İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/322609 - 50 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme

İhale No 2020/322609
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare ANKARA ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 2 Temmuz 2020
İhale Tarihi 23 Temmuz 2020 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TIP FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ

50 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/322609
1-İdarenin
a) Adresi : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 06100 SAMANPAZARI ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125082317 - 3123103829
c) Elektronik Posta Adresi : dsermaye@medicine.ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 50 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastaneleri Tıbbi Malzeme Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalama esnasında veya Sözleşme imzalandıktan sonra idare tarafından verilecek ilk siparişte; yüklenici varsa ilgili kalemler için Teknik Şartnamede istenen kalite belgeleri ile birlikte 15(onbeş) iş günü içinde tek parti veya partiler halinde istenilen kısmın miktarının tamamını teslim edeceklerdir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü ihale Komisyon Odası (Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L3)06100 Samanpazarı/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 23.07.2020 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Sağlık Bakanlığının Tıbbi Cihazlarla ilgili Mal ve Hizmet Alımları 2019/19 sayılı genelgesi kapsamındaki ürünler için "TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ"'ni sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettikleri ürünlere ait Ürün Takip Sistemine kayıtlı barkod (ürün) numarasını (ÜTS'den aldıkları belge ile birlikte)  sunmalıdır. 
İstekliler,, ÜTS Kapsamı dışında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olduğuna dair yazılı beyanı verecektir.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamı dışında olan malzemeler için kalite belgelerini  vereceklerdir.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettikleri kalemler ile ilgili üretici firma veya ithalatçı firma ise Firma Tanımlayıcı Numarasını, yetkili satıcı veya bayi ise Bayi Tanımlayıcı Numarasını ÜTS'den almış oldukları belge ile birlikte  sunacaklardır

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Bütün firmaların, ihale saatine kadar her bir ürün türü, bunun farklı ebatları UBB kodları için ayrı şeffaf paketler içinde birer adet numuneyi Tıbbi Malzeme Birimi'ne tutanak ile teslim edilecektir.Bu tutanağın bir sureti de istekliye verilecektir. Alınan tutanak teklif zarfına konulacaktır. Her numune paketinin üzerinde, teklif verilen ürünün ihale sıra numarası,İhale kayıt numarası,ihale adı, firmanın adı ve telefon numarası bulunmalıdır. Numune getirmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

İstekliler tarafından teklif edilen ürünler için teslim edilen numuneler, İhale sonuçlandıktan sonra en geç 1 (bir) ay içerisinde(numune seçim esnasında denenip kullanılmamış ise ) numunelerini teslim almaları gerekmektedir. Aksi takdirde sorumluluk yükleniciye ait olacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi (Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L3)06100 Samanpazarı/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
AORTIC CANUL KISA (PEDIATRIK) 3.8MM 20 adet
AORTIC CANUL KISA (PEDIATRIK) 3MM 20 adet
AORTIC KANUL NO:6MM 100 adet
AORTIC KANUL NO:7MM 350 adet
AORTIC KANUL NO:8MM 50 adet
AORTIC ROOT KANUL 12G 200 adet
AORTIC ROOT KANUL 14G 300 adet
AXILLER KANÜL 18F 10 adet
AXILLER KANÜL 20F 10 adet
INTRA KARDIAK İÇ YAMA 20 adet
PACEMAKER TELI 500 adet
PACEMAKER TELI PEDIATRIK 100 adet
PEDIATRIK AORTIK KÖK KANÜL 18G 6.4CM 50 adet
TEFLON FELT 50 adet
VENÖZ KANUL 20FR 10 adet
VENÖZ KANUL 22FR 10 adet
VENÖZ KANUL 24FR 20 adet
VENÖZ KANUL 26FR 20 adet
VENÖZ KANUL 28FR 10 adet
VENÖZ KANUL 30FR 50 adet
VENÖZ KANUL 32FR 50 adet
VENÖZ KANUL 34FR 50 adet
VENÖZ KANÜL KIVRIK DEMİR UÇLU 20F 10 adet
VENÖZ KANÜL KIVRIK DEMİR UÇLU 22F 20 adet
VENÖZ KANÜL KIVRIK DEMİR UÇLU 24F 40 adet
VENÖZ KANÜL KIVRIK DEMİR UÇLU 26F 10 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 32/40 75 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 34-36/46 175 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 36/50 50 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE (YASSI) 100 adet
VASKULER PACH (COLLEJEN KAPLI) 10X10 10 adet
KARDIYOPLEJI ADAPTORU ÇOKLU 20 adet
AORTIC ROOT KANUL 14G UZUN 150 adet
DEFIBRILATOR PATCH (ZOLL) 350 adet
DIKIŞ KORNIŞI 50 adet
INTRAKORONER SHUNT 1.0 MM 20 adet
INTRAKORONER SHUNT 1.25 MM 20 adet
INTRAKORONER SHUNT 1.5 MM 20 adet
INTRAKORONER SHUNT 1.75 MM 20 adet
INTRAKORONER SHUNT 2.0 MM 20 adet
INTRAKORONER SHUNT 2.25 MM 20 adet
INTRAKORONER SHUNT 2.5 MM 20 adet
KORONER SUCTION UCU 6F 100 adet
PERİCARDİAL SUCTION NO:20F 100 adet
SUTUR PTFE CV-4 250 adet
VASKULER TURNIKE SET 100 adet
VASKULER TURNIKE SET PEDIATRIK 200 adet
VENT KATETER LEFT 50 adet
VENT ADAPTÖRÜ Y TIP 250 adet
KROS KLEMP KISKACI 300 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)