İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/948719 - 51 Kalem Kırtasiye Ve Basılı Evrak Alımı

İhale No 2022/948719
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Ürgüp Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Nevşehir
İşin İli Nevşehir
Yayın Tarihi 21 Eylül 2022
İhale Tarihi 5 Ekim 2022 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

51 KALEM KIRTASİYE VE BASILI EVRAK ALIMI

ÜRGÜP DEVLET HASTANESİ

51 Kalem Kırtasiye ve Basılı Evrak Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/948719
1-İdarenin
a) Adı : ÜRGÜP DEVLET HASTANESİ
b) Adresi : 15 TEMMUZ MAH. OTOGAR CAD. NO:3 50400 ÜRGÜP/NEVŞEHİR
c) Telefon ve faks numarası : 3843414031 - 3843414927
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 51 Kalem Kırtasiye ve Basılı Evrak Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 51 Kalem Basılı Evrak ve Kırtasiye Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ürgüp Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği faks numarasına veya elektronik posta adresine yapılacak resmi sipariş yazısı ile yapılacak bildirimlerinde belirtilen teslim tarihine istinaden 60 (altmış) gün içerisinde teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihe müteakiben


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 05.10.2022 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ürgüp Devlet Hastanesi Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İstekliler; İhale komisyonu gerek gördüğü takdirde ihale kalem listesinde yer alan herhangi bir kalem/kalemler için numune isteminde bulunulabilecektir. Numune talebi idare tarafından üst yazıyla talep edilebilecek olup, yazının tebliğini takip eden günden itibaren 7 (yedi) iş günü içerisinde istekli tarafından numune satınalma birimine teslim edilmesi gerekmektedir . Yapılan numune değerlendirmesi tutanak altına alınarak satınalma birimine teslim edilecektir. Belirtilen süre içerisinde numune teslim etmeyen isteklilerin, söz konusu kaleme  ait teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. İşin uzmanları tarafından yapılan değerlendirme sonuçları tutanakla ihale komisyonuna sunulacaktır.  İstekliler  uygunluk için kullanılan numunelerde kaynaklanan deformasyonlar için geri ödeme talebinde bulunmayacaktır


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
FOTOKOPİ KAĞITLARI A4 650 paket
TÜKENMEZ KALEMLER (SABİT MASA KALEMİ)(MAVİ) 80 adet
TÜKENMEZ KALEMLER (MAVİ) 300 adet
YAZI TAHTASI KALEMLERİ SİYAH 50 adet
DEFTERLER, AJANDALAR VE FİHRİSTLER (AJANDALAR) 5 adet
OKUL DEFTERİ (KARELİ) 10 adet
ISTAMPA MÜREKKEPLERİ (MAVİ) 5 adet
ISTAMPA MÜREKKEPLERİ (SİYAH) 3 adet
ISTAMPA MÜREKKEPLERİ (KIRMIZI) 3 adet
SELEFON BANTLAR 100 adet
KESE (TORBA) ZARFLAR (26 CM X 35 CM) 400 adet
KESE (TORBA) ZARFLAR (30 CM X 40 CM) 250 adet
KESE (TORBA) ZARFLAR (32 CM X 42 CM) 200 adet
MASA ÜSTÜ EVRAK RAFI 10 adet
DVD'LER 300 adet
MAKET BIÇAKLARI, YEDEK UÇLARI VE FALÇATALAR 25 adet
MAKAS ORTA BOY 30 adet
ZIMBA TELI ORTA BOY (24/6) 200 kutu
ZIMBA BUYUK BOY 5 adet
TERMAL KAGIT (RULO) (56*25 MT) 100 rulo
BARKOD ETİKETİ (6X3) 600 rulo
BARKOD ETİKETİ (4X3) 200 rulo
KESE (TORBA) ZARFLAR 250 adet
HASTA İZİN FORMU (HASTA RIZA FORMU) 20 cilt
İŞLEM FORMLARI ( GÜVENLİ CERRAHİ KONTROL LİSTESİ 20 cilt
TESLİM FORMLARI (NÖBET DEVİR TESLİM FORMU) 20 cilt
HASTA NAKİL FORMLARI (KURUM İÇİ HASTA TRANSFER FORMLARI) 20 cilt
AMELİYAT VE ANESTEZİ FORMLARI ( AMELİYAT ÖNCESİ HAZIRLIK VE HASTA TESLİM FORMU) 20 cilt
HASTA HAKLARI FORMLARI ( YATAN HASTA HAKLARI BİLGİLENDİRME FORMU) 20 cilt
BİLGİLENDİRME FORMU ( FİZİK TEDAVİ HASTA BİLGİLENDİRME FORMU) 10 cilt
TEDAVİ FORMLARI ( FİZİK TEDAVİ ÜNİTESİ TEDAVİ FORMU) 10 cilt
ACİL SERVİS HASTA MUAYENE FORMU (ACİL SERVİS TANILAMA VE KAYIT FORMU) 150 cilt
GÜNLÜK GÖZLEM KAĞITLARI (YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ GÜNLÜK TAKİP FORMU) 5 cilt
RECETEYE TABİ UYUŞTURUCU İLAÇ KAYIT DEFTERİ (KIRMIZI VE YEŞİL REÇETEYE TABİ İLAÇ TAKİP DEFTERİ) 5 adet
NUMUNE KAYIT DEFTERİ 5 adet
REÇETELER (REÇETE KAĞIDI) 70 cilt
TAHLİL KAĞITLARI 100 cilt
HEMŞİRE GÖZLEM FORMLARI (HEMŞİRE BAKIM PLANI) 30 cilt
SIVI İZLEM ÇİZELGELERİ (SIVI İZLEM FORMU) 30 cilt
HASTA DEĞERLENDİRME FORMU (HEMŞİRELİK HİZMETLERİ HASTA ÖN DEĞERLENDİRME FORMU) 2.500 adet
ANKET FORMLARI (ACİL SERVİS HASTA DENEYİM ANKETİ) 200 adet
ANKET FORMLARI (YATAN HASTA DENEYİM ANKETİ) 200 adet
ANKET FORMLARI (AYAKTAN HASTA DENEYİM ANKETİ) 200 adet
ANKET FORMLARI (ÇALIŞAN GERİ BİLDİRİM ANKETİ) 150 adet
ANKET FORMLARI ( ÜRGÜP DEVLET HASTANESİ ÇALIŞANLARI EL HİJYENİ İLE İLGİLİ BİLGİ VE ENDİKASYONLARA UYUMUN DEĞERLENDİRİLMESİ) 300 adet
HASTA TABELASI 1.000 adet
NÖBET TESLİM DEFTERİ 3 adet
ONAM FORMLARI ( COVID-19 AŞI ONAM FORMU) 3.000 adet
AMELİYAT VE ANESTEZİ FORMLARI (ANESTEZİ VE REANİMASYON TAKİP FORMU) 10 cilt
AMBULANS KAYIT FORMU 50 cilt
KUDUZ RİSKLİ TEMAS VAKA İNCELEME FORMU 5 cilt
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)