İhale No | 1239113 |
Sektör | Finansal ve Sigorta Hizmetleri |
İdare | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Aralık 2016 |
İhale Tarihi | 29 Aralık 2016 16:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
HİZMET ALIMI İLANI
TALEP NO: 666
|
SatınAlan Birim |
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI |
||
Talep Eden Birim |
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI |
|||
Talep Eden Birim Sorumlusu |
Numan DURMAZ |
2940631 |
||
Alım şekli |
DOĞRUDAN TEMİN |
|||
Satın Alma Memuru |
Müge TORUN |
Tel:0224 294 02 92 |
||
Faks:0224 294 02 54 |
||||
|
||||
Sıra No |
Hizmetin Adı |
Hizmetin Özellikleri |
Miktarı |
1 |
Ekli listede belirtilen üniversitemize ait 41 adet resmi araca zorunlu trafik sigortası yaptırılacaktır. |
|
41 ADET |
Başkanlığımız bünyesinde aşağıda belirtilen şartlar doğrultusunda hizmet alımı yapılacaktır.
1- Teklifler 29/12/2016 tarih ve saat16:00 ‘ya kadar, U.Ü. Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğüne elden teslim edilebileceği gibi, posta ve faxyoluyla da gönderilebilir. Fax gönderilmesi halinde, teklif mektubunun ıslak imzalı aslı da akabinde gönderilecektir.
2- Kısmi teklif verilmeyecektir. / Kısmi teklif verilebilir.
3- Hizmetin tedarikine ilişkin her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) hizmet sunucusuna aittir.
4- Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilecektir.
5- Tekliflerin, idare tarafından standart hale getirilen ve aşağıda bulunan Teklif Mektubu
formunun eksiksiz doldurularak verilmesi gerekmektedir.
6- Sözleşme yapılacak ve kesin teminat alınacaktır.
Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü - İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı GörükleKampusü 16059 Nilüfer / BURSA
Tel :0224 294 02 92
Fax :0224 294 02 54
TEKLİF MEKTUBU
(Hizmet Alımı)
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
(Satın Alma Müdürlüğüne)
Tarih: …./…./……..
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin; |
|
Adı ve Soyadı |
|
Firma Adı |
|
Açık Tebligat Adresi |
|
Vergi Dairesi ve Vergi Numarası |
|
Telefon ve Fax Numarası |
|
Elektronik Posta Adresi |
|
Sıra No |
Hizmetin Adı |
Miktarı |
Birim Fiyatı |
Toplam |
1
|
Zorunlu trafik sigortaları (41 adet) |
|
|
|
|
KDV’siz Genel Toplam (TL) |
|
1- Yukarıda belirtilen hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabulve taahhüt ediyorum/ediyoruz.
2- Teklifimiz …./…./……… tarihine kadar geçerlidir.
3- Söz konusu hizmet ilan ve eki teknik şartnamede belirtilen tarih ve saatlerde yerine getirilecektir.
4- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; elektronik posta adresime veya faxnumarama tebligat yapılmasını :
|
|
kabul ediyorum.
kabul etmiyorum.
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;
Adı ve Soyadı :
İmzası :
Firma Kaşesi :
ÜNİVERSİTE ARAÇLARI LİSTESİ
Sıra No: |
Plaka No
|
Sigorta Bitiş Tarihi
|
Tescil Seri No |
Model |
Cinsi |
Marka |
Miktar |
Birim Fiyatı |
Toplam Fiyat (TL) |
1 |
16 NUH 96 |
20.01.2017 |
CO 801614 |
2015 |
MİNİBÜS |
FORD TRANSİT |
1 adet |
|
|
2 |
16 RK 054 |
23.01.2017 |
AA 467287 |
2005 |
KAMYONET |
ISUZU |
1 adet |
|
|
3 |
16 GD 240 |
30.01.2017 |
AS 905647 |
1998 |
ARAZÖZ |
FORD |
1 adet |
|
|
4 |
16 GD 241 |
31.01.2017 |
AS 905648 |
2004 |
ARAZÖZ |
DESOTO |
1 adet |
|
|
5 |
16 GK 723 |
01.02.2017 |
O 957741 |
2000 |
MİNİBÜS |
PEUGEOT J9 |
1 adet |
|
|
6 |
16 GU 638 |
01.02.2017 |
R 241308 |
2002 |
TRAKTÖR |
NEW HOLLAND |
1 adet |
|
|
7 |
16 LA 890 |
01.02.2017 |
M 131618 |
1985 |
TRAKTÖR |
FIAT |
1 adet |
|
|
8 |
16 LT 968 |
01.02.2017 |
CE 832572 |
1985 |
TRAKTÖR |
ŞTYR |
1 adet |
|
|
9 |
16 NV 413 |
01.02.2017 |
AU 322736 |
1986 |
ARAZÖZ |
FORD |
1 adet |
|
|
10 |
16 R 1040 |
01.02.2017 |
AD 286730 |
2006 |
MİNİBÜS |
FORD TRANSİT |
1 adet |
|
|
11 |
16 R 1060 |
01.02.2017 |
AD 286731 |
2006 |
MİNİBÜS |
FORD TRANSİT |
1 adet |
|
|
12 |
16 RK 300 |
01.02.2017 |
R 248048 |
2002 |
OTOBÜS |
BMC 850 RE |
1 adet |
|
|
13 |
16 GA 904 |
02.02.2017 |
BH 012308 |
1999 |
MİNİBÜS |
MERCEDES |
1 adet |
|
|
14 |
16 HR 061 |
02.02.2017 |
C 363777 |
1980 |
TRAKTÖR |
ŞTYR |
1 adet |
|
|
15 |
16 RK 020 |
08.02.2017 |
AA 465016 |
2005 |
MİNİBÜS |
VOLKSWAGEN |
1 adet |
|
|
16 |
16 RY 122 |
09.02.2017 |
AD 287559 |
2006 |
BİNEK OTO |
FORD |
1 adet |
|
|
17 |
16 RK 084 |
12.02.2017 |
AV 998662 |
2005 |
BİNEK OTO |
AUDİ |
1 adet |
|
|
18 |
16 YT 382 |
13.02.2017 |
H 740269 |
1990 |
TRAKTÖR |
ŞTYR |
1 adet |
|
|
19 |
16 E 0709 |
05.03.2017 |
AB 024417 |
2005 |
TRAKTÖR |
NEW HOLLAND |
1 adet |
|
|
20 |
16 DE 881 |
08.03.2017 |
AJ 088086 |
2007 |
MİNİBÜS |
FORD TRANSİT |
1 adet |
|
|
21 |
16 DE 909 |
08.03.2017 |
BJ 780187 |
2007 |
MİNİBÜS |
FORD TRANSİT |
1 adet |
|
|
22 |
16 E 0886 |
08.03.2017
|
AB 028290 |
2005 |
TRAKTÖR |
NEW HOLLAND
|
1 adet |
|
|
23 |
16 RK 139 |
08.03.2017 |
AJ 088084 |
2007 |
KAMYONET |
FORD TRANSİT |
1 adet |
|
|
24 |
16 RY 161 |
08.03.2017 |
CA 391588 |
2007 |
BİNEK OTO |
VOLKSWAGEN |
1 adet |
|
|
25 |
16 RY 163 |
08.03.2017 |
CA 391590 |
2007 |
BİNEK OTO |
VOLKSWAGEN |
1 adet |
|
|
26 |
16 RY 174 |
08.03.2017 |
CA 391589 |
2007 |
BİNEK OTO |
VOLKSWAGEN |
1 adet |
|
|
27 |
16 E 0472 |
12.03.2017 |
AB 024414 |
2005 |
TRAKTÖR |
NEW HOLLAND |
1 adet |
|
|
28 |
16 E 5396 |
12.03.2017 |
AB 024415 |
2005 |
TRAKTÖR |
NEW HOLLAND |
1 adet |
|
|
29 |
16 E 5724 |
12.03.2017 |
T 955037 |
2005 |
TRAKTÖR |
NEW HOLLAND |
1 adet |
|
|
30 |
16 RK 080 |
12.03.2017 |
AJ 088514 |
2007 |
BİNEK OTO |
VOLVO |
1 adet |
|
|
31 |
16 RK 086 |
12.03.2017 |
AA 465993 |
2005 |
MİNİBÜS |
VOLKSWAGEN |
1 adet |
|
|
32 |
16 RK 092 |
12.03.2017 |
AJ 087620 |
2007 |
MİNİBÜS |
MERCEDES |
1 adet |
|
|
33 |
16 RK 194 |
12.03.2017 |
AJ 088085 |
2007 |
KAMYONET |
FORD RANGER |
1 adet |
|
|
34
|
16 DE 380 |
19.03.2017 |
CC 298811 |
2007 |
MİNİBÜS |
FORD TRANSİT |
1 adet |
|
|
35 |
16 RK 125 |
27.03.2017 |
AJ 090905 |
2007 |
KAMYONET |
NISSAN |
1 adet |
|
|
36 |
16 RK 004 |
24.05.2017 |
AA 467391 |
2001 |
BİNEK OTO |
RENAULT |
1 adet |
|
|
37 |
16 KT 875 |
26.05.2017 |
C 086005 |
1975 |
TRAKTÖR |
FORD |
1 adet |
|
|
38 |
16 RK 830 |
21.06.2017 |
CA 375033 |
2005 |
OTOBÜS |
GÜLERYÜZ |
1 adet |
|
|
39 |
16 N 0311 |
18.07.2017 |
AZ 894240 |
2010 |
MİNİBÜS |
FORD TRANSİT |
1 adet |
|
|
40 |
16 GS 645 |
18.09.2017 |
AO 201250 |
2008 |
MİNİBÜS |
FORD |
1 adet |
|
|
41 |
16 NAB 74 |
26.12.2017 |
BY 053600 |
2013 |
BİNEK OTO |
VOLKSWAGEN |
1 adet |
|
|
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ RESMİ ARAÇLARININ ZORUNLU TAŞIT SİGORTA HİZMETİ ALIMINA AİT SÖZLEŞME
Madde 1-Sözleşmenin Tarafları
1.1Bu sözleşme, bir tarafta Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ………………………………………..(bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı:Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
b) Adresi : İzmir Yolu 21. Km. Görükle Kampüsü Nilüfer/BURSA
c) Telefon numarası: 0224 294 02 61
ç) Faks numarası: 0224 294 02 53 / 294 02 54
d) Elektronik Posta Adresi : satinalma@uludag.edu.tr
2.2. Yüklenicinin;
a)Adı ve soyadı/Ticaret Unvanı:
b)Vergi Kimlik No:
c) Yüklenicinin tebligata esas adresi:
ç) Telefon numarası:
d) Bildirime esas faks numarası:
e) Bildirime esas elektronik posta adresi :
2.3.Her iki taraf 2.1 ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.
Madde 3- Tanımlar
3.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununda yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 4- İş tanımı
4.1. Sözleşme konusu iş; Üniversitemiz hizmetlerinde kullanılan 41 adet resmi aracın 2017 yılına ait zorunlu trafik sigortalarının yaptırılması işidir.
Madde 5- Sözleşmenin türü ve bedeli
5.1 Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan …………… (Türk Lirası) bedel üzerinden akdedilmiştir.
5.2 Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.
5.3 Sözleşme kapsamında alımı yapılacak hizmetin miktarı:
NO |
PLAKA NO |
SİGORTA SÜRESİ BİTİŞ TARİHİ |
MİKTAR |
BİRİM FİYAT |
TOPLAM FİYAT |
1 |
16 NUH 96 |
20.01.2017 |
1 adet |
||
2 |
16 RK 054 |
23.01.2017 |
1 adet |
||
3 |
16 GD 240 |
30.01.2017 |
1 adet |
||
4 |
16 GD 241 |
31.01.2017 |
1 adet |
||
5 |
16 GK 723 |
01.02.2017 |
1 adet |
||
6 |
16 GU 638 |
01.02.2017 |
1 adet |
||
7 |
16 LA 890 |
01.02.2017 |
1 adet |
||
8 |
16 LT 968 |
01.02.2017 |
1 adet |
|
|
9 |
16 NV 413 |
01.02.2017 |
1 adet |
|
|
10 |
16 R 1040 |
01.02.2017 |
1 adet |
|
|
11 |
16 R 1060 |
01.02.2017 |
1 adet |
|
|
12 |
16 RK 300 |
01.02.2017 |
1 adet |
||
13 |
16 GA 904 |
02.02.2017 |
1 adet |
||
14 |
16 HR 061 |
02.02.2017 |
1 adet |
||
15 |
16 RK 020 |
08.02.2017 |
1 adet |
||
16 |
16 RY 122 |
09.02.2017 |
1 adet |
||
17 |
16 RK 084 |
12.02.2017 |
1 adet |
||
18 |
16 YT 382 |
13.02.2017 |
1 adet |
||
19 |
16 E 0709 |
05.03.2017 |
1 adet |
||
20 |
16 DE 881 |
08.03.2017 |
1 adet |
||
21 |
16 DE 909 |
08.03.2017 |
1 adet |
||
22 |
16 E 0886 |
08.03.2017 |
1 adet |
|
|
23 |
16 RK 139 |
08.03.2017 |
1 adet |
||
24 |
16 RY 161 |
08.03.2017 |
1 adet |
|
|
25 |
16 RY 163 |
08.03.2017 |
1 adet |
|
|
26 |
16 RY 174 |
08.03.2017 |
1 adet |
||
27 |
16 E 0472 |
12.03.2017 |
1 adet |
||
28 |
16 E 5396 |
12.03.2017 |
1 adet |
||
29 |
16 E 5724 |
12.03.2017 |
1 adet |
||
30 |
16 RK 080 |
12.03.2017 |
1 adet |
||
31 |
16 RK 086 |
12.03.2017 |
1 adet |
||
32 |
16 RK 092 |
12.03.2017 |
1 adet |
||
33 |
16 RK 194 |
12.03.2017 |
1 adet |
||
34 |
16 DE 380 |
19.03.2017 |
1 adet |
||
35 |
16 RK 125 |
27.03.2017 |
1 adet |
||
36 |
16 RK 004 |
24.05.2017 |
1 adet |
||
37 |
16 KT 875 |
26.05.2017 |
1 adet |
||
38 |
16 RK 830 |
21.06.2017 |
1 adet |
||
39 |
16 N 0311 |
18.07.2017 |
1 adet |
||
40 |
16 GS 645 |
18.09.2017 |
1 adet |
||
41 |
16 NAB 74 |
26.12.2017 |
1 adet |
||
TOPLAM |
Madde 6-Sözleşme bedeline dahil olan giderler
6.1. Taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil) yerine getirilmesine ilişkin ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, vb. giderleri sözleşme bedeline dahildir.
Madde 7 – İşin süresi
7.1. İşe başlama tarihi sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 31/12/2017 tarihine kadardır.
7.2. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır.
7.3. İşe başlama tarihi 20.01.2017, işi bitirme 31.12.2017tarihi’dir.
Madde 8- İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi
8.1.İşin yapılacağı yer:Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü İç Hizmetler Şube Müdürlüğü’dür.
8.2.İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi :İşyeri teslimi yapılmayacak ve 7. maddesinde belirtilen tarihte işe başlanacaktır.
Madde 9- Teminata ilişkin hükümler
9.1. Kesin teminat :
9.1.1.Yüklenici bu işe ilişkin olarak ………...TL ( ………………..…. Türk Lirası) kesin teminatvermiştir.
9.2. Ek kesin teminat:
9.2.1. Fiyat farkı ödenmesi öngörülen işlerde, fiyat farkı olarak ödenecek bedelin ve /veya iş artışı olması halinde bu artış tutarının % 6’sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat miktarı hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir.
9.2.2. Ek kesin teminatın teminat mektubu olması halinde, ek kesin teminat mektubunun süresi, kesin teminat mektubunun süresinden daha az olamaz.
9.2.3. Yüklenici tarafından verilen kesin ve ek kesin teminat, 4734 sayılı Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen değerlerle değiştirilebilir.
9.3. Kesinteminat ve ek kesin teminatın geri verilmesi:
9.3.1. Taahhüdün, sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı idareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların tamamı, Yükleniciye iade edilecektir.
9.3.2. Yüklenicinin bu iş nedeniyle İdareye olan borçlarının hizmetin kabul tarihine kadar ödenmemesi durumunda protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin ve ek kesin teminat paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı Yükleniciye iade edilir.
9.3.3. Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; kesin hesap ve kabul tutanağının onaylanmasından itibaren iki yıl içinde idarenin yazılı uyarısına rağmen talep edilmemesi nedeniyle iade edilemeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar sürenin bitiminde İdareye gelir kaydedilir.
9.3.4. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.
Madde 10- Ödeme yeri ve şartları
10.1. Ödeme yeri
10.1.1. İdare tarafından sözleşmeye ilişkin ödemeler, (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dahil) Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Muhasebe Birimince yapılacaktır.
10.2. Ödeme koşulları ve zamanı
10.2.1. Ödemeye esas para birimi TL (Türk Lirası)’dır.
10.2.2. İdare, sözleşmede belirtilen taşıtların sigorta bitiş tarihleri esas alınarak yapılan poliçelerin Yüklenici tarafından idareye teslim edilmesini müteakip, Muayene ve Kabul Komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren Yüklenicinin yazılı talebi üzerine en geç 30 (Otuz) gün içinde Yükleniciye veya vekiline ödemeyi yapacaktır.
10.2.3.Yüklenici iş programına göre daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkan bulduğu takdirde öder.
10.2.4. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez.
Madde 11- Fiyat farkı
11.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
11.2.Bu sözleşme kapsamında yapılacak işler için fiyat farkı hesaplanmayacaktır.
Madde 12- Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
12.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.
12.1.1 Mücbir sebepler:
a) Doğal afetler.
b) Kanuni grev.
c) Genel salgın hastalık.
ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.
d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
12.1.2. Yukarıdabelirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;
a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,
b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,
c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,
ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,
d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi,
zorunludur.
12.1.3. Yüklenici tarafından zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz.
12.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller:
12.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır.
Madde 13- Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri
13.1 İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir.
Madde 14- Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
14.1. Yüklenici,sözleşme konusu araçların sigorta bitiş tarihlerine düzenlemiş olduğu poliçeler ve kabul işlemlerinin yapılmasına ilişkin talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır.
14.2. Yerine getirilen hizmetin tamamlandığına ait belgeler, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından teslim alınarak, “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği” hükümleri çerçevesinde kabul işlemleri yapılır.
Madde 15- Sözleşmede değişiklik yapılması
15.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,
a) İşin yapılma veya teslim yeri,
b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.
15.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 16- Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
16.1. Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilerek, sözleşme feshedilir.
Madde 17- İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
17.1. Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:
a) Yüklenicinin taahhüdünü sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, sözleşmede belirlenen oranda ceza tutarı uygulanmak üzere, idarenin en az on gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi,
b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi,
hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilerek, sözleşme feshedilir.
Madde 18- Cezalar ve sözleşmenin feshi
18.1. İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir:
18.1.1. Yüklenicinin, taahhüdünü sözleşme hükümlerine uygun olarak ve zamanında yerine getirmemesi ve herhangi bir aykırılık tespit edilmesi durumunda, idare tarafından en az 10 (on) gün süreli ihtar yapılarak, gecikilen her gün ya da tespit edilen her bir aykırılık için sözleşme bedelinin 0,001 (binde bir) oranında ceza tutarı uygulanacaktır. İdarenin ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi durumunda, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilir.
18.1.2. Sözleşme hükümlerine göre tespit edilen aykırılıklar, sözleşme süresi boyunca ardı ardına veya aralıklı olarak 3 (üç) kez gerçekleşirse, 18.1.1 maddesinde belirtilen ceza tutarı uygulanmakla birlikte, protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilir.
18.2. Yukarıda belirtilen cezalar, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
18.3. İdare tarafından kesilecek cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelinin % 30’unu geçmeyecektir.
Madde 19- Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi
19.1. Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir.
Madde 20- Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi
20.1. Öngörülemeyen durumlar nedeniyle iş artışının zorunlu olması halinde, işin;
a) Sözleşmeye konu alım içinde kalması,
b) İdareyi külfete sokmaksızın asıl işten ayrılmasının teknik veya ekonomik olarak mümkün olmaması,
şartlarıyla, birim fiyat teklif almak suretiyle ihale edilen mal alımlarında sözleşme bedelinin % 20 'sine kadar oran dahilinde, süre hariç sözleşme hükümleri çerçevesinde ilave iş aynı Yükleniciye yaptırılabilir.
20.2.İşin bu şartlar dahilinde tamamlanamayacağının anlaşılması durumunda ise artış yapılmayacaktır. Bu durumda, Yüklenicinin sözleşme bedeli tamamlanıncaya kadar işi sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmesi zorunludur.
20.3.Öngörülemeyen durumlar nedeniyle iş eksilişinin zorunlu olması halinde, idare ve yüklenici arasında mutabakat sağlanarak, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 24. maddesi çerçevesinde iş eksilişi yapılabilir.İhale konusu işin sözleşme bedelinin % 80'inden daha düşük bedelle tamamlanacağının anlaşılması halinde ise Yükleniciye, yapmış olduğu gerçek giderler ve yüklenici kârına karşılık olarak, sözleşme bedelinin % 80'i ile sözleşme fiyatlarıyla yaptığı işin tutarı arasındaki bedel farkının % 5'i ödenir.
Madde 21- Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu
21.1. İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25. maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.
Madde 22- Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu
22.1. Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan iş yapılması,veya işin sigorta mevzuatlarında yer alan ve işin özelliği nedeniyle belirlenmiş yasal süre ve tarihlere uyulmaması, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirilir.
Madde 23- Hüküm bulunmayan haller
23.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.
Madde 24- Anlaşmazlıkların Çözümü
24.1.Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Bursa İdare mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
Madde 25- Yürürlük
25.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 26 - Sözleşmenin imzalanması
26.1. Bu sözleşme 26 (yirmialtı) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra … / 12 / 2016 tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin “aslına uygun idarece onaylı bir suretini” Yükleniciye verecektir.
İDARE YÜKLENİCİ
Hüseyin DURMUŞ
İdari ve Mali İşler Daire Başkan V. Şirket Yetkilisi
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)