İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/366537 - 61 Kalem Tıbbi Sarf Ve Muhtelif Malzeme

İhale No 2019/366537
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
İdare Aksaray Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aksaray
İşin İli Aksaray
Yayın Tarihi 5 Ağustos 2019
İhale Tarihi 29 Ağustos 2019 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF VE MUHTELİF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

61 Kalem Tıbbi Sarf ve Muhtelif Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/366537
1-İdarenin
a) Adresi : Yeni Sanayi Mahallesi 92. Tacin Caddesi No:1 68200 AKSARAY MERKEZ/AKSARAY
b) Telefon ve faks numarası : 3825022000 - 3825022029
c) Elektronik Posta Adresi : aksaraydhst5@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 61 Kalem Tıbbi Sarf ve Muhtelif Malzeme Alımı (Genel Tıbbi Tüketim Malzemeleri; Cerrahi sütur, Isı- Nem Cihazı, Kan Taşıma Çantası, Beyin Pedi, Kateterler, İndikatör Vs.)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aksaray Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmeye Müteakip sağlık tesisimizin siparişine göre( tek partide yada partiler halinde) teslim edilecektir.Sipariş tarihinden itibaren malzemeler 15 gün içerisinde hastanemizin tıbbi sarf deposuna teslim edilecektir.(Yüklenici firma idarenin talebi olmadan uhdesinde kalan malzemelerin tamamını tek partide teslim etmeyecektir.)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sanayi Mahallesi 92. Tacin Caddesi No:1 68200 - AKSARAY MERKEZ / AKSARAY
b) Tarihi ve saati : 29.08.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
• Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
• Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,
• Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
• Tıbbi cihaz üreticisi, OEM(Original Equıpment Manufacturer - Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme.    

4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Tedarikçi firma, alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada, malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma, bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar  idare tarafından  tedarikçi firmaya rücu edilecektir. Tedarikçi firma, alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada, malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma, bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar  idare tarafından  tedarikçi firmaya rücu edilecektir. 

Tedarikçi firma, alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada, malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma, bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar  idare tarafından  tedarikçi firmaya rücu edilecektir. Tedarikçi firma, alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada, malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma, bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar  idare tarafından  tedarikçi firmaya rücu edilecektir. 

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na veya Ürün Takip Sistemi (ÜTS) ye kaydının aranması zorunludur. Aday veya isteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya italatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB veya ÜTS kaydı aranacaktır.

Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak cihazın TİTUBB veya ÜTS’de tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işlemi tamamlanmış şartı aranacaktır. Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü Belgeleri (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.Tıbbi cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için TİTUBB veya ÜTS kaydı aranmayacaktır. 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye girecek istekliler teknik şartnamedeki numune hususlarına bakılmaksızın teklif edilen kalemler için numune veya katalog vereceklerdir. Teklif verilen kalemin  numune veya kataloğunun üzerine hangi ihale sıra nolu kaleme ait olduğuna dair bilgi istekli tarafından yazılacaktır. Numune teslim edilmeyen kalemlerin kataloglarının ihale dokümanında sunulması zorunludur. İdare teklif değerlendirme aşamasında numune talep etmesi durumunda teklif veren firmalar kendilerine belirtilen süre içerisinde numunelerini  teslim etmek zorundadır. İdarenin talep etmesi halinde numune getirmeyen istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.Marka değişikliği olmadığı sürece farklı kalemlerden oluşan ancak ölçü farkından (çap,uzunluk,kalınlık vb) dolayı teklif kalemi farklı olan ürünler için ortak numune verilebilecektir.   Numunelerin değerlendirilmesinde, önce fiziksel nitelikler kontrol edilecektir. Fiziksel niteliklerinin tamamı (ambalajlama, son kullanma tarihi, etiketleme şekli, etiket bilgileri ve teknik şartname belirtilen özel fiziki şartlar ve belgeler) ihale dokümanında belirtilen hükümlere uygun bulunmazsa, numuneler teknik muayeneye tabi tutulmadan reddedilecektir. Bu işlemlerden sonra alımın niteliğinin laboratuar muayenesi gerektirmesi halinde, numune örneklerinin sağlık tesislerimizin laboratuarlarında laboratuar muayeneleri yapılacaktır. Alım niteliğine göre, numune örnekleri sağlık tesisimizin ilgili birimlerinde (ameliyathane, klinik, poliklinik v.b.) kullanım amacına uygun olarak teknik hususlara göre denenecektir. Teknik şartname hükümlerinin tamamını karşılamayan malların numuneleri reddedilecektir. Teslim edilecek ürünün, depoya teslim edildiği tarihte raf ömürlerinin en az üçte ikisi kalmış olmalıdır.  İdareye teslim edilen numuneler sözleşmeler tamamlandıktan sonra isteklilerce en geç 10 gün içinde teslim alınabilecektir. Bu süre dolduktan sonra teslim alınmayan numunelerden dolayı idaremiz sorumlu değildir. Numune örneklerinin ilgili birimlerde (ameliyathane, klinik, poliklinik v.b.)  kullanılması durumunda, istekliye numune iade yapılmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sanayi Mahallesi 92. Tacin Caddesi No:1 68200 - AKSARAY MERKEZ / AKSARAY "Aksaray Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi" adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
POLYESTER TAPE 5 MM X 50 CM 48 MM 1/2 YUVARLAK (ÇİFT) İĞNE 120 adet
KVC VASKÜLER TURNİKE KİTİ 10 adet
SÜTUR KVC ÇELİK TEL 48 adet
KVC PACE TELİ 12 adet
DACRON TAPE 3 adet
SÜTUR MONOCYRL NO:4/0 13-16 MM Yİ. 48 adet
SÜTUR MONOCYRL NO:5/0 13-16 MM Yİ. 48 adet
SÜTUR POLİGLACTİN NO:5/0 8-11 MM Yİ. 240 adet
SÜTUR POLİGLACTİN NO:6/0 7-19 MM Yİ. 240 adet
SÜTUR POLİPROLEN NO:1/0 20-24 MM Kİ 120 adet
SÜTUR POLİPROLEN NO:2/0 18-22 MM Kİ 600 adet
YÜKSEK HIZLI DİSEKSİYON DRİLL UCU F 30 adet
VAJİNAL MİNİ DESTEK KİTİ.. 50 adet
SÜTUR POLİGLACTİN RAPİD NO:5/0 8 MM Yİ 120 adet
SÜTUR POLİGLACTİN RAPİD NO:6/0 7 MM Yİ 120 adet
HELİKAL BASKET KATATER 30 adet
TRANS OBSTRATOR TAPE 36 adet
EASYDRAİN 100 adet
SÜTUR POLİPROLEN NO:3/0 13 MM Yİ. 360 adet
SÜTUR POLİPROLEN NO:5/0 8 MM Yİ. 240 adet
SÜTUR POLİPROLEN NO:6/0 7 MM Yİ. 240 adet
SÜTUR PDS MAXON NO:3/0 13 MM Yİ. 240 adet
SÜTUR PDS MAXON NO:5/0 8 MM Yİ. 240 adet
SÜTUR PDS MAXON NO:6/0 7 MM Yİ. 240 adet
SÜTUR POLİGLACTİN LACTOMER NO:5/0 8-11 MM Yİ. 120 adet
SÜTUR POLİGLACTİN LACTOMER NO:6/0 7-9 MM Yİ. 120 adet
HASTA ALTI ÖRTÜSÜ (TIBBİ AMAÇLI) NORMOTERMİ SAĞLAYAN 1.000 adet
TEFLON PLEDGET YAMA,PTFE 10 adet
ESMARCH BANDAJ 10 cm 20 adet
BEYİN PEDİ 13*38 300 adet
VAZELİN KATI. 10 adet
RF ABLASYON ELEKTROD PROBU 50 adet
NAZAL CPAP KANÜL YENİDOĞAN 70 adet
SANTRAL VENÖZ KATATER 3 F PEDİATRİK 15 adet
HİDROJEN PEROKSİT OTOKLAV CİHAZI YAĞ GERİ DÖNÜŞÜM SİSTEMİ 8 adet
YIKAMA ETKİNLİK İNDİKATÖRÜ 3.000 adet
SODA LİME 20 KGLİK BİDON 20 bidon
KONDOM 15.000 adet
REKTAL TÜP NO:28 10 adet
REKTAL TÜP NO:30 10 adet
REKTAL TÜP NO:32 10 adet
SANTRAL VENÖZ KATATER 3 F PEDİATRİK 30 adet
SÜTUR POLİGLACTİN LAKTOMER DÜZ İĞNE NO:3/0 60 MM 72 adet
TRANSPORT VENTİLATÖR DEVRESİ YENİ DOĞAN 50 adet
KARACİĞER BİOPSİ İĞNESİ 9CM 20 adet
STİF HİDROFİLİK 30 adet
PERKÜTAN ENDOSKOPİK GASTROSTOMİ SETİ 10 adet
STERNAL KABLO İMPLANTI 40 adet
ULTRASONOGRAFİ PROBU ENDOKAVİTER VAJİNAL 1 adet
A4 AÇILIR KAPANIR ÇERÇEVE 600 adet
TRANSPORT VENTİLATÖR DEVRESİ (YETİŞKİN) 10 adet
EFOR EKG KAĞIDI 30.000 adet
SICAKLIK VE NEM KAYDEDİCİ 50 adet
KAN TAŞIMA ÇANTASI 30 adet
BUHAR OTOKLAVI KAYAR İÇ KAPAK CONTASI (SİLİKONLU VE DAİRESEL) 30 adet
YIKAMA DEZENFEKSİYON CİHAZI BAKIM KİTİ 5 adet
YIKAMA ETKİNLİK İNDİKATÖRÜ (ENDOSKOPİ İÇİN) 500 adet
ORGANİK MADDE KALINTI TESTİ (EL ALETİ VE CİHAZ YÜZEYİ-ENDOSKOPİ İÇİN) 250 adet
SIVI SABUN DEZENFEKTANLI (YOĞUN BAKIMLAR İÇİN %2) 200 litre
KOTERİZASYON TOPRAK PLAKASI ARA KABLOSU 10 adet
KOTER KALEMİ EL KUMANDALI-3 GİRİŞLİ (ÇOK KULLANIMLIK) 100 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)