İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/230098 - 82 Kalem Kırtasiye Ve Basılı Matbu Evrak Malzeme Alımı

İhale No 2019/230098
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 21 Mayıs 2019
İhale Tarihi 18 Haziran 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE VE BASILI MATBU EVRAK MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -YUNUS EMRE-ESKİŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

82 KALEM KIRTASİYE VE BASILI MATBU EVRAK MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/230098
1-İdarenin
a) Adresi : ULUÖNDER MAH.FEVZİ ÇAKMAK CAD. NO:1 26190 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 82 KALEM KIRTASİYE VE BASILI MATBU EVRAK MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
c) Teslim tarihi : İhale konusu malzemeler 30.06.2020 tarihine kadar idarenin talebi doğrultusunda (maksimum 8 sipariş) peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler İdareden gelen talep yazılarının tebliğinden itibaren 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir. Teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde Hastanenin ilgili deposuna bildirilecek, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır. Teslim sırasında yüklenici firmadan yetkili en az bir kişi mutlaka bulunacak, kargo elamanlarının bırakıp gittiği malzemeler kabul edilmeyecektir. Bırakılan bu malzemelerin muhafazasından veya geri gönderilmesinden hastanelerimiz sorumlu olmayıp malzemelerin depoya istiflenmesi yükleniciye aittir. Teslim edilecek malzemeler, teknik şartnameye ve bırakılan numuneye uygunluğu kontrol edildikten sonra teslim alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 18.06.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-İstekli / istekliler Basılı Matbu Evraklar hariç tüm kalemler için teklif ettikleri ürün/ürünlere ait numunelerini ihale saatine kadar komisyona (Satınalma) teslim edecektir. Numuneler İhale komisyonuna iki nüsha teslim tutanağı hazırlanarak imza karşılığı teslim edilecektir.
2- Teslim edilen numuneler ayrı ayrı paketlenecek ve üzerine, firma ismi ile İdari Şartnamemizdeki sıralama baz alınarak sıra numarası verilecek ve firma adı ile malzemenin adını mutlaka yazılacaktır.
3-Tutanakla imza karşılığı teslim edilmeyen numunenin uzman üyelerce değerlendirilememesinden istekli sorumludur.
4- Numune ambalajları uzman üyeler tarafından açılabilecek ve gerekirse uygulamalı olarak değerlendirilebilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı YUNUS EMRE DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ-Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 125 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Başhekimliğimiz HALK BANKASI ESKİŞEHİR ŞUBESİ nezdindeki TR 65 0001 2009 3480 0005 0000 69 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
FOTOKOPİ KAĞIDI A4 16.000 top
PLASTİK TELLİ DOSYA 25.000 adet
PLASTİK DOSYA GÖMLEĞİ (SEFFAF POŞET TİPİ) PAKET 2.000 paket
KLASÖR GENİŞ PLASTİK KAPAKLI 3.000 adet
KLASÖR DAR PLASTİK KAPAKLI 1.500 adet
PİL KALIN KALEM AA 5.000 adet
PİL İNCE KALEM AAA 10.000 adet
PİL YASSI BÜYÜK 250 adet
PİL ORTA BOY 1.000 adet
HESAP MAKİNASI (BÜRO TİPİ) 50 adet
FOTOKOPİ MAKİNASI TONERİ (XEROX WORK CENNTER 5325 ORJİNAL) 15 adet
KİLİTLİ TORBA 25X17 CM 150.000 adet
KİLİTLİ TORBA 11X14 CM 350.000 adet
KİLİTLİ TORBA 9X7 CM 50.000 adet
KİLİTLİ TORBA 33X23 CM 150.000 adet
KİLİTLİ TORBA 40X32 CM 750.000 adet
NAYLON TORBA (42x60 CM) 500 kilogram
AJANDA (2020 YILI TARİHLİ TİCARİ AJANDA) 350 adet
CD VE ZARFI 35.000 adet
DVD VE ZARFI 10.000 adet
KESE TORBA ZARF 17X25 CM 5.000 adet
KESE TORBA ZARF 24X32 5.000 adet
ZARF MEKTUP BEYAZ 1.000 adet
ZARF MEKTUP SARI 2.500 adet
METAL EVRAK RAFI 200 adet
MASA ÜSTÜ METAL SET 200 adet
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ KIRMIZI) 15.000 adet
ASETATLI KALEM (S-M) 1.500 adet
YAZI TAHTASI KALEMİ 200 adet
KURŞUN KALEM 1.000 adet
YUMUŞAK SİLGİ 1.000 adet
SIVI DAKSİL 200 adet
YAZI DÜZELTİCİ ŞERİT TİPİ 500 adet
ZIMBA TELİ 24/6 2.000 kutu
FOSFORLU İŞARETLEME KALEMİ 500 adet
KALEM TIRAŞ METAL 300 adet
MAKAS ORTA BOY 1.000 adet
KOLİ BANDI ŞEFFAF 1.000 adet
KOLİ BANDI TABA 1.000 adet
TOPLU İĞNE 500 adet
FALÇATA (MAKET BIÇAĞI) METAL ORTA BOY 100 adet
KÜP BLOK NOT 500 adet
USB FLASH BELLEK 30 adet
YARIM KAPAKLI PEMBE DOSYA 10.000 adet
TEL SÖKÜCÜ (KÜÇÜK) 200 adet
TEL ZIMBA MAKİNASI 24/6 300 adet
DELGEÇ ORTA BOY 200 adet
PLOT KALEM MAVİ 1.000 adet
İMZA KARTONU 100 adet
MANTAR PANO 100 adet
İNFÜZYON ETİKETİ 4,5X9 CM 750.000 adet
BASKI (A4 TEK YÖNLÜ) 1.000.000 adet
BASKI (A4 ÇİFT YÖNLÜ) 750.000 adet
BASKI (A3 ÇİFT YÖNLÜ) 600.000 adet
BASKI (acil servis hasta kayıt formu v.b.) 500.000 adet
BASKI (A5 TEK YÖNLÜ) 500.000 adet
DEFTER BASIMI (A4 2 NÜSHA PERFARAJLI OTOKOPİLİ) 2.000 adet
DEFTER BASIMI (A4 3 NÜSHA PERFARAJLI OTOKOPİLİ) 1.000 adet
DEFTER BASIMI (A5 2 NÜSHA PERFARAJLI OTOKOPİLİ) 750 adet
DEFTER BASIMI (A5 3 NÜSHA PERFARAJLI OTOKOPİLİ) 750 adet
DEFTER BASIMI (POLK. V.B.) 500 adet
DEFTER BASIMI (AMELİYAT DEFTERİ V.B.) 500 adet
DEFTER BASIMI (ZİMMET BOWİDİK V.B.) 700 adet
DEFTER BASIMI (STERİLİZASYON ,GELEN,GİDEN V.B.) 500 adet
HASTA DOSYASI 75.000 adet
BASKI KAĞITLARI (70X30 ÇİFT YÖNLÜ V.B.) 100.000 adet
BASKI (KLİNİK İZLEM FORMU) 400.000 adet
BASKI (FİZİK TEDAVİ ,EX,PSİKİYATRİ KARTI) 30.000 adet
BASKI (PSİKİYATRİ KLİNİK İZLEM V.B.) 50.000 adet
BASKI (GEBE EĞİTİM KİTAPÇIĞI) 5.000 adet
BROŞÜR TEK KIRIM 50.000 adet
BROŞÜR İKİ KIRIM 50.000 adet
BROŞÜR ÜÇ KIRIM 50.000 adet
BASKI (BESLENME VE DİYET KİTAPÇIĞI) 10.000 adet
TERMAL ETİKET 30X50 15.000 rulo
TERMAL ETİKET 100X100 200 rulo
RULO KAĞIT (GÖZ ÖLÇÜM KAĞIDI) 1.000 rulo
YAZICI TONERİ 226A 40 adet
XEROX DRAM ÜNİTESİ 10 adet
XEROX ATIK TONER KABI 5 adet
XEROX 7220 TONER 5 takım
YAKA KARTI (YO YO) 3.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)