İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/576757 - 47 Kalem Kırtasiye Ve Temizlik Malzemesi

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -BURHANİYE SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

47 Kalem Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/576757
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HASTANESİ -BURHANİYE SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Hürriyet Mahallesi Ali Kemal Deveciler Bulvarı No:276 Balıkesir BURHANİYE/BALIKESİR
c) Telefon ve faks numarası : 2664126999 - 2664120252
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 47 Kalem Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 47 Kalem Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Burhaniye Devlet Hastanesi Kırtasiye Depo & Burhaniye Devlet Hastanesi Temizlik Depo
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren İdarenin yazılı siparişinin tebliğinden sonraki 7 (yedi) iş günü içerisinde hastanemiz Temizlik Deposuna / Kırtasiye Deposuna teslim edilecektir. Tebliğ tarihi, iş bu sözleşmenin 2. maddesinde belirtilen Yüklenicinin Tebligata Esas Adresi, Bildirime Esas Faks Numarası ya da Bildirime Esas Elektronik Posta Adresine gönderildiği tarih olarak dikkate alınacaktır. Ürünler peyder pey istenebilecektir. Ürünlerin teslimatı, hastane idaresine önceden haber verilmesi şartıyla, muhakkak hafta içi mesai saatleri içerisinde (08:30 ile 17:00 saatleri arasında) yapılmalıdır. 7 (yedi) iş günü içerisinde teslim edilmemesi üzerine sözleşmede yer alan cezai işlemler uygulanacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanabilir.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 28.06.2022 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Burhaniye Devlet Hastanesi Hizmet Binası Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Numuneler ile ilgili detaylı bilgi İdari Şartname'nin 7.7.1. maddesinde verilmiştir.

4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
• 1.- 22.- 23.- 26.- 27.- 28.- 32.- 33.- 34. ve 35. kalemde yer alan ürünler TSE ve / veya ISO Belgesi’ne sahip olmalı ve bu belgeyi / belgeleri idareye sunmalıdır; • 3.- 4.- 5.- 6. ve 7. Kalemde yer alan ürünler TSE- VDE- CE standartlarından en az birine uygun olmalı ve bu belgeyi / belgeleri idareye sunmalıdır. • 15. kalemde yer alan ürünün TS EN ISO 3071 belgesi olmalı ve bu ürün- ürün özellikleri bakımından yürürlükteki son TSE standartlarına uygun olmalıdır. Teklif veren istekli bu belgeleri idareye sunmalıdır. • 18. kalemde yer alan ürünün üreticisi ISO Kalite Belgesine sahip olmalı ve teklif veren istekli bu belgeleri idareye sunmalıdır. 18. kalemde yer alan ürünün üzerindeki indikatör DIN EN 867 CLASS A ISO 11140-1 sınıfına uygun olduğuna dair belgeyi idareye sunmalıdır. • 19. kalemde yer alan ürünün Ulusal Bilgi Bankası’na kayıtlı olduğuna dair belgeyi idareye sunmalıdır. • 21.- 35. ve 43. kalemlerde yer alan ürüne ait Ürün Güvenlik Bilgi Formu idareye beyan edilmelidir. • 3.- 4.- 5.- 7.- 19.- 20.- 23.- 24.- ve 25. kalemlerde yer alan ürünlerin teknik şartnamede belirtilen süre kadar garanti belgesi ya da firmanın teknik şartnamede belirtilen süre ve durumlar için garanti sağladığını gösteren firma taahhüdü idareye sunulmalıdır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Yüklenici firma muayene ve kabul işlemlerimden sonra malzeme ve işçilik hatası olduğu sonradan tespit edilen bozuk yada ayıplı malzemeleri kendisine müteakip ilgili kalemin teknik şartnamesinde süre belirtiyse o süre içinde, belirtilmediyse 10 gün içerisinde birebir yenisi ile değiştirecektir. Hüküm bulunmayan hallerde; 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Sözleşmeler Kanunu, Mal Alımları İhale Uygulama Yönetmeliği, ikincil mevzuatlar ve söz konusu işin teknik şartnamesinde belirtilen hükümler çerçevesinde hareket edilecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 800 paket
DOSYA GÖMLEĞİ 100 paket
9V pp3 KARE PİL 50 adet
AA KALEM PİL 1.000 adet
AAA KALEM PİL (KUMANDA PİLİ) 1.000 adet
C PİL ORTA BOY 250 adet
PARA PİL 3 w 30 adet
SIVI YAPIŞTIRICI 20gr (Japon Yapıştırıcısı) 50 adet
TERMAL BARKOD ETİKETİ 750 rulo
ZARF (300*400) TORBA 750 adet
ZARF (370*450) TORBA 750 adet
ZIMBA MAKİNASI (NO:24/6) ORTA PENS TİPİ 50 adet
ZIMBA TELİ (24/6) 1000’Lİ PAKET 100 kutu
ZIMBA TELİ (23/15) 1000’Lİ PAKET 50 kutu
YEŞİL KETEN KUMAŞ 100 metre
TÜRK BAYRAĞI (70*105CM) 10 adet
LOGOLU KURUM BAYRAĞI (70*105CM) 10 adet
KONTEYNER ETİKETİ 2.500 adet
KONTEYNER KİLİDİ 2.500 adet
HESAP MAKİNASI 20 adet
ÇAMAŞIR SUYU 2.500 kilogram
ÇÖP KOVASI (50LT) PLASTİK PEDALLI KAPAKLI 40 adet
ÇÖP KOVASI (40LT) METAL PEDALLI KAPAKLI 100 adet
ÇÖP KOVASI TIBBİ ATIK (40LT) PLASTİK PEDALLI KAPAKLI 30 adet
ÇÖP KOVASI TIBBİ ATIK (60LT) PLASTİK PEDALLI KAPAKLI 70 adet
ÇÖP POŞETİ 80*110 JUMBO MAVİ 750 rulo
ÇÖP POŞETİ 80*110 JUMBO SİYAH 700 rulo
ÇÖP POŞETİ TIBBİ ATIK 72*95 BATTAL 1.800 rulo
ÇÖP POŞETİ TIBBİ ATIK 72*95 JUMBO 500 rulo
ÇEK PAS SAPI 120CM 150 adet
FIRÇA YER YIKAMA SAPLI 100 adet
KAĞIT HAVLU (FOTOSELLİ MAKİNALAR İÇİN) 1.000 rulo
KAĞIT HAVLU Z KATLI 200’LÜ 4.000 paket
TUVALET KAĞIDI 5.000 rulo
KİREÇ ÇÖZÜCÜ 1.250 kilogram
MOP APARATI 50 CM 20 adet
MOP APARATI 60 CM 50 adet
MOP SAPI ALÜMİNYUM 150 adet
PASPAS İPİ 1.250 adet
PASPAS İPİ APARATI SAPLI 50 adet
PLASTİK BARDAK 15.000 adet
TRAŞ BIÇAĞI BANYO 750 adet
TUVALET BANYO TEMİZLEYİCİSİ 1.000 kilogram
TIBBİ ATIK KUTUSU 1,3 LİTRE 150 adet
TIBBİ ATIK KUTUSU 5 LİTRE 500 adet
TIBBİ ATIK KUTUSU 10 LİTRE 500 adet
TIBBİ ATIK KUTUSU 30 LİTRE 70 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)