İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/698382 - 47 Kalem Temizlik Malzemesi

İhale No 2021/698382
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare GAZİ ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 8 Kasım 2021
İhale Tarihi 6 Aralık 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GAZİ ÜNİVERSİTESİ

47 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/698382
1-İdarenin
a) Adresi : TEKNIKOKULLAR BANDIRMA SOK 00 06500 BEŞEVLER YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122022701 - 3122120284
c) Elektronik Posta Adresi : mediko@gazi.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 47 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Üniversitemiz merkez kampüste bulunan, Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Bakanlığımıza bağlı merkez deposu
c) Teslim tarihi : 47 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 03 Ocak 2022 tarihinden başlayacak olup, 31 Aralık 2022 tarihleri arasında idarece ihtiyaca binaen verilen siparişleri peyder pey Başkanlığımıza bağlı merkez deposuna teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : G.Ü. Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı Teknikokullar /Ankara
b) Tarihi ve saati : 06.12.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Mal satışları ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, mal satışları ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)İhaleye istekli olarak katılacak firmalar 47 Kalem Temizlik Malzemelerin teknik şartnamede belirtilen istenilen niteliklere uygun numunelerini teslim edecektir.

b) İhaleye istekli olarak katılacak firmalar numunelerini ihale saatinden önce Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına tutanağı karşılığında teslim edilecek olup teslim tutanağını teklif zarfı içerisine koyacaktır.

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu Kurumu ve Kuruluşları ile özel sektörden alınmış " Temizlik  Malzemesi " Alımları


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar G.Ü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı 2 Kat Satın alma birimi Teknikokullar / Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
ÇAMAŞIR DETERJANI MATİK 800 kilogram
KOSTİK 500 kilogram
KREM TEMİZLEYİCİ (500-750 ML AMBALAJLARDA) 100 kilogram
LASTİK PASPAS ÇEKÇEK (GENİŞ) 150 adet
ÇÖP POŞETİ SİYAH 8.000 kilogram
BULAŞIK TELİ (BATTAL 60-70 GR) 350 adet
ÇÖP KOVASI (40-50 L) 70 adet
KÖŞELİ PEDALLI ÇİFT TEKERLİ ÇÖP KOVASI (85 L) 30 adet
PLASTİK KOVA (SAPLI KÜÇÜK BOY) 50 adet
AMELİYAT ELDİVENİ (PUDRASIZ) (100 LÜK PAKETLERDE) 3.500 paket
STREÇ FİLM (45 CM*300M, 9 MİCRON) 1.000 adet
ALÜMİNYUM FOLYO 45 CM*100 M- 18 MİCRON 20 adet
ALÜMİNYUM KASE (100 LÜK PAKETLERDE) 2.200 paket
DİSPENCER PEÇETE (250 LİK PAKETLER, 18 LİK VEYA 24'LÜK KOLİ) 15.000 paket
MASKE (50 LİK PAKETLER) 2.000 paket
PLASTİK KARIŞTIRICI (100 LÜK PAKET) 600 paket
KAĞIT TABAK (ORTA BOY) (50 LİK PAKETLERDE) 20 paket
KARTON BARDAK (50 LİK PAKETLERDE) 2.000 paket
BONE 100 LÜK PAKETLERDE 200 paket
ÇATAL ŞEFFAF PLASTİK (50 LİK PAKETLERDE) 400 paket
KAŞIK ŞEFFAF PLASTİK (50 LİK PAKETLERDE) 400 paket
RULO KAĞIT HAVLU 500 rulo
JUMBO BOY TUVALET KAĞIDI 1.500 rulo
TUVALET FIRÇASI 50 adet
KOLLUK (100 LÜK PAKETLERDE) 200 paket
TOZ BEZİ (12 LİK PAKETLERDE) 200 paket
BULAŞIK SÜNGERİ 500 adet
BULAŞIK ELDİVENİ 500 adet
TEMİZLİK YER FIRÇASI 150 adet
PASPAS İPİ 150 adet
SÜPÜRGE BADDAL 50 adet
SÜPÜRGE SAPI 100 adet
KÜRDAN (1000 LİK PAKETLERDE) 500 paket
PLASTİK SÜPÜRGE SAPLI FARAŞ 50 adet
UZUN KONÇLU ELDİVEN 100 adet
PASPAS ARABASI 10 adet
DİSPENCER UYUMLU RULO HAVLU 1.000 rulo
MİKROFİBER TEMİZLİK BEZİ 150 adet
ZİNCİR DİKİŞLİ NEMLİ MOP BEZİ 100 adet
NEMLİ MOP SAPI VE MOP APARATI 50 adet
KİLİTLİ POŞET 16*20 (500 LÜK PAKETLERDE) 20 paket
Z KATLAMALI KAĞIT HAVLU 5.000 paket
BASKILI PLASTİK POŞET 5.000 kilogram
5' Lİ ÇATAL KAŞIK YEMEK SETİ 500.000 adet
3 GÖZLÜ KAPAKLI KÖPÜK TABLOT TABAK 500.000 adet
KAPAKLI KARTON ÇORBA KASESİ 500.000 adet
ŞEFFAF SIZDIRMAZ KAP 300.000 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)