İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

50 Adet Alcatel-lucent 4019 Telefon Alımı

İhale No 1218333
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 24 Kasım 2016
İhale Tarihi 28 Kasım 2016 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

Satınalan Birim

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Talep Eden Birim

Genel Alım

Talep Eden Birim

Sorumlusu

 

 

Dosya Numarası

Santral Telefon Alımı

Satınalma Usulü

Doğrudan Temin

Satınalma Memuru

Uğur ÖNDER

Tel   : 0224 294 02 70

Faks: 0224 294 02 53

E-mail:satinalma@uludag.edu.tr

         

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Mal/Hizmet Özellikleri

Miktarı

1-

Alcatel-Lucent 4019

 

50 Adet

 

                                                                          

Üniversitemizde mevcut bulunan santrale (Alcatel) uyumlu telefon alımı için teklifler 28/11/2016 tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. (Not: Faks ile gönderilen teklifler geçerli sayılmayacaktır.)

1-   Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olmalıdır.

2-   Teklifin hangi tarihe kadar geçerli olduğu belirtilmelidir.

3-   Sipariş sonrasında mal/hizmetin kaç günde teslim edileceği belirtilmelidir.

4-   Kısmi teklif verilemez.

5-   Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.

6-   Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. (TL cinsinden verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)

7-   Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)

8-   Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir.

9-   Sipariş edilen mal/hizmetin teklifte belirtilen tarihe kadar teslim edilmesi, belirtilen tarihten sonra teslim edilmek istenilmesi halinde idare tarafından mal/hizmetin kabulü yapılmayacaktır.

10-Teklif mektubunda teklif edilen Mal/Mallara ait marka model yazılmalıdır.

11-Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde geçerli sayılacaktır.

     

 

 

Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü - İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

                 Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA

      Tel      :  (0224) 294 02 70

                Faks    :  (0224) 294 02 53

 

 

 

TEKLİF MEKTUBU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI

(Satınalma Müdürlüğüne)

 

                                                                                                                       Tarih: …./11/2016

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

 

Firma Adı

 

Açık Tebligat Adresi

 

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

 

Telefon ve Faks Numarası

 

Elektronik Posta Adresi                  

 

 

Teklife İlişkin Kurum Dosya Numarası:

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Miktarı

Birim Fiyatı

Toplam

1-

Alcatel-Lucent 4019

50 Adet

 

 

 

KDV’siz Genel Toplam (TL)

 

 

1- Yukarıda belirtilen ( 1 Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.

2-Teklifimiz  31/12/2016  tarihine  kadar geçerlidir.

3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra

  ….. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal/hizmet için ……. (gün/ay/yıl) garanti taahhüt ediyorum.

5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; ¬

¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum.

¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.

    ¬Teklif veren istekli kabul ettiği seçeneği yazacaktır.

 

 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

 Adı ve Soyadı:

 İmzası:

 Firma Kaşe

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)