İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/96780 - 61 Kalem Basılı Evrak Alımı

İhale No 2022/96780
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Şanlıurfa
İşin İli Şanlıurfa
Yayın Tarihi 16 Şubat 2022
İhale Tarihi 16 Mart 2022 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ŞANLIURFA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

61 Kalem Basılı Evrak Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/96780
1-İdarenin
a) Adresi : YENİCE MAH. AKÇAKALE CAD. HARRAN ÜNİ. EYYÜBİYE KAMPÜSÜ YANI 63250 EYYÜBİYE EYYÜBİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143171717 - 4143172630
c) Elektronik Posta Adresi : seahsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 61 Kalem Basılı Evrak Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tüketim Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp, Sözleşme süresi içerisinde Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdaremizin talebi üzerine verilecek siparişler mesai saatleri arasında 10 (on) gün içerisinde hastanenin Hastane Tüketim ambarına teslim edilecektir. Sözleşme süresince peyder pey veya bir defada alım yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi 4. Kat Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 16.03.2022 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. Teklif veren istekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla teklif verecekleri MALZEMELER için ihale tarih ve saatine kadar teklif ettikleri her kaleme ait katalog veya numune veya teknik özelliklerini tanıtıcı materyalleri vereceklerdir. Bunların üzerinde firma ismi, ürünün ihaledeki sıra numarası ve ihale kayıt numarasını belirten etiket olacak şekilde Tüketim Ambarı Sorumlusu Nazif Orhan’a tutanakla teslim edilecektir. 

2. Ayrıca katalog ve tanıtıcı materyal verilen malzemelerde idarenin isteği doğrultusunda ihale sonrasında numune istenebilecektir.

3-Numunenin teknik şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.

4-Teknik şartnamede yer alan tüm hususlar dikkate alınacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
AMELİYAT VE ANESTEZİ FORMLARI (AMELİYAT KİTİ) 30.000 adet
HASTA İZLEME FORMLARI (PEDİATRİ YOĞUN BAKIM) 22.000 adet
HASTA İZLEME FORMLARI (YOĞUN BAKIM) 34.000 adet
HASTA İZLEME FORMLARI (YENİDOĞAN YOĞUN BAKIM) 32.000 adet
TESLİM FORMLARI (ÇAMAŞIR) 180 cilt
BİLGİLENDİRİLMİŞ ONAM FORMU (SEZARYEN) 10.000 adet
BASILI KARTLAR (RAHİM İÇİ ARAÇ İZLEM) 5.000 adet
İŞİTME VE TARAMA KARTI 40.000 adet
DOĞRUDAN TEMİN ALIMLARI (22-F) SARF TUTANAĞI FORMU 70 cilt
BİLGİLENDİRİLMİŞ ONAM FORMU (KAN VE KAN BİLEŞENLERİ İÇİN) 8.000 adet
TIBBİ MÜŞAHADE VE MUAYENE KAĞITLARI (ACİL KADIN DOĞUM SERVİSİ) 70.000 adet
ETİKETLER (MAYİ) 250.000 adet
NARKOTİK DEFTERİ 90 adet
NÖBET DEFTERLERİ 90 adet
KAYIT DEFTERLERİ (CERRAHİ ALET) 36 adet
LABORATUVAR DEFTERİ 30 adet
TESLİM DEFTERLERİ (AİLEYE BEBEK) 25 adet
TIBBİ MÜŞAHADE VE MUAYENE KAĞITLARI (ACİL ERİŞKİN SERVİSİ) 380.000 adet
TIBBİ MÜŞAHADE VE MUAYENE KAĞITLARI (ACİL ÇOCUK SERVİSİ) 380.000 adet
ANJİYOGRAFİ RAPOR FORMU 100 cilt
HASTA DOSYASI (DOĞUM) 28.000 adet
HASTA DOSYASI (ÇOCUK) 24.000 adet
HASTA DOSYASI (ERİŞKİN) 24.000 adet
BİLGİLENDİRİLMİŞ ONAM FORMU (PERKUTAN KORONER GİRİŞİMLER (KORONER BALON VE STENT TEDAVİSİ)) 2.000 adet
ONAM FORMLARI (KORONER YOĞUN BAKIM BİRİMİNDE UYGULANMASI OLASI TEDAVİLER VE GİRİŞİMLER İÇİN) 2.500 adet
BİLGİLENDİRİLMİŞ ONAM FORMU (KALP KATATERİZASYONU VE ANJİYOGRAFİSİ) 2.000 adet
BİLGİLENDİRİLMİŞ ONAM FORMU (MUAYENE, TEDAVİ VE/VEYA YATIŞ NEDENİYLE BULAŞMA RİSKİ BULUNAN COVID-19 ENFEKSİYONU) 25.000 adet
ONAM FORMLARI (ÇOCUK İZLEM MERKEZİ HASTA AYDINLATILMIŞ) 1.000 adet
ETİKETLER (PATOLOJİ) 12.000 adet
ENJEKSİYON DEFTERİ 35 adet
AŞI KAYIT DEFTERİ 12 adet
TEST FORMLARI (PORTEUS LABİRENT) 8.000 adet
POLİS KAYIT DEFTERİ 2 adet
GİDEN EVRAK KAYIT DEFTERİ 3 adet
ÖĞRENME BOZUKLUĞU BELİRTİ TARAMA LİSTESİ 4.500 adet
ÖĞRETMEN BİLGİ FORMU 5.000 adet
TURGAY DSM-4 KÖKENLİ YIKICI DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI BELİRTİ TARAMA ÖLÇEĞİ 4.500 adet
BECK ANKSİYETE ÖLÇEĞİ 2.500 adet
CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ 2.500 adet
CONNER'S AİLE DEĞERLENDİRME FORMU 3.000 adet
HASTA SEVK FORMLARI (KLİNİKLER ARASI) 400 cilt
TOTAL PARENTAL NUTRİSYON (TPN) FORMU 175 cilt
ARAÇ GÖREV EMRİ 120 cilt
EVDE SAĞLIK FORMLARI 1.000 adet
TESLİM FORMLARI (MERKEZİ STERİLİZASYON ALET VE MALZEME) 350 cilt
REÇETELER 400 cilt
KÜRTAJ FORMU (TANISAL RAHİM İÇİ GİRİŞİM RIZA) 2.500 adet
ONAM FORMLARI (RAHİM İÇİ ARAÇ UYGULAMASI) 100 cilt
ODYOLOJİ FORMU 180 cilt
KAYIT DEFTERLERİ (İŞİTME VE TARAMA) 30 adet
HASTA SEVK FORMLARI (AMELİYATHANE) 400 cilt
HASTA SEVK KAYIT DEFTERİ (DENETİM) 15 adet
KAYIT DEFTERLERİ (SMEAR) 4 adet
KAYIT DEFTERLERİ (PATOLOJİ) 25 adet
KAYIT DEFTERLERİ (AMELİYATHANE) 40 adet
BASILI KARTLAR (BEBEK TAKİP) 20.000 adet
KAYIT DEFTERLERİ (DOĞUM) 25 adet
TAKİP FORMLARI (PREMATÜRE RETİNOPATİSİ (ROP)) 3.000 adet
İSTEK FORMLARI (KONSÜLTASYON) 150 cilt
DENVER GELİŞİM TESTİ 7.500 adet
C.A.R.S 4.500 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)