İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/274779 - 46 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme

İhale No 2020/274779
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Mersin Şehir Hastanesi
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Mersin
İşin İli Mersin
Yayın Tarihi 16 Haziran 2020
İhale Tarihi 14 Temmuz 2020 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ŞEHİR HASTANESİ-MERSİN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

46 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/274779
1-İdarenin
a) Adı : ŞEHİR HASTANESİ-MERSİN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Korukent Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi 64 Toroslar TOROSLAR/MERSİN
c) Telefon ve faks numarası : 3242251000 - 3242251022
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 46 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme
b) Niteliği, türü ve miktarı : 46 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Mersin Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra işin bitim tarihine kadar malzemeler 2 (iki) aylık stok düzeyi dikkate alınarak en az 6(altı), en fazla 8 (sekiz) sipariş verilecektir. Sipariş verildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili deponun belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Sipariş edilen sarf malzemeler hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen sarf malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak teslimatın uzunluğuna göre mesaiden önce teslim edilmeli, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; sarf malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi, UBB barkod numarası-ÜTS, lot numarası ve SUT Kodu yazılması zorunludur. -Ürün miadına 3(üç) ay kala firma tarafından bedelsiz olarak değişimi yapılacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeyi mütakip 2 iş günü içerisinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 14.07.2020 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Korukent Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi 64 Toroslar/Mersin-Mersin Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

-İstekli firmaların satın alma tarihinde teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz kurumu Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olması ve teklif edilen malzemelerin ÜTS'de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması zorunlu olması gerekmektedir.  İstekli teklif verdiği tüm kalemlerin UBB kodlarnı yeterlik bilgi tablosunda diğer belgeler kısmında göstermelidir. ÜTS kaydı internet çıktıları (çıktıların üzerine ihale sıra numaraları yazılacaktır.)  daha sonra tevsik edici belgeler istenildiğinde firmalar tarafından sunulacaktır.

- Firmalar teklif ettiği kalemlere ait bayisi olduklarını gösteren bayilik belgesi çıktılarını sunacaklardır. daha sonra tevsik edici belgeler istenildiğinde firmalar tarafından sunulacaktır. 

 -ÜTS kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için kapsam dışı olduğunu kanıtlayıcı belgenin kapsam dışı beyanı yeterlilik bilgi tablosunda yazılmalıdır.daha sonra tevsik edici belgeler istenildiğinde firmalar tarafından sunulacaktır.

-Yerli malı ürün beyanı için Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınacak "Yerli Malı" belgesini daha sonra tevsik edici belgeler istenildiğinde firma tarafından sunulacaktır. Sunulan belgelerin üzerine kalem numarası belirtilecektir. Ayrıca teklif kayıtları yapılırken yerli/yabancı seçimi ilgili firma tarafından gerçekleştirilecektir.

-Yeterlilik bilgi tablosunda beyan edilen belgeler idarenin isteği halinde 3 iş günü içinde idreye sunulacaktır.

 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

 

a) İhale sonrasında idaremizce yapılan teklif değerlendirmesi sonucunda yeterlik belgelerin kontrolü ve teyidinden sonra birinci ve ikinci avantajlı firmalardan 1(bir) adet numune ve varsa  kataloglar, bazı ürünlerin teknikşartnamesinde istenen teknik özelliklerin eksiksiz olarak broşürü ve kataloğu dosya halinde idaremizin yazılı talebine istinaden 3 iş günü içeresinde Hastanemiz Satınalma birimine  tutanakla teslim edeceklerdir.

b) Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı idareye teslim edilecektir. Sağlık Bakanlığı 4211 sayılı 2008/42 nolu "Döner sermaye kaynaklarından yapılacak olan ihalelerde uyulması gereken usul ve esaslar" genelgesine göre numuneler ihale komisyonu uzman üyeleri tarafından teknik şartname hususlarına göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecek olup, değerlendirme sonuçları tutanakla ihale komisyonuna sunulacaktır. Bu tutanaklar ihale komisyonu üyeleri tarafından değerlendirilerek karar verilecektir. Uhdesinde ihale kalmayan isteklilerin, numune değerlendirmesinden sonra teslim edilebilir durumda kalan numuneleri ihale süreci bittikten sonra (sözleşmeler tamamlandıktan sonra ) 1 ay içerisinde iade edilecektir. Bu süre içerisinde geri alınmayan numuneler idarenin sorumluluğunda olmayacaktır. Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme süresi sonuna kadar şahit numune olarak idarede tutulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre yapılan her türlü tıbbi sarf veya tıbbi cihaz malzemesi satış işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
LONG SHEAT 50 adet
SELDİNGER İĞNE 8.000 adet
KORONER İNDEFLATÖR 2.000 adet
PTCA BALON KATATER NON COMPLİANT 1.500 adet
PTCA BALON KATATER 1.500 adet
KORONER MİKROSNEAR KORONER 30 adet
0.014*190 cm GUİDEWİRE FLOPPY İNTERMEDİATE 150 adet
0.014*190 cm GUİDEWİRE FLOPPY STANDART 200 adet
0.038*260 CNM J UÇLU GUİDEWİRE 200 adet
0.014*190 CM GIİDEWİRE HİDROFİLİK 1.000 adet
0.035*260 CM GUİDEWİRE HİDROFİLİK 150 adet
0.032*260-300 CM GUİDEWİRE 100 adet
2.00 MM KORONER İLAÇ SALINIMLI STENT 200 adet
2.25 MM KORONER İLAÇ SALINIMLI STENT 250 adet
2.50 MM KORONER İLAÇ SALINIMLI STENT 300 adet
2.75 MM KORONER İLAÇ SALINIMLI STENT 500 adet
3.00 MM KORONER İLAÇ SALINIMLI STENT 2.000 adet
VVIR-ICD UYGUNSUZ ŞOK AZALTICI ERKEN TANI YAPABİLEN 250 adet
DDD-ICD VENTRİKÜLER PACİNG AZALTICI, UYGUNSUZ ŞOK AZALTICI/ERKEN TANI YAPABİLEN 50 adet
ICD-BİVENTRİKÜL, VENTRİKÜLER PACİNG AZALTICI, UYGUNSUZ ŞOK AZALTICI/ERKEN TANI YAPABİLEN 150 adet
AYARLANABİLEN İNTRODUCER 650 adet
ELEKTROD ICD ŞOK ELEKTRODU 450 adet
ELEKTROD ATRİYAL 200 adet
KORONER SİNÜS ELEKTRODU PASİF 150 adet
ELEKTROD AKTİF LÜMENSİZ, ÖZGÜR YERLEŞİM İÇİN KATETER 150 adet
ANJIYOPLASTİ 0.014-0.018 REKANİLAZYON AMAÇLI KLAVUZ TEL 250 adet
KATETER, ATEREKTOMİ, MOTORUYLA BİRLİKTE 30 adet
KATETER, YABANCI CİSİM YAKALAMA PERİFERİK 50 adet
İNTRADUCER SET (UZUN İNTRADUCER SET) 50 adet
ANJİOGRAFİ TANISAL HİDROFİLİK (GLİDE) GUİDEWİRE (0,035) 300 adet
İNTRADUCER SHEAT SET (UZUN İNTRADUCER) 100 adet
KATETER, OKLÜZYON, TEKRAR LÜMENE GİRİM, GERÇEK LÜMENDEN GEÇİŞ KATETERİ 75 adet
KESİCİ BALON KATETER 50 adet
0.035*260 CM GUİDE WİRE 200 adet
KILAVUZ TEL, ANJİOPLASTİ, 0.014-0.018" REKANALİZASYON AMAÇLI 200 adet
0.014*180-300 CM YUMUŞAK UÇLU POLİMERLİ REKANİLASYON AMAÇLI KILAVUZ TEL 100 adet
0.014*180-300 CM YUMUŞAK VE İNCELEN UÇLU POLİMERLİ REKANİLASYON AMAÇLI KILAVUZ TEL 100 adet
0.014*180-300 CM SERT VE İNCELEN UÇLU HİDROFİLİK REKANİLASYON AMAÇLI KILAVUZ TEL 50 adet
0.010*180 CM EKSTERNALİZASYON AMAÇLI KLAVUZ TEL 50 adet
0.014*180-300 CM SERT VE İNCELEN UÇLU REKANALİZASYON AMAÇLI KLAVUZ TEL 50 adet
0.014*180-300 CM SERT UÇLU REKANALİZASYON AMAÇLI KILAVUZ TEL 100 adet
0.014*180-300 CM UÇ ŞEKLİNİ MUHAFAZA EDEN REKANALİZASYON AMAÇLI KILAVUZ TEL 100 adet
0.014 CTO POLİMER KAPLI KILAVUZ TEL 150 adet
PERKÜTAN VE ANJİOGRAFİK 0.035"*260 CM AMPLATZ SÜPER STİFF KILAVUZ TEL 150 adet
PERİFERİK REKANALİZASYON AMAÇLI KILAVUZ TEL 150 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)