İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/1084028 - Açık Hava Mecrası, Masa Üstü Yayıncılık Ve Sayısal Tanıtım Hizmetleri İle Uluslararası Toplantılar, Milli Bayramlar Ve Belediye Hizmetleri Temel Atma, Açılış Ve Vatandaşla Buluşma Törenleri Hizmet Alımı İşi

İhale No 2025/1084028
Sektör Muhtelif Hizmetler ve Ürünler
İdare Bursa Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı/İhale Şartname Hazırlama Şube Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 22 Temmuz 2025
İhale Tarihi 19 Ağustos 2025 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

Açık Hava Mecrası, Masa Üstü Yayıncılık Ve Sayısal Tanıtım Hizmetleri İle Uluslararası Toplantılar, Milli Bayramlar Ve Belediye Hizmetleri Temel Atma, Açılış Ve Vatandaşla Buluşma Törenleri Hizmet Alımı İşi
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/1084028
1-İdarenin
a) Adı : BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
b) Adresi : Bursa Büyükşehir Belediyesi Yeni Hizmet Binası Zafer Mahallesi Ankarayolu Cad. No:1 TR- 16080 OSMANGAZİ/BURSA OSMANGAZİ/BURSA
c) Telefon ve faks numarası : 02244441600 - 2247161206
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Açık Hava Mecrası, Masa Üstü Yayıncılık Ve Sayısal Tanıtım Hizmetleri İle Uluslararası Toplantılar, Milli Bayramlar Ve Belediye Hizmetleri Temel Atma, Açılış Ve Vatandaşla Buluşma Törenleri Hizmet Alımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
116 kalemden oluşan baskı, organizasyon, ikram faaliyetlerinin yürütülmesi hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Bursa ili sınırları
ç) Süresi/teslim tarihi :
İşe başlama tarihinden itibaren 12(Onİki) aydır
d) İşe başlama tarihi :
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren
10
gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 19.08.2025 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Bursa Büyükşehir Belediyesi Yeni Hizmet Binası Destek Hizmetleri Dai.Bşk. İhale Şb. Md. İhale Toplantı Salonu Zafer Mah. Ankarayolu Cad. Bodrum 1.Kat No:1 TR-16080 Osmangazi / BURSA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:

Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;

a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.

Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin
%15'inden
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 45

oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
ISO 9001:2015 kalite belgesi
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. İsteklilerden bu bilgilerin tevsik edilmesinin istenilmesi halinde, söz konusu belgelerin, bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.

İş ortaklıklarından birinin istenilen belgeye ilişkin bilgiyi belirtmesi yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

kültürel ve sosyal etkinlikler yapılması ve bunların organizasyonu iş kalemlerinin kullanıldığı etkinlikler veya sosyal aktivite organizasyon işleri


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:


İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
AFİŞ, ORTA BOY (35X50) ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 50.000 adet
AFİŞ, BÜYÜK BOY (50X70) ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 30.000 adet
A3 TEK YÜZEY DİJİTAL BASKI KUŞE ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
A3 ÇİFT YÜZEY DİJİTAL BASKI KUŞE ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
A3 TEK YÜZEY DİJİTAL BASKI 1. HAMUR ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
A3 ÇİFT YÜZEY DİJİTAL BASKI 1. HAMUR ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
A4 TEK YÜZEY DİJİTAL BASKI KUŞE ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 25.000 adet
A4 ÇİFT YÜZEY DİJİTAL BASKI KUŞE ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 25.000 adet
A4 TEK YÜZEY DİJİTAL BASKI 1. HAMUR ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 25.000 adet
A4 ÇİFT YÜZEY DİJİTAL BASKI 1. HAMUR ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 25.000 adet
A3 TEK YÜZEY DİJİTAL BASKI KARTON ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 1.000 adet
A4 TEK YÜZEY DİJİTAL BASKI KARTON ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 5.000 adet
DAVETİYE 1 (DİPLOMAT BOY) ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
DAVETİYE 2 (A5) ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
CEPLİ DOSYA ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 1 5.000 adet
CEPLİ DOSYA BASKILI ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 2 2.000 adet
A5 EL İLANI ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 100.000 adet
BROŞÜR A4 TEK KIRIM ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 50.000 adet
BROŞÜR A4 ÇİFT KIRIM ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 75.000 adet
BROŞÜR A5 8 SAYFA ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 20.000 adet
KİTAPÇIK A5 16 SAYFA ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 5.000 adet
KİTAPÇIK A5 24 SAYFA ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 5.000 adet
KİTAPÇIK DİKEY 16 SAYFA ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 5.000 adet
KİTAPÇIK DİKEY 24 SAYFA ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 5.000 adet
ÇIKARTMA A4 ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
ÇIKARTMA A3 ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 5.000 adet
DİPLOMAT ZARF ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
KARTON ÇANTA KÜÇÜK BOY ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 15.000 adet
KARTON ÇANTA ORTA BOY ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 15.000 adet
KARTON ÇANTA BÜYÜK BOY ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 15.000 adet
BEZ ÇANTA ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 5.000 adet
TELA ÇANTA ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
BLOKNOT A5 ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 20.000 adet
BLOKNOT KAPAKLI ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
KARTVİZİT ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
BASKILI TÜKENMEZ KALEM 1 - ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 30.000 adet
BASKILI TÜKENMEZ KALEM 2 - ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 10.000 adet
BASKILI KURŞUN KALEM ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 15.000 adet
MASA BAYRAĞI İKİLİ ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 100 adet
MASA BAYRAĞI ÜÇLÜ ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 100 adet
MASA BAYRAĞI T FORMLU ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 100 adet
BİLBOARD BASKISI VE ASIMI HİZMETİ 20.000 adet
RAKET BASKISI VE ASIMI HİZMETİ 35.000 adet
MEGALIGHT BASKISI VE ASIMI HİZMETİ 1.000 adet
BİLBOARD PLUS BASKISI VE ASIMI HİZMETİ 1.000 adet
VİNİL BASKI VE GERME/UYGULAMA HİZMETİ 1 20.000 metrekare
VİNİL BASKI VE GERME/UYGULAMA HİZMETİ 2 10.000 metrekare
ÜST GEÇİT VİNİL GERME BASKISI VE UYGULAMA HİZMETİ 2.500 metrekare
VİNİL PANKART BASKISI VE UYGULAMA HİZMETİ 1.000 adet
MESH (DELİKLİ VİNİL BRANDA) BASKI VE UYGULAMA HİZMETİ 1.000 metrekare
PROFİL KARKAS ŞASİ SAHNE ARKASI ÜRETİM VE UYGULAMA HİZMETİ 500 metrekare
HİZMET DUYURUSU VE/VEYA TANITIM PANOSU (TEK YÜZLÜ) – ÜRETİM VE UYGULAMA HİZMETİ 300 metrekare
HİZMET DUYURUSU VE/VEYA TANITIM PANOSU (ÇİFT YÜZLÜ) - ÜRETİM VE UYGULAMA HİZMETİ 150 metrekare
HİZMET ARAÇLARI GİYDİRME BASKI VE UYGULAMA HİZMETİ 1.000 metrekare
FOLYO BASKI VE UYGULAMA HİZMETİ (DIŞ MEKAN) 2.000 metrekare
FOLYO BASKI VE UYGULAMA HİZMETİ (İÇ MEKAN) 750 metrekare
FOLYO STICKER BASKI (BAS-KES) VE TESLİMİ HİZMETİ 500 metrekare
GEÇİRGEN FOLYO (ONE WAY VISION) BASKI VE UYGULAMA HİZMETİ 200 metrekare
FOTOBLOK BASKI VE SIVAMA HİZMETİ 300 metrekare
ROLL-UP BANNER BASKI VE UYGULAMA HİZMETİ 100 adet
MAKAM BAYRAĞI ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ - 1 20 adet
MAKAM BAYRAĞI ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ - 2 20 adet
YELKEN (OLTA) BAYRAK ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 1.000 adet
BAYRAK ÜRETİMİ VE TESLİMİ HİZMETİ (M2 USULÜ) 20.000 metrekare
SIRA BAYRAK 20.000 metrekare
EL BAYRAĞI (SOPALI) ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 25.000 adet
EL BAYRAĞI (KÜÇÜK BOY, SOPALI, KAĞIT BAYRAK) ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 25.000 adet
ALBÜM PLAKET (KUTULU PLAKET) ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 1.000 adet
BASKILI BALON (SOPALI) ÜRETİM VE TESLİMİ HİZMETİ 15.000 adet
FASULYE (TANITIM) STAND BASKI VE UYGULAMA HİZMETİ 50 adet
STAND KURULUM HİZMETİ 60 metrekare
TELESKOPİK SEPETLİ PLATFORM KİRALAMA HİZMETİ (SAATLİK) 250 adet
BAYRAKLAMA HİZMETİ 1 200.000 metre
BAYRAKLAMA HİZMETİ 2 3.300 adet
ÇADIR KİRALAMA HİZMETİ 1 12 adet
ÇADIR KİRALAMA HİZMETİ 2 6 adet
ÇADIR KİRALAMA HİZMETİ 3 390 adet
ÇADIR KİRALAMA HİZMETİ 4 260 adet
ÇADIR KİRALAMA HİZMETİ 5 260 adet
TENTE KİRALAMA HİZMETİ 12 adet
TRİBÜN KİRALAMA HİZMETİ 5 adet
SANDALYE KİRALAMA HİZMETİ 1 39.000 adet
SANDALYE KİRALAMA HİZMETİ 2 5.000 adet
MASA KİRALAMA HİZMETİ 1.000 adet
ÇADIR İÇİ ISITICI KİRALAMA HİZMETİ 240 adet
ÇADIR İÇİ SERİNLETİCİ KİRALAMA HİZMETİ 1 240 adet
ÇADIR İÇİ SERİNLETİCİ KİRALAMA HİZMETİ 2 240 adet
GÜVENLİK BARİYERİ KİRALAMA HİZMETİ 1.300 adet
HALI KAPLAMA HİZMETİ 1.000 metrekare
KONUŞMA ALANI KİRALAMA VE KURULUMU HİZMETİ 130 adet
ŞERİT BARİYER KİRALAMA HİZMETİ 1.300 adet
SUNUCU KİRALAMA HİZMETİ 130 adet
ALAN SÜSLEME HİZMETİ 1 500 metre
ALAN SÜSLEME HİZMETİ 2 500 adet
ALAN SÜSLEME HİZMETİ 3 100 metre
SES SİSTEMİ KİRALAMA HİZMETİ 1 100 adet
SES SİSTEMİ KİRALAMA HİZMETİ 2 100 adet
LED EKRAN KİRALAMA VE KURULUMU HİZMETİ 1.500 metrekare
TRUSS KİRALAMA VE KURULUMU HİZMETİ 48 adet
JENERATÖR KİRALAMA HİZMETİ 50 adet
YEMEK HİZMETİ 1 2.000 adet
YEMEK HİZMETİ 2 4.000 adet
YEMEK HİZMETİ 3 2.000 adet
İKRAM HİZMETİ 1 10.000 adet
İKRAM HİZMETİ 2 1.000 adet
İKRAM HİZMETİ 3 5.000 adet
İKRAM HİZMETİ 4 5.000 adet
İKRAM HİZMETİ 5 5.000 adet
İKRAM HİZMETİ 6 2.000 adet
İKRAM HİZMETİ 7 5.000 adet
İKRAM HİZMETİ 8 50.000 adet
İKRAM HİZMETİ 9 50.000 adet
ÇADIR İÇİ AYDINLATMA KİRALAMA HİZMETİ 50 adet
ÇİÇEK DAĞITIM HİZMETİ 300 adet
KURUMUN STRATEJİK İLETİŞİMİNİN BELİRLENMESİ VE AYLIK RAPORLANMASI HİZMETİ 12 adet
KURUMUN YENİ MEDYA STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ VE AYLIK RAPORLANMASI HİZMETİ 6 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)