile telefon kimliği tespit edilecektir.

13. Sistemde kayıtlı olmayan bir dâhili telefondan çağn başlatıldığında ilgili pager çağn cihazlarına çağn başlatılan dâhili telefonun dâhili numarası ve bu numaranın kayıtlı olmadığı bilgisi gönderilecektir.

14. Sistemin ayn olarak yönetim ve raporlama ekranlan olmalıdır ve güvenlik şifreleri ile korunmalıdır.

15. Yönetim alanında, hastane içerisindeki bölgeler servisler, odalar, telefon numaralan ve adresleri, hemşireler, kod ekipleri, pager ve kullanıcı bilgileri güncellenecektir.

16.Her bir çağn tipi için mesaj gönderim süresi, aralıklan ve hastanenin servis ve bölgelerine göre pager personel atamalan bulunacaktır.

17.Anlık olarak sistem cihazlarının aktif /pasif durumunu gösteren hiyerarşik tablo bulunacaktır. Güç, ağ bağlantısı veya diğer sorunlar nedeniyle çalışmayan cihazlar otomatik tespit edilebilecektir.

18. Sunucu sistemde tanımlı olan tüm cihazlan ya da bir grup cihazı tek işletme test edebilecektir. Test sonuçlan raporlanacaktır.

19.Raporlama alanında çağrıların çeşitleri, servis, oda bilgilerini içeren adresleri, zamanlan, ilgili personel ve personelin müdahale süreleri rapor edilecektir.

20. Personelin pager çağn cihazlarına en geç 5 saniye içinde çağn bilgilerini gönderecektir. Çağn ekip elemanlarına aynı zamanda ulaşacaktır.

21. Çağn mesajı, çağn tipine göre tammlana bilen süre aralıklanyla çağn sonlandınlana kadar tekrarlanacaktır.

22. Çağnlar çağrının tipine göre tanımlanabilen süre boyunca sonlandınlmaması durumunda çağn iptal edilerek müdahale edilmemiş sayılan bir çağn olarak kayda

geçecektir.

23. Telefondan yapılan çağnlar aynı telefondan ikinci bir arama ile sonlandınlacaktır.

24. Tüm çağnlar tek bir raporlama sistemi üzerinden alınacaktır.

25. Rapor kayıtlan en az 10 yıllık süre kayıt tutabilecek şekilde olacaktır.

26. Tüm raporlamalar kurumda bulunan herhangi bir bilgisayardan incelenebilecektir.


 

İstenirse bu raporlamalar şifre ile korunabilecektir.

27. Santral sunucusu şu başlıklarda rapor üretecektir:

—Tüm çağrılarının tipleri, bölgeleri, adresleri, çağn başlangıç ve sonlanma zamanlan,

müdahale süreleri, başlatan ve sonlandıran hasta.

—Bölgelere/servislere göre müdahale süresi performansı

—Aylara göre çağrı adetleri

—Çağrı ile ilgili çıktı alınabilen “Olay Sonrası Bildirim Formu”

—Sistem anza kayıtlarım

28. Kurum dâhili telefonlarındaki değişiklikler (ekleme, çıkarma, değiştirme) herhangi bir kurum bilgisayarından yetkili kişiler tarafından yapılabilecektir.

29. Sistemde kayıtlı olan tüm pager çağn cihazlarına kurumun tüm bilgisayarlan üzerinden yetkili kişiler tarafından metin mesaj lan gönderilebilecektir.

30. Diğer iletişim ve otomasyon sistemleri ile uyum başlığında anlatılan özelliklere sahip olacak şekilde web servis hizmeti olacaktır.

31. Hastane Çağn Santral Sunucusu, ileride gerekebilecek olan ek acil ulusal kod durumlarının da sisteme dâhil edileceği ek Sesli Yanıt Sistemi (TVR) ilavesine uygun olmalı ve en az 12 adet port girişme kadar uygun TVR ilave edilebilmelidir. İlave yapılacak IVR kartlan kullanılarak Acil Kod giriş sayısı genişletilebilmelidir.

• Pager Çağrı Cihazı

1.     Pager cihazı, KET (Kısa Mesafe Telsiz) yönetmeliğinde tanımlanan SBT (Sanayi. Bilimsel Tıbbi) bandında çalışacaktır.

2.     Teknik Serviste bulunan Pager Çağn Cihazı sistem ile ilgili arızalan gösterebilmelidir.

3.     Pager Cihazının tüm menüleri Türkçe olacaktır.

4.     Pager cihazı, POCSAG standardı ile haberleşmelidir.

5.     Pager cihazının en az 8(sekiz) satır göstergesi olacaktır

6.     Mesajlarının zamanlarını kaydedecektir.

7.     En az 30 adet mesaj hafızası olacaktır.

8.     Düşük pil uyansı verilecektir.

9.      Sesli ve titreşimli uyan verilecektir.

10.Tek kalem pil ile çalışacaktır, şaıj edilebilen pil çalışabilmelidir.

11.Takılıp çıkanlabilen taşıma aparatı olacaktır.

12. Cepte taşınabilecek kadar küçük olmalıdır.

13.Kapsama alanı dışına çıktığında cihaz uyan verecektir.

14.Her pager cihazı ile birlikte 1 adet pil şaıj cihazı ve 2 adet şaıj edilebilir AAA size 80ömAh pil verilecektir.

•         Kablosuz Aktarıcı Cihazı

1.     Kablosuz aldancı, KED (Kısa Mesafe Telsiz) yönetmeliğinde tanımlanan SBT (Sanayi Bilimleri Tıbbi) bandında çalışacaktır.

2.     Aktancılardan yapılan mesaj yanını uluslararası standart iletişim protokolü olan POCSAG standardı kullanılarak yapılmalıdır.

3.     Kablosuz aktancılar herhangi bir veri kablolaması yapışma ihtiyaç duymadan birbirleri ile haberleşebilmelidir. Aktancılar kullanılarak çekim alanı olmayan noktaya yakın çekim alanı sınırına aktancı yerleştirilerek çekim alanı basitçe


 

4.      Aktarıcılar duvara insanların erişemeyeceği bir yüksekliğe monte edilecektir.

5.     Firma tarafından montajı yapılacak Kablosuz Aktarıcı Cihazı ile hastanenin tamamı ve otoparklarında çekimi problemsiz sağlamalıdır.

6.     Enerji beslemesi 220VAC veya 12-24VDC voltaj ile çalışacak şeklinde olacaktır. İhtiyaç duyulan enerji beslemesi kesintisiz güç kaynağından yapılacaktır.

• Sistemi Oluşturan Ürün Grubu

ÜRÜN ADI

ÜRÜN ADETİ

Hasatane Çağn Santral Sunucu

1

Kablosuz Aktarıcı Ünite

Firma belirleyecek

Pager Çağn Cihazı

6

 

Garanti:

Acil Kod Sistemi en az 2 (iki) yıl boyunca garanti kapsamı içinde olmalıdır. Ayrıca 10 (on) yıl süre ile yedek parça temin garantisi verilmelidir. Garanti dahilinde Tamir kabul etmeyen parçalar yenileri ile değiştirilecektir. Yüklenici firma bunun için ücret talebinde bulunmayacaktır. Bu süre içerisinde imalat, montaj, malzeme ve işçilik hatalan ile yanlış dizayndan doğacak arızalar yüklenici firma tarafından karşılanacak ve hatalı parçalar ücretsiz olarak değiştirilecektir. Cihazların arızalı oldukları süre garanti süresine dahil edilmeyecektir. Garanti kapsamı içersinde oluşan anzalara 24 saat içinde, müdahale edilmeli ve arıza müdahaleye takiben 12 saat içinde giderilmiş olmalıdır.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)