İhale No | 2235062 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 10 Haziran 2021 |
İhale Tarihi | 14 Haziran 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|
Tarih : 10/06/2021 |
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Teklif No : |
|
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin ÖZDOĞAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
|
0224 294 42 70 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
|
Sayın...........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihî |
1 |
|
CERRAHİ ALET ONARIMI VE BAKIMI İŞİ |
44 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 14/06/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Numunelerinizi Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
||
Muhterin İiZljj ■Satırralnîi M |
[OöÂTf" fer |
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölütVf Satınalma Servisi tar |
fından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.
F.23.002.01
|
|
|
T.C. |
LyJ |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
TC. Sağlık SakanHığı TvM'k<yc? XrttT3U |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
'Kurumu |
|
|
CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Onarım yapacak firma aletin anzasım bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
2. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçalatın tamamı onanmı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.
3. Değişen (anzalı) parçaların isimleri ve kodlan parça üzerine etiketlenmelidir.
4. Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.
5. Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak anzalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Anzalı tespit edilen parçalar daha önceki anzalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Anza onanmı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.
8. Onanm sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.
9. Onanmı yapılamayan Cenahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaralan belirtilerek yazılacaktır.
10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onanmı yapan firma aym üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.
11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.
12. Onanmı yapacak olan firma onanm işini en fazla 20 iş günü içerisinde bitirmelidir. |