İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

4 Kalem Mikrobiyoloji Sarf Talebi

İhale No 2678889
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare Yozgat Sorgun Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Yozgat
İşin İli Yozgat
Yayın Tarihi 3 Mart 2023
İhale Tarihi 6 Mart 2022 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

YOZGAT VALİLİĞİ YOZGAT İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sorgun Devlet Hastanesi

Sayı                        : 41421900/..                                                                                                                                               03.03.2023

Konu                      : Fiyat Teklifi

İşin Adı : 4 KALEM MİKROBİYOLOJİ SARF TALEBİ Dosya Id : 8028

İLGİLİ FİRMALARA

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz Konusu alım için KDV hariç birim fiyat tekliflerinizi TL üzerinden 06.03.2023 saat: 10:00'a kadar ivedi olarak göndermeniz hususunda; Gereğini rica ederim.

 

 

Satın Alınacak Malın/ İşin

KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Sut Kodu

UBB

Miktarı

Birimi

Fiyat

Tutar

1

ENTAMOEBA (AMİP) HISTOLYTTCA KASET TEST

 

 

50

Adet

 

 

2

GENTAMISIN ANTİBİYOGRAM DIŞKI 10 MCG

 

 

2

Adet

 

 

3

SİPROFLOKSASÎN ANTİBİYOGRAM DİSKİ 10 MCG

 

 

2

Adet

 

 

4

SEFTAZİDİM ANTİBİYOGRAM DİSKİ 10 MCG

 

 

2

Adet

 

 

KDV]

Hariç Genel Toplam

 





T.C.

YOZGAT VALİLİĞİ YOZGAT İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sorgun Devlet Hastanesi

Vergi No = ...........................................................                                                                     Teklif Eden

•                                                                                                                                              .../.../2023

Kişi / Oda / Firmanın Adı veya Ticaret Ünvanı - Kaşe/İmza

Ek : Teknik Şartname

Satınalmanın Yapılacağı Birim: SORGUN DEVLET HASTANESİ

1-  İstekli tarafından Mal/malzeme alımlarında marka, model, varsa katalog numarası ve Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Kapsamında olan tıbbi cihaz, tıbbi malzemeler için Ürün Barkot Numarası mutlaka belirtilmelidir. Özelikle hastaya fatura edilebilen tıbbı sarf malzemelerine ait, Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasındaki (UBB) Ürün barkod numarası belirtilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Sağlık Bakanlığı Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ve Vücut İçinde Kullanılan Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliğine tabii malzemeler için verilen TİTUBB kodunun hatalı verilmesi ve/veya TİTUBB tarafından iptal edilmesi ve/veya değiştirilmesi Sosyal Güvenlik Kurumundan (SGK) onayı alınmış UBB kodu eşleşmemesi halinde idarenin malzeme ile ilgili uğrayacağı zarar ilgili faturanın tahakkundan düşülecek, fatura ödenmiş ise istekli alacaklarından tahsil edilecektir.

2- Numune, katalog ve teknik olarak istenen diğer belgeler teklif mektubundan ayrı olarak bir zarf veya dosya içinde verilecektir. Numune istenmişse, teklifinizin değerlendirmeye alınması için mutlaka numune getirmelisiniz. Numune istenmemiş olsa dahi, alımın özelliğine göre, teklifin istenilen özelliklere ve şartnameye uygunluğunu tespit etmek amacıyla tanıtım materyali (numune/katalog/broşür vb.) sunulmalıdır

3- Teklif mektubunda, teklif edilen malzemenin teslimat süresi mutlaka yazılmalıdır. Teslimat konusunda, tarafımızdan özel bir durum belirtilmişse (derhal teslim vb. gibi) bu durumda göz önünde bulundurularak teklif verilmelidir

4-  Belirtilen tarih ve saate kadar teklifleriniz doğrudan temin birimine teslim edilmelidir. Bu saatten sonra teklifler kabul edilmeyecektir

5- İdaremiz alımı yapıp yapmamakta, dilediği miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.

6- idare Muayene Kabul Komisyonunca Kabul Raporu düzenlenmesinden itibaren, kesilen faturalar İdarenin nakit durumuna göre 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun 34. Maddesinin 2. Paragrafında belirtilen hükme uygun olarak ödenecektir.

7- Ödemeler Yozgat İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye Muhasebe birimi tarafından yapılacaktır.

8- Malzemeler, Hastanemiz tarafından gönderilen sipariş yazısıyla birlikte teslim edilecektir.

9- İlaç ve Tıbbi Sarf alımlarında malzemeler yüklenici firma tarafından deponun içerisine kadar teslim edilecektir.

Adres:Ahmet Efendi Mah. Şehit Cemal Şimşek Cad. No: 37 Sorgun / Yozgat Telefon: 3542191919 Faks: 3544155199 E:Posta: Web: https://sorgundh.saglik.gov.tr/

SORGUN DEVLET HASTANESİ MİKROBİYOLOJİ LABORATUVARI KİT VE SARF MALZEMELERİ TEMİNİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. Entemoeba Histolytica

50

kutu

2. Gentamicin 10 ng

2

kutu

3. Ciprofloksasin 5 [ig

2

kutu

 

ENTAMOEBA KASET TEST

1.  Kit kaset yapısında olmalıdır (Hızlı test)

2.   Dışkı örneklerinde Eııtamoeba histolytica antijenini tespit edebilmelidir.

3.   Kit içinde negatif ve pozitif kontroller ayrı olarak bulunmalıdır.

4.   Çalışma ve sonuç verme süresi 10 dakikayı geçmemelidir.

5.   Test sırasında kullanılacak tüm sarf malzemeleri firma tarafından kitle birlikte teslim edilmelidir.

7.   Testin duyarlılığı ve özgüllüğü %85’den fazla olmalıdır.

8.   Kitlerin miadı en az 2 (iki) yıl olmalıdır.

9.   Miadı dolmak üzere olan kitler en az 2 (iki) ay öncesinden bildirilmek üzere uzun miadlı kitlerle değiştirilebilmelidir.

10.   Uygun şartlarda saklanmasına ve kullanılmasına rağmen miadı dolmadan bozulan testler, yüklenici firma tarafından değiştirilmelidir.

11.   Kitler oda ısısında kullanmaya ve saklanmaya uygun olmalıdır.

12.   Kitler Ulusal Bilgi Bankası kayıtlı olmalıdır

(1 - 121. KALEMLER) ANTİBİYOGRAM DİSKLERİTEKNİK ÖZELLİKLERİ

1- Antibiyogram diskleri 50 disk içeren kartuşlar halinde ve her kutuda 5’er kartuş bulunan blister ambalaja sahip olmalıdır.

2-       Miadları teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl olmalı, teslimattan sonra miadı içinde kullanılmayacağı anlaşılanlar firmaya 2 (iki) ay öncesindenbildirilmek kaydıyla uzun miadlısı ile değiştirilmelidir.

3-       Her kartuş üzerinde antibiyotik adı, kısaltması, kaç mikrogram antibiyotik içerdiği, son kullanma tarihi, üretici fımıa, lot numarası orijinal etiketinde yazılı olmalıdır.

4-       Her kartuş orijinal alüminyum ambalaj içerisinde steril olmalıdır ve ambalaj içerisinde nemlenmeyi önleyici madde bulunmalıdır.

5-        Listedeki tüm antibiyotikler aynı marka olmalıdır, ancak diagnostik diskler için ayrı teklif verilebilir.

6-       Hastane ihtiyaç değişikliği durumunda antibiyogram disklerini tek tek ya da tümüyle % 20!ye kadar azaltabilecek veya arttırabilecektir. Firma; hastane talep ettiği takdirde antibiyogram disklerinin %20 kadar fazlasını aynı fiyattan vereceğini taahhüt etmelidir.

7-        Sarf miktarlarının değişimine bağlı olarak çok kullanılan bir antibiyogram diski daha az sarfedilen başka bir disk ile değiştirebilir. Değişim ihale birim fiyatı dikkate alınarak yapılacaktır. Ayrıca disklerin bitmesine yakın dönemde; laboratuvar gereksinimi doğrultusunda, elinde kalabilecek diskleri (miadı en az iki aylık olmak kaydıyla) bu sırada ihtiyacı olan diskler ile (ihaledeki birim disk fiyatı esas alınarak, bedel olarak eş değer miktarda) değiştirilmesini isteyebilir. Teklif veren firma bu şartları kabul ettiğine dair noter onaylı taahhütnameyi teklif dosyasında bulundurmalıdır.

8-        McFaıiandStandardları firma tarafından ücretsiz temin edilmelidir.

9-      Laboratuvarımız tarafından önceden numune görülmelidir.

10-    T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TÎTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır.

11 - Antibiyogram disklerinin uygunluğuna ihale tarihinden sonra 5 (beş) gün içerisinde firmaların verecek olduğu numunelerin standart kalite kontrol suşları ile denenmesi sonrasında karar verilecektir. Teklifte bulunan firmalar aşağıda yazılı olan kontrol suşlannı ihale öncesinde veya en geç ihale tarihinden sonraki 5 gün içerisinde temin etmelidir.

StaphylococusaureusATCC 29213 EnterococcusfaecalisATCC 29212 EscherichiacoliATCC 25922 PseudomonasaeruginosaATCC 27853

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)