İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1410276 - 571 Kişilik Personel Çalıştırılması

İhale No 2024/1410276
Sektör İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
İdare ET VE SÜT KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 24 Ekim 2024
İhale Tarihi 25 Kasım 2024 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ET VE SÜT KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

571 Kişilik Personel Çalıştırılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1410276
1-İdarenin
a) Adı : ET VE SÜT KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Tarım ve Orman Bakanlığı Beştepe Kampüsü, Beştepe Mahallesi, Alparslan Türkeş Caddesi No:71 Beştepe YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3122843670 - 3122863702
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : 571 Kişilik Personel Çalıştırılması
b) Niteliği, türü ve miktarı : ESK Genel Müdürlüğünde 45,ESK Genel Müdürlüğü (Taşımacılık Şube Md) 3, Adana Et Kombinası 38, Ağrı Et Kombinası 9, Bingöl Et Kombinası 20, Denizli Et Kombinası 19, Diyarbakır Et Kombinası 21, Erzincan Et Kombinası 93, Erzurum Et Kombinası 50, İstanbul Et İşletme Kombinası 18, Sakarya Et Kombinası 55, Sincan Et Kombinası 150, Sivas Et Kombinası 9, Trabzon Et Kombinası 6, Van Et Kombinası 15, Yozgat Et ve Süt Kombinası 20 olmak üzere toplamda 571 personel çalıştırılması hizmet alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : ESK Genel Müdürlüğü, ESK Genel Müdürlüğü (Taşımacılık Şube Müdürlüğü), Adana Et Kombinası, Ağrı Et Kombinası, Bingöl Et Kombinası, Denizli Et Kombinası, Diyarbakır Et Kombinası, Erzincan Et Kombinası, Erzurum Et Kombinası , İstanbul Et İşletme Kombinası, Sakarya Et Kombinası, Sincan Et Kombinası, Sivas Et Kombinası, Trabzon Et Kombinası, Van Et Kombinası, Yozgat Et ve Süt Kombinası
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.01.2025, işin bitiş tarihi 31.12.2025
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2025


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 25.11.2024 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğü 4. Kat İhale Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede Kamu Kurum ve kuruluşları ile Özel sektörde yapılan her türlü personel çalıştırmaya dayalı hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 496 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Yemekhane işleri personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 263,5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Bahçe ve çevre düzenlemesi personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 77,5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Müteferrik diğer işler Personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 914,5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Engelli Müteferrik İşçi (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 186 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Temizlik veya İşletme Üretim Alanı Hijyen Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1.085 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Aşçı (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 186 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Şarküteri/Süt Paketleme Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1.953 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Satış Mağazası Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 356,5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Bakım Onarım Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 279 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Şoför (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 248 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Yükleme Boşaltma (Soğuk Depo Dahil (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 2.449 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Süt ve Süt Ürünleri Üretim Alanı Müteferrik İşler Personeli (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 31 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri İş Makinesi (Forklift, Kepçe vb.) (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 31 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Canlı Tavuk Konveyör Yükleme Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 93 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Canlı Kasa İndirme ve Yükleme Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 108,5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Rendering Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 93 gün
Fazla Çalışma Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1.280 saat
Fazla Çalışma Yemekhane işleri personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 3.060 saat
Fazla Çalışma Bahçe ve Çevre Düzenlemesi Personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 200 saat
Fazla Çalışma Müteferrik diğer işler Personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 5.900 saat
Fazla Çalışma Engelli Müteferrik İşçi (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 480 saat
Fazla Çalışma Temizlik veya İşletme Üretim Alanı Hijyen Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 7.000 saat
Fazla Çalışma Aşçı (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1.200 saat
Fazla Çalışma Şarküteri/Süt Paketleme Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 18.900 saat
Fazla Çalışma Satış Mağazası Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 920 saat
Fazla Çalışma Bakım Onarım Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 720 saat
Fazla Çalışma Şoför (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 2.400 saat
Fazla Çalışma Yükleme Boşaltma (Soğuk Depo Dahil (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 23.700 saat
Fazla Çalışma Süt ve Süt Ürünleri Üretim Alanı Müteferrik İşler Personeli (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 300 saat
Fazla Çalışma İş Makinesi (Forklift, Kepçe vb.) (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 200 saat
Fazla Çalışma Canlı Tavuk Konveyör Yükleme Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 900 saat
Fazla Çalışma Canlı Kasa İndirme ve Yükleme Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1.050 saat
Fazla Çalışma Rendering Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 900 saat
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)