İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/167575 - 8 Kısım 28 Kalem Giyim Kuşam Malzemesi Alımı

İhale No 2024/167575
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare Ürgüp Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Nevşehir
İşin İli Nevşehir
Yayın Tarihi 14 Şubat 2024
İhale Tarihi 28 Şubat 2024 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

8 KISIM 28 KALEM GİYİM KUŞAM MALZEMESİ ALIMI

ÜRGÜP DEVLET HASTANESİ

8 Kısım 28 Kalem Giyim Kuşam Malzemesi Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/167575
1-İdarenin
a) Adı : ÜRGÜP DEVLET HASTANESİ
b) Adresi : 15 TEMMUZ MAH. OTOGAR CAD. NO:3 50400 ÜRGÜP/NEVŞEHİR
c) Telefon ve faks numarası : 3843414031 - 3843414927
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 8 Kısım 28 Kalem Giyim Kuşam Malzemesi Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 28
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ürgüp Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Sarf Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği faks numarasına veya elektronik posta adresine yapılacak resmi sipariş yazısına istinaden teslimleri gerçekleştirecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihe müteakiben


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 28.02.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ürgüp Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Sarf Deposu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

112 Personel Kıyafetleri için TS4739


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
GÜVENLİK ÜNİFORMALARI (YAZLIK AYAKKABI) 15 çift
GÜVENLİK ÜNİFORMALARI (KIŞLIK BOT) 15 çift
GÜVENLİK ÜNİFORMALARI (KISA KOLLU TİŞÖRT) 30 adet
GÜVENLİK ÜNİFORMALARI (UZUN KOLLU TİŞÖRT) 30 adet
GÜVENLİK ÜNİFORMALARI (PANTOLON) 30 adet
GÜVENLİK ÜNİFORMALARI (GÜVENLİK TECHİZATLARI) 15 takım
TEMİZLİK PERSONELİ İŞ KIYAFETLERİ (ÜST ALT FORMA) 72 adet
TEMİZLİK PERSONELİ İŞ KIYAFETLERİ (TİŞÖRT) 72 adet
TEMİZLİK PERSONELİ İŞ KIYAFETLERİ (POLAR) 24 adet
TEMİZLİK PERSONELİ İŞ KIYAFETLERİ (YAĞMURLUK) 24 adet
TEMİZLİK PERSONELİ İŞ KIYAFETLERİ (AYAKKABI) 48 çift
TAKIM ELBİSELER 18 takım
PANTOLONLAR (EVDE SAĞLIK PERSONELİ YAZLIK) 7 adet
PANTOLONLAR (EVDE SAĞLIK PERSONELİ KIŞLIK) 7 adet
KAZAK (EVDE SAĞLIK PERSONELİ) 7 adet
T-SHİRT (TİŞÖRT) (EVDE SAĞLIK PERSONELİ İÇİN YAZLIK-KIŞLIK) 14 adet
YETİŞKİN AYAKKABILARI (EVDE SAĞLIK PERSONELİ İÇİN) 7 çift
MONT (EVDE SAĞLIK PERSONELİ İÇİN) 7 adet
YELEK (EVDE SAĞLIK PERSONELİ İÇİN) 7 adet
112 PERSONEL TİŞÖRT -KISA KOLLU PENYE 15 adet
112 PERSONEL TİŞÖRT -UZUN KOLLU PENYE 15 adet
112 PERSONEL YAZLIK PANTOLON 15 adet
112 PERSONEL KIŞLIK PANTOLON 15 adet
ANTİSTATİK TERLİK 2 çift
SAĞLIK GÖREVLİSİ ÜNİFORMALARI (KLİNİK DESTEK ELEMANI ALT ÜST FORMA) 3 adet
İŞ ÖNLÜĞÜ (BİLGİ İŞLEM) 4 adet
İŞ ÖNLÜĞÜ (TEKNİK SERVİS İÇİN İŞ FORMASI) 12 adet
ERKEK AYAKKABILARI (İŞ AYAKKABISI) 4 çift
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)