İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/43434 - 54 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı

İhale No 2022/43434
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Edirne
İşin İli Edirne
Yayın Tarihi 7 Şubat 2022
İhale Tarihi 16 Mart 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

54 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/43434
1-İdarenin
a) Adresi : BALKAN YERLESKESI 1 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842352729 - 2842353889
c) Elektronik Posta Adresi : donersermaye@trakya.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 54 kalem Temizlik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Trakya Üniversitesi Hastanesi Merkez Deposu
c) Teslim tarihi : İhaleye edilen mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 365 gün içinde; hastanenin ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak,hastane Malzeme Talep Yönetim Biriminin bildireceği miktar ve zamanda hastane merkez deposuna teslim edilecektir. Malzeme ihtiyaçları acil ve rutin sipariş kodu ile yükleniciye bildirilecektir.Acil kodlu siparişlerin teslim süresi 48 (kırksekiz) saat,rutin kodlu siparişlerin teslim süresi 15 (onbeş) gündür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma İhale Bürosu Balkan Yerleşkesi/EDİRNE
b) Tarihi ve saati : 16.03.2022 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler teklif verdikleri kalemler için üretici ise üreticiliği kanıtlayıcı belgelerin orjinalini veya noter onaylı suretini veya aslı idarece görülmüştür yapılmış suretlerini ihale teklif dosyasında idareye sunmalıdırlar. Bayi iseler bayiliklerini kanıtlayıcı belgelerin tamamını (yetki belgesi, imza sirküleri vb.) belgelerin orjinalini veya noter onaylı suretini veya aslı idarece görülmüştür yapılmış suretlerini ihale teklif dosyasında idareye sunmalıdırlar.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

1-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi.
2-Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu.
3-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik belgesi.
4-İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi.
5-İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
6-Türkiye dışında üretimi gerçekleştiren istekliler ise ilgili ülke mevzuatına göre imalatçı olduklarını kanıtlayan belge veya belgeler.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri her kalem için en az 2 şer adet numuneyi ihale saatinden önce ihale birimine veya hastane temizlik deposuna teslim etmelidirler. Hastane temizlik deposuna teslim edilen numuneler için numune teslim evrağının ihale teklif zarfına konması gereklidir. Teslim edilen numunelerin herbirinde hangi kaleme ait olduğunu belirtir etiket ve firmanın ünvanı okunabilir şekilde yazılmış etiket olmalıdır. Numune teslim edilmemiş kalemlerde isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. 

İhale karar tebliğini izleyen 30 gün içerisinde numuneler firmalar tarafından teslim alınmalıdır. Süresinde iade alınmayan numunelerden idaremiz sorumlu olmayacak ve imha edilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede benzer iş "Kamu Kurum ve kuruluşlarına veya özel sektöre yapılmış olan temizlik malzemesi alımı" olarak uygulanacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma İhale Bürosu Balkan Yerleşkesi/EDİRNE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
SERT YÜZEYLER İÇİN KİREÇ SÖKÜCÜ 2.500 kilogram
SERT YÜZEYLER İÇİN KREM TEMİZLEYİCİ 1.000 kilogram
GENEL TEMİZLİK 35.000 kilogram
ODA PARFÜMÜ 3.000 kilogram
ÇAMAŞIR SUYU (KG) 15.000 kilogram
ULTRA ÇAMAŞIR SUYU 1.500 kilogram
BANYO VE WC İÇİN KOKU GİDERİCİ TABLET 1.500 adet
SIVI SABUN %4 KLORHEKSİDİNLİ 15.000 kilogram
SIVI WC TEMİZLEME MALZEMESİ 3.600 kilogram
MOP BEZI 6.000 adet
TOZ BEZI KIRMIZI 15.000 adet
TOZ BEZI MAVİ 15.000 adet
TOZ BEZI SARI 15.000 adet
TOZ BEZI YEŞİL 15.000 adet
TOZ BEZI BEYAZ 15.000 adet
YIKAMA PEDİ 500 adet
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY DÖKME EVSEL ATIK 40.000 kilogram
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY DÖKME TIBBİ ATIK 40.000 kilogram
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY RULO EVSEL ATIK SİYAH 100.000 adet
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY RULO EVSEL ATIK MAVİ 25.000 adet
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY RULO EVSEL ATIK GRİ 5.000 adet
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY RULO EVSEL ATIK SARI 20.000 adet
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY RULO EVSEL ATIK YEŞİL 10.000 adet
ÇÖP POŞETİ KÜÇÜK BOY RULO EVSEL ATIK 200.000 adet
ÇÖP POŞETİ TIBBİ ATIK KÜÇÜK BOY RULO 35.000 adet
ÇÖP POŞETİ KÜÇÜK BOY RULO EVSEL ATIK MAVİ 10.000 adet
CAM JİLETİ (10'LU) 30 adet
ÇEKÇEK (SAPSIZ ORTABOY) 800 adet
LAVABO FIRÇASI 1.000 adet
TUVALET FIRÇACI 1.000 adet
FARAŞ TAKIMI 400 adet
PASPAS PÜSKÜLÜ 10.000 adet
VİLEDA PÜSKÜLÜ 10.000 adet
VİLEDA SAPI 2.400 adet
PASPAS (İÇ MEKAN PASPASI) 10 metre
PASPAS 10 adet
ELDİVEN BAHÇE İŞ 180 çift
MAŞRABA 500 adet
BULAŞIK SÜNGERİ 2.000 adet
BAHÇE SÜPÜRGESİ 24 adet
ÇÖP TORBASI KLİPSİ 300.000 adet
SPATULA 50 adet
TEMİZLİK KOVASI (KIRMIZI) 60 adet
TEMİZLİK KOVASI (MAVİ) 60 adet
TEMİZLİK KOVASI (YEŞİL) 60 adet
TEMİZLİK KOVASI (SARI) 60 adet
PASPAS APARATI (SAPLI) 300 adet
OTO FIRÇASI (SAPSIZ) 400 adet
ÇİZME (SARI) 50 çift
TEMİZLİK SETİ İZOLE HASTALARIN ZEMİN TEMİZLİĞNDE KULLANILMAK ÜZERE (VİLEDA GİBİ) 600 adet
LAVABO AÇICI (75 GR) 900 adet
KAYGAN ZEMİN TABELASI 200 adet
HORTUM 200 metre
CAM PELUŞU 200 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)