İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/429530 - 50 Adet 5000 Litre Kapasiteli Beton Soketli Mantar Ataçmanlı Yeraltı Çöp Konteyneri Ve 20 Adet 3000 Litre Kapasiteli Mantar Ataçmanlı Yerüstü Çöp Konteyneri

İhale No 2020/429530
Sektör Kent Mobilya ve Ekipmanları
İdare KARŞIYAKA BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 24 Ağustos 2020
İhale Tarihi 17 Eylül 2020 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ÇÖP KONTEYNERİ SATIN ALINACAKTIR

KARŞIYAKA BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

50 ADET 5000 LİTRE KAPASİTELİ BETON SOKETLİ MANTAR ATAÇMANLI YERALTI ÇÖP KONTEYNERİ ve 20 ADET 3000 LİTRE KAPASİTELİ MANTAR ATAÇMANLI YERÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/429530
1-İdarenin
a) Adresi : Zübeyde Hanım Mah. 7447/11 Sok. No:3 Karşıyaka - İZMİR KARŞIYAKA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2323676716-55 - 2323676783
c) Elektronik Posta Adresi : info@karsiyaka.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : - 5000 LİTRE KAPASİTELİ BETON SOKETLİ MANTAR ATAÇMANLI YERALTI ÇÖP KONTEYNERİ (50 ADET) - 3000 LİTRE KAPASİTELİ MANTAR ATAÇMANLI YERÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ (20 ADET)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Konteynerlerin teslim yeri ilçemiz Zübeyde Hanım Mah. 7447/11 Sok. No:3’ te bulunan Temizlik İşleri Müdürlüğü Şantiyesi olacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren sözleşmede belirtilen süre içerisinde İdarenin belirleyeceği miktarlar dâhilinde pey der pey Karşıyaka Belediyesi Temizlik İşleri Şantiye Sahasına mesai saatleri içerisinde teslimi yapılacaktır. Teslim süreleri sözleşme tarihinden itibaren 30 takvim günüdür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Karşıyaka Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü Şantiyesi Hizmet Binası Toplantı odası (Zübeyde Hanım Mah. 7447/11 Sok. No:3 Karşıyaka - İZMİR)
b) Tarihi ve saati : 17.09.2020 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Konteynerler 2 yıl süresince paslanmaya ve üretim hatalarına karşı garantili olacaktır, 10 yıl da parça temini garantisi sunacaklardır.

 

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

Yeraltı Konteynerleri için;

- TS EN 13071 ve A1 Uygunluk Belgesi
- Galvanizler için TS EN ISO 1461 Uygunluk Belgesi
 

Yerüstü Konteynerleri için;

- Galvanizler için TS EN ISO 1461 Uygunluk Belgesi
 

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye katılan istekliler en geç ihale günü saat 10:00’a kadar teklifte bulunacakları her kalem için 1 (bir) adet numuneyi bir tutanak ile Zübeyde Hanım Mah. 7447/11 Sok. No:3’te bulunan Karşıyaka Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü Şantiyesine teslim edecek olup bu tutanak ihale zarfı içinde komisyona sunulacaktır. Söz konusu numune Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik kapsamında İhale Komisyonunca işbu teknik şartname hükümlerine göre değerlendirmeye tabi tutulacaktır. Teslim edilen numunenin teknik şartnameye uygun olup olmadığına ihaleden sonra detaylı incelemede karar verilecektir. Tutanağı ihale dosyasında olmayan veya numunesi teknik şartnameye uygun olmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde yeraltı ve yerüstü konteyner imalatı/satışı yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Karşıyaka Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü Şantiyesi Hizmet Binası (Zübeyde Hanım Mah. 7447/11 Sok. No:3 Karşıyaka - İZMİR) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
5000 LİTRE KAPASİTELİ BETON SOKETLİ MANTAR ATAÇMANLI YERALTI ÇÖP KONTEYNERİ 50 adet
3000 LİTRE KAPASİTELİ MANTAR ATAÇMANLI YERÜSTÜ ÇÖP KONTEYNERİ 20 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)