İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1119624 - 4 Kalem Cobra-ı Araçlarının Kule Sistemleri İçin Yedekparça Tedariki

İhale No 2024/1119624
Sektör
İdare Ankara Güvercinlik Jandarma Tedarik Merkezi Komutanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü İstisna / Kapsam Dışı İhaleler
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 3 Eylül 2024
İhale Tarihi 13 Eylül 2024 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

COBRA-I ARAÇLARININ KULE SİSTEMLERİ İÇİN YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR

JANDARMA TED.MRKZ.K.LIĞI(GÜVERCİNLİK/ANKARA) İÇİŞLERİ BAKANLIĞI JANDARMA GENEL KOMUTANLIĞI

İhale Kayıt Numarası : 2024/1119624
İşin Adı : 4 Kalem Cobra-I Araçlarının Kule Sistemleri İçin Yedekparça Tedariki
İhale Türü - Usulü : Mal Alımı - Açık İhale Usulü
1 - İdarenin
a) Adresi : BAHÇEKAPI MAH. FATİH SULTAN MEHMET BULV. ŞEHİT ORG. EŞREF BİTLİS KIŞLASI 06797
b) Telefon ve faks numarası : 03125105663-66-72 - 3125106963
c) Elektronik posta adresi : jikmtdr01@jandarma.tsk.tr
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi
: www.jandarma.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 4 KALEM COBRA-I ARAÇLARININ KULE SİSTEMLERİ İÇİN YEDEK PARÇA TEDARİKİ
b) Teslim [yeri / yerleri] : JANDARMA BAKIM KOMUTANLIĞI GEÇİCİ TESLİM TESELLÜM DEPOSU GÜVERCİNLİK/ANKARA’DIR
c) Teslim [tarihi / tarihleri] : TAAHHÜT KONUSU MAL ALIMI İŞİ SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA TAKİP EDEN GÜNDEN İTİBAREN 20 (YİRMİ) TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE DEFATEN TESLİM EDİLECEKTİR.
3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:
a) Yapılacağı yer : Ankara J.Ted.Mrk.K.lığı Güvercinlik/Ankara 2 No.lu İhl.Koms.Bşk.lığı
b) Tarihi ve saati : 13.09.2024 - 10:00
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

4.9. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ve Kanuna göre yapılacak ihalelere ilişkin sözleşmelerin yürütülmesi konusunda temsile ve yönetime yetkili olan ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicili müdürlükleri veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartların korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.10. İhaleye, yeterlilik kriterlerini taşıyan yerli ve yabancı tüm istekliler katılabilir.

 4.11. İstekliler 7.1.2.2 ‘inci maddede istenilen belgeyi Mal Alımları Uygulama Yönetmeliğinin 36’ıncı maddesi ile Standart Form (Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere)’da belirtildiği şekilde sunacaktır.

4.12. HER ZIRHLI ARAÇ YEDEK PARÇASI ALIMI İŞİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR. 

4.13 İSTEKLİLER TEKLİF ETTİKLERİ BEDELİN %3 ORANINDA GEÇİCİ TEMİNAT ÖDEYECEK OLUP, İHALE ÜZERİNDE KALAN İSTEKLİ SÖZLEŞME BEDELİNİN %6’sı ORANINDA KESİN TEMİNAT VERECEKTİR.

4.14.BU ALIMDA KALEM TEKLİF VERİLEBİLİR.

4.15.İHTİYAÇ DUYULMASI HALİNDE %20 ORANINA KADAR İŞ ARTIŞI VEYA EKSİLİŞİ YAPILABİLECEKTER.

4.16.İstekliler şartname ekinde örneği bulunan TEDARİK TAAHHÜTNAMESİNİ teklifleriyle birlikte vereceklerdir.

4.17.İhale dokümanı 50,00 TL. karşılığı idareden satın alınabilir.

4.18.Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara J.Ted.Mrk.K.lığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

4.19. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 150 (YÜZELLİ) takvim günü olacaktır.

4.20.Bu ihaleye konsorsiyumlar teklif veremez.

4.21. İhale saatinden önce ihalenin iptal edilmesinde idare serbesttir.

4.22. İhaleye katılan istekli teklifini TÜRK LİRASI üzerinden verecektir. Ödemeler TÜRK LİRASI üzerinden yapılacaktır.

4.23.İHTİYAÇ LİSTESİNDE BELİRTİLEN MALZEMELERİN TAMAMI ALIMA ESAS NUMUNELİRNE GÖRE TEDARİK EDİLECEK OLUP, ALIMA ESAS NUMUNELER, ŞEKİL, BİÇİM VE ÖLÇÜ BAKIMINDAN ESAS ALINACAKTIR.

4.24. 3065 sayılı KDV kanunun 13/f maddesi gereği KDV’den muaftır.

4.25. İHALE DÖKÜMANI ANKARA DIŞINDAN UZAKTAN TEMİN ETMEK İSTEYEN İSTEKLİ OLABİLECEKLER, DOKÜMAN SATIŞ MEMURLUĞU 0312 510 56 25- fatihova@jandarma.gov.tr  İLE İRTİBATA GEÇEREK DOLDURULMASI GEREKEN STANDART FORMLARI TEMİN EDECEKTİR.

4.26. DOKÜMAN SATIŞ BEDELİ, JANDARMA SAYMANLIĞININ TR 08 0001 0013 9600 0010 0060 09 İBAN NUMARALI ZİRAAT BANKASI  BATIKINT ŞUBESİ “HAZİNE VE İÇ ÖDEMELER HESABINA”, ALIMIN ADI / İHALE KAYIT NUMARASI/ TÜZEL KİŞİLİK İSE VERGİ NO, ŞAHIS ŞİRKETİ İSE T.C. KİMLİK NUMARASI VE ŞARTNAME BEDELİ OLDUĞU BELİRTİLEREK YATIRILACAKTIR.

4.27. DOKÜMAN SATIŞ MEMURLUĞUNDAN TEMİN EDİLEN FORMLARIN İMZA VE KAŞELENEREK DOKÜMAN SATIŞ BEDELİNİN YATIRILDIĞINA DAİR DEKONT İLE BİRLİKTE fatihova@jandarma.gov.tr   ADRESİNE GÖNDERİLMESİNE MÜTEAKİP ALIMA AİT DOKÜMAN İSTEKLİ OLABİLECEKLERİN E-POSTA ADRESİNE GÖNDERİLECEKTİR.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)