İhale No | 2019/498167 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Ordu İl Sağlık Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ordu |
İşin İli | Ordu |
Yayın Tarihi | 10 Ekim 2019 |
İhale Tarihi | 13 Kasım 2019 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
9 Kalem Hemodiyaliz Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/498167 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ORDU MERKEZ/ORDU |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4526662501 - 4522234686 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ordu@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 9 Kalem Hemodiyaliz Tıbbi Sarf Malzeme Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Ordu Devlet Hastanesi, Ünye Devlet Hastanesi, Fatsa Devlet Hastanesi, Kumru Devlet Hastanesi, Korgan Devlet Hastanesi, Aybastı Devlet Hastanesi, Akkuş Devlet Hastanesi, Gürgentepe Devlet Hastanesi, Mesudiye İlçe Devlet Hastanesi, Gölköy Devlet Hastanesi, Ulubey Devlet Hastanesi, SB-Ordu Eğitim ve Araştırma Hastaneleri'nin ilgili depolarına |
c) Teslim tarihi | : | 1. Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin her birine ihtiyaçların birimlere dağıtım listesine uygun olarak ayrı teslimat sağlanacak ve ayrı fatura kesilecektir. 2. Sözleşme imzalanan kalemler, işin başlangıcından itibaren Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin sipariş bildirimi üzerine gönderilmeye başlanacak ve isteyen tesiste belirtilen kişilere teslim edilecektir. Teslimatlar peyderpey yapılacaktır. İstenilmeden ürün gönderimi yapılmayacaktır. 3. İhtiyaç listesinde yer alan ürünlerin peyderpey teslimatlarına ilişkin siparişlerin tebliği, aynı gün içinde postaya verilmek kaydıyla, faks veya e-posta ile de bildirilebilir. 4. Müdürlüğümüz veya bağlı sağlık tesislerince bildirilen siparişler, bildirim tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde teslim edilecektir. Bu sürede teslim edilemeyeceği anlaşılan ürünlerle ilgili siparişe müteakip en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde siparişi veren sağlık tesisine ve/veya idareye geri bildirim yapılacaktır. 5. Ürünlerin faturalı olarak teslimi zorunludur. Faturasız olarak sadece sevk irsaliyesi ile gönderilen ürünlerin faturaları en geç 3 iş günü içinde ilgili tesise ulaştırılmalıdır. Aksi takdirde teslim edilen ürünler iade edilir ve her türlü gönderim masrafı yüklenici tarafından karşılanır. 6.Kullanım süresi dolan veya dolmak üzere olan (en az 3 ayı kalmış) tüm medikal malzemeler fiyat farkı veya ek bir maliyet talep edilmeden değiştirilmelidir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu (Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 3. Kat Toplantı Salonu) |
b) Tarihi ve saati | : | 13.11.2019 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
1-İstekliler, ithalatçı veya üretici ise teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ya da Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olduğuna dair belgeyi ve ürün numaralarını (teklif edilen ürün ile ilgili barkod) gösterir belgeleri ihale teklif dosyalarında sunacaktır. UBB ya da ürün numaralarına ait detaylı çıktıları teklif dosyasında sunulacak ve çıktılar üzerine teklif verilen kaleme ait ihtiyaç sıra numarası yazılacaktır. Teklif edilen ürün T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ya da Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olmadığında (kapsam dışı) bu durum beyan edilecektir. 2-İstekliler, teklif ettikleri ürünlere ait en son yayımlanan Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliğinin EK-3 Listelerinde yer alan SUT kodlarını gösterir listeyi kalem sıra numarasını belirterek teklifi ile birlikte sunacaktır. 3-İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünler veya cihazlar için "Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği" kapsamındaki "Satış Merkezi Yetki Belgesini" teklifiyle birlikte sunacaktır. |
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İstekliler, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) ya da Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı ürünlerin, ithalatçı veya üreticisinin bayii ise bu firmaların bayiliklerini kanıtlayıcı belgeyi ve ürün numaralarını (barkod) ihale teklif dosyalarında sunacaktır. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif edecekleri ürünler için en az 1 (Bir) adet numuneyi, ihale tarih ve saatine kadar Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi - Bucak Mahallesi İbni Sina Cad. No:18 Altınordu/ORDU adresine, üzerinde sıra numaraları yazılı bir şekilde (firmaca önceden düzenlenmiş) tutanakla teslim edecektir. Teslim edilen numuneler üzerinde isteklinin unvanı, ürünün markası, ürünün onaylanmış barkod numarası ve ihtiyaç listesi (ihale kalemi sıra numarası) sıra numarası yazılacaktır. Gerektiğinde numune açılıp kontrol edilerek gerekli testlere tabi tutulacaktır. Karar verilememesi veya numunelerin karar vermek için yetersiz olduğu durumda istekli firmadan tekrar numune talep edilebilir. Numune değerlendirme teknik şartname hükümleri doğrultusunda yapılacak olup İhale Komisyonu, numunelerin teknik özellikleri ve performansına ilişkin testler ve değerlendirme isteyebilir. Test ve değerlendirme kamu kurum ve kuruluşlarında yapılacaktır. Test ve analiz için herhangi bir ücret öngörülmesi durumunda ücret isteklilerce karşılanacaktır. Numune değerlendirme işlemleri mal alımları ihale uygulama yönetmeliği 43. maddesine göre yapılacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü tıbbi sarf malzemesi satım işi benzer iş olarak kabul edilecektir |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi (Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 4. Kat Satın Alma Birimi) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Arter ven seti yetişkin hemodiyaliz için | 60.300 | adet |
Arter-ven fistül iğnesi | 45.800 | adet |
Asidik bazik hemodiyaliz solusyonu | 67.700 | takım |
Diyaliz kateteri kalıcı yetişkin 14.5F | 210 | adet |
Diyalizör 1.3-1.4 m2 yüksek akımlı | 3.370 | adet |
Diyalizör 1,5-1,6 m2 yüksek akımlı | 7.720 | adet |
Diyalizör 1,8-1,9 m2 yüksek akımlı | 42.800 | adet |
Diyalizör 2.1-2.2 m2 yüksek akımlı | 16.400 | adet |
Hemodiyaliz kateteri geçici heparin kaplı yetişkin | 710 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)