İhale No | 2011/37046 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Uşak İl Sağlık Müdürlüğü |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Uşak |
İşin İli | Uşak |
Yayın Tarihi | 1 Nisan 2011 |
İhale Tarihi | 5 Nisan 2011 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
44 Kalem Tıbbi Sarf
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2011/37046 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | CUMHURIYET MAHALLESI YÜCE SOKAK 4 64100 UŞAK MERKEZ UŞAK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2762270034 - 2762242418 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | usak.imis@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Uşak Sağlık Müdürlüğü Ambarı |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20( Yirmi ) Takvim günü içinde tek parti halinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Sağlık İl Müdürlüğü Cumhuriyet Mh.Yüce Sk.No:4 UŞAK |
b) Tarihi ve saati | : | 05.04.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- İstekliler teklif ettikleri ürünlerin “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına” kayıtlı ürün numarasını ( Barkod Numarasını ) teklif sırasına göre tekliflerinde yazılı olarak belirtecektir.
2- Teklif edilen ürünler T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB'da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir (TITUBB bayi bilgi formu). T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olmalıdır.
3- Ancak, firmalar UBB kaydı zorunlu olmayan cihaz ve ürünler için UBB kaydının zorunlu olmadığına dair yazılı beyanda bulunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Sağlık İl Müdürlüğü İdari Mali İşler Şubesi UŞAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
Uşak Ziraat Bankası TR 1900 0100 0256 3636 6192 5001 Iban nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Sağlık İl Müdürlüğü Cumhuriyet Mh.Yüce Sk.No:4 UŞAK
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ASPİRATÖR FİLTRESİ | 50,00 | ADET |
BOYUNLUK ERİŞKİN | 300,00 | ADET |
BOYUNLUK PEDİATRİK | 200,00 | ADET |
CPR YÜZ MASKESİ | 50,00 | ADET |
BİFAZİK DEFİBRİLATÖR BATARYASI | 10,00 | ADET |
MONOAZİK DEFİBİLATÖR BATARYASI | 10,00 | ADET |
BİFAZİK DEFİBRİLATÖR EKG KABLOSU | 5,00 | ADET |
MONOAZİK DEFİBRİLATÖR EKG KABLOSU | 2,00 | ADET |
BİFAZİK DEFİBRİLATÖR PULSOKSİMETRE KABLOSU | 10,00 | ADET |
MONOAZİK DEFİBRİLATÖR PULSOKSİMETRE KABLOSU | 10,00 | ADET |
DREN KAUÇUK | 300,00 | METRE |
DOĞUM SETİ | 10,00 | ADET |
EKG KAĞIDI | 50,00 | ADET |
ELASTİK BANDAJ 5 CM | 10,00 | ADET |
FOLEY SONDA NO:8 | 10,00 | ADET |
FOLEY SONDA NO:10 | 10,00 | ADET |
FOLEY SONDA NO:12 | 10,00 | ADET |
FOLEY SONDA NO:14 | 10,00 | ADET |
GÖĞÜS (EKG) ELEKTRODU | 15000,00 | ADET |
KORUYUCU GÖZLÜK | 150,00 | ADET |
LANSET | 2000,00 | ADET |
LARENGEAL MASKE 1 NUMARA | 20,00 | ADET |
LARENGEAL MASKE 1,5 NUMARA | 20,00 | ADET |
LARENGEAL MASKE 2 NUMARA | 20,00 | ADET |
LARENGEAL MASKE 2,5 NUMARA | 20,00 | ADET |
LARENGEAL MASKE 3 NUMARA | 20,00 | ADET |
LARENGEAL MASKE 4 NUMARA | 20,00 | ADET |
LARENGEAL MASKE 5 NUMARA | 20,00 | ADET |
OKSİJEN MASKESİ PEDİATRİK | 100,00 | ADET |
PORTATİF OKSİJEN TÜPÜ BAŞLIĞI | 3,00 | ADET |
REZERVUARLI OKSİJEN MASKE BÜYÜK | 400,00 | ADET |
SABİT OKSİJEN TÜPÜ BAŞLIĞI | 5,00 | ADET |
SEDYE KEMERİ ANA SEDYE | 20,00 | SET |
SEDYE KEMERİ FARAŞ SEDYE | 20,00 | SET |
SEDYE KEMERİ KOMBİNASYON SEDYE | 20,00 | SET |
SEDYE KEMERİ SIRT TAHTASI SEDYE | 20,00 | SET |
SEDYE ÖRTÜSÜ | 2000,00 | ADET |
TIBBİ ATIK KOVASI | 250,00 | ADET |
ÜÇGEN SARGI | 30,00 | ADET |
YANIK SETİ | 10,00 | ADET |
KANAMA DURDURUCU ISLAK TAMPON 5X7.5 CM | 10,00 | ADET |
KANAMA DURDURUCU ISLAK TAMPON 2.5X7 CM | 10,00 | ADET |
YER YÜZEY DEZANFEKTANI | 40,00 | LİTRE |
SPENCER (AHTOPOT KEMER) | 10,00 | ADET |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)