İhale No | 1353446 |
Sektör | Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 7 Haziran 2017 |
İhale Tarihi | 12 Haziran 2017 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 0224 294 42 71 |
Faks |
: 0(224) 366 63 93 Email:sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın ………………………………………………………………………………………………………………. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
ACİL KOD SİSTEMİ REVİZYONU |
1 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
||||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi ve /veya Bursa Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünce sırayla ödeme yapılacaktır. |
|
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 12/06/2017 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
: |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
* / â |
T.C. |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
|
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
|
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
|
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
.. ■ ■ Î-. . BM33KS |
TEKNİK ŞARTNAMESİ |
ACİL KOD SİSTEMİ REVİZYONU |
Sistem Telemedic marka olup;'
*beyaz kod butonu 61 adet
*engelli beyaz kod butonu 6 adet
* beyaz kod bileklik butonu 14 adet *pager cihazı 15 adet
*9 adet alıcı *2 adet verici *27 adet aktarıcı
* 1 adet sistem bilgisayarından oluşmaktadır.
Acil kod çağrı sisteminde yaşanan başlıca problemler;
1. Verilen çağrıların alıcı - verici ve sistem bilgisayarında işlenme süresinin uzunluğundan dolayı pager’lara geç düşmesi,
2. Alıcı ve vericileri Ethernet bağlantı sorunları; ağ yapısı ve cihazlardan kaynaklı kopmaların yaşanması,
3. Çağrı cihazlarının pil ve elektronik devrelerinde yaşanan problemler
4. Çağrı cihazlarına alarm düştüğünde adreslemelerde yaşanan sorunlar.
Yapılacak İş;
1. Tüm bahsedilen arızalarm kökten çözümünün yanı sıra sistemde yaşanana yavaşlıklar ya da ileriye dönük tahmin edilebilir sıkıntıların önüne geçmek için gerekli sayıda verici, aktarıcı gibi iletişim aygıtlarının sayılarının artırılması, mevcut aygıtlarda ise donanım revizyonlarının yapılması olacaktır.
2. Yapılacak olan bu revizyon işlerinin 1 aylık deneme süresi olacak ve bu kullanım süresi sonunda sistemin çalışması efektif, işlevsel ve işlemsel açıdan değerlendirilerek istenen seviyede bulunması durumunda onay verilecektir.
3. Sistem komple onay verilip çalışır durumda olduktan soma ise 2017 yılı sonuna kadar oluşabilecek tüm arızalarda yedek parça hariç onarım hizmeti bedelsiz yapılacak, 1 kereye mahsus olmak üzere 2017 Eylül Ayı 15-30 günleri arasında bakım yapılacaktır.
4. Yapılacak revizyon ve bakım işlerinde gerekecek tüm alet edevat vb. gereçler yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
5. Yapılacak revizyon ve bakım işleri mesai saatleri içerisinde yapılacaktır. |