İhale No | 1580408 |
Sektör | İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri |
İdare | Ankara 4. Ana Bakım Merkezi Komutanlığı |
İhale Tipi | Yapım İşleri |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 29 Mart 2018 |
İhale Tarihi | 3 Nisan 2018 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
1. İstekli firmalar alım dokümanlarının nüshalarını ücretsiz olarak 4'üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğü Tedarik Kısım Amirliğinden alabilirler.
2. İstekli firmalar tekliflerini kapalı zarfta olmak şartı ile alıma iştirak ederek yada alım saatinden önce 4'üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğü Nizamiyesine bırakabileceklerdir.
3. Bu hizmet alımı için sözleşme yapılacak olup, Sözleşme bedelinin % 6'sı oranında kesin teminat alınacaktır.
4. Bu alım usulünde; işin tamamı için götürü bedel teklif alınacaktır.
5. Onarım hizmeti; Hizmet alım listesi (EK-A), EK-A Lahika-1 ve sözleşme tasarısında belirtilen hususlara göre alınacaktır.
6. Yüklenici; ihale kararının onaylanmasını müteakip 3 (Üç) takvim günü içerisinde sözleşmeyi imzalayacak ve aynı gün yürürlüğe girecektir. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 (Üç) takvim günü içinde yer teslimi yapılarak işe başlanılacaktır. İşyeri teslim tarihinden itibaren onarım hizmeti 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde tamamlayarak kabule hazır hale getirilecektir.
7. Yüklenici, EK-A Lahika-1’ de ayrıntısı belirtilen onarım hizmetinin ifası aşamasında her türlü montaj, yedek parça, nakliye, işçilik onarım ve bakım hizmetlerini yerine getirmekle yükümlü olup, sonradan ortaya çıkacak herhangi bir gider için ilave ücret talebinde bulunamayacaktır.
8. Hizmet alım bedelinin ödenmesi aşamasında doğacak Katma Değer Vergisi (KDV) İdare tarafından yükleniciye ayrıca ödenecektir.
9. Belgegeçer ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. İstekli firmalar teklif mektuplarının ekine Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Kayıt Belgesinin tıpkı çekimi ile imza sirkülerinin tıpkı çekimini teklif mektubunun ekinde sunacaktır. Alım aşamasında bahse konu belgeler sunulmadığı takdirde alım üzerinde kalan yüklenici, sözleşme yapılmadan önce söz konusu evrakları İdareye teslim edecektir. Evraklar teslim edilmediği takdirde yüklenici ile sözleşme yapılmayacak, en düşük teklif veren 2'nci firma sözleşmeye davet edilecektir.
YAPILACAK İŞLEM
1. Kapı giriş-Çıkışına 2 Adet Motor değişiminin Yapılması (En az: 1500 Kg.Kapasiteli)
2. Kapı Sensörlerinin Değişimi (2 adet)
3. Açma Kapama Kumandası (2 Adet)
4. Kasanın Üzerinde İkaz Lambası (2 Adet)
5. Nizamiyenin Giriş ve Çıkışına 1'er Adet Mini Trafik Lambası Kapıya Entegre Edilmesi (Açıldığında Yeşil, Kapandığında Kırmızı Yanacaktır.)
6. Motorların Muhafazası İçin Galvanizli Sacdan Koruma Yapılması (2 Adet)
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)