İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

4 Kalem Cihaz Bakım Onarım

İhale No 1153027
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 19 Ağustos 2016
İhale Tarihi 23 Ağustos 2016 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 


 

Siparişi Veren

: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0(224) 294 42 71

Faks

: 0(224) 366 63 93 - 0(224) 294 44 76 sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın...............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

FRESENİUS MARKA 4008S V10 HEMODİYALİZ CİHAZI

1

ADET

 

 

 

2

 

FRESENİUS MARKA MULTİ FİLTRATE HEMODİYALİZ CİHAZI

1

ADET

 

 

 

3

 

STEELCO MARKA DS 600/2 MODEL YIKAMA CİHAZI

1

ADET

 

 

 

4

 

HEINEN LOWENSTEIN MARKA LEONİ2 MODEL VENTİLATÖR CİHAZI

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre 6 No'Iu Saymanlık tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.

NAKLİYE

: Üretici Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 23/08/2016 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN Satmalına Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

T.C

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS SAĞLIK UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ BAĞLI KETSEL-GÜRSU POLİKLİNİKLERİ DÖRTÇELİK RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HASTANESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS SAĞLIK UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ KVC EK BİNA,NİLÜFER EK BİNA TIBBİ CİHAZLAR BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ

•   İŞİN TANIMI:

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların sözleşme başlangıç tarihinden _31.12.2016 tarihleri arasında her ay bakım onaran hizmeti verilmesi işidir.

FRESENIUS

4008S V10

HEMODİYALİZ CİHAZI

1 ADET

 

FRESENIUS

MULTİ FİLRATE

HEMODİYALİZ CİHAZI

1 ADET

 


Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri Fresenıus marka Hemodiyoliz cihazları


 

•   Arızalı olsun yada olmasın sözleşme süresi içinde her ay cihazın genel bakımları yapılacaktır

•   Her bir bakımda öncelikli olarak ,

•   Sıcaklık kontrolleri,

•   Referans voltaj kontrolleri,

•   UF sapma değeri kontrolleri

•   Batarya kontrolü

•   Dahili kalibrasyon kontrolleri yapılacaktır.

•   Elektriksel ve Mekanik kontroller yapılacaktır.

ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

2.1.  Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

2.2.              Firma,  bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

3.                 GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

 

               
 
 
   
     

Sorulusu

 
 
     

u

 
 

 

 

 

 

 

 

 

•   Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir.Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

•   Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek , eğer parçasının onarımı mümkün değilse Kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

•  Yüklenici firma cihazların arıza durumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

•   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

•   Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHEK- LİST ) şeklinde Hastane teknik sorumlusuna teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna yada teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

•  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

•  Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

•   Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte,firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

•   Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 2 (iki) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

•  Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç 2 (iki) iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

•    Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır .Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

•   Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi ve bağlı Ketsel-Gürsu Poliklinikleri Dörtçeiik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi .Yüksek İhtisas Eğt.ve Araştırma Hastanesi KVC Ek Binası,Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

•   İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

4.                 TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

4.1.  Bakım-onarım yapılacak firmasının, teklif verdiği cihazların cins marka ve modelini kapsayan, TS 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi cihazlar İçin Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” ve Cihazların Üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihpzlar ait özel bakım-onarım yetki belgesini sunmalıdır.

:tîfı^y^mR

Maatî

T.C.S.8.BUS-..., .. .. KazırH OKSUZ

KrıniJaMuH.ÖÎHflîSor'ıimlusu

4.2.              Üretici firmalar için , Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

4.3.             Firma   teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim , unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim , unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir.

4.4.                  Firmalar   teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHEK - LİST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

4.5.                              Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır

4.6.              Bakım   anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

O

 

 

T.C

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS SAĞLIK UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ

BAĞLI KETSEL-GÜRSU POLİKLİNİKLERİ DÖRTÇELİK RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HASTANESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS SAĞLIK UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ

KVC EK BİNA .NİLÜFER EK BİNASI TIBBİ CİHAZLAR BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. İŞİN TANIMI:

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS SAĞLIK UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ muhteli birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazın sözleşme başlangıç tarihinden _31.12.2016 tarihleri arasında periyodik bakım ve onarım işidir

STEELCO

DS 600/2

YIKAMA CİHAZI

1 ADET

1 DÖNEM

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri


 

STEELCO Marka DS 600/2 model Yıkama Cihazı

•          Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 1 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır

•         Her bir bakımda öncelikli olarak,

■S  Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır

■S  Su arıtma sistemi kontrolü ve bakımı

S    Kumanda paneli ve elektrik panosu

S    Basınç kontrolleri

S    Sıcaklık kontrolleri

v'   İşlemci kontrolleri

•S   Vakum kontrolü

■S  Emniyet kontrolü

■S  Kapak kontrolü

ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

2.1. Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca w firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

2.2.              Firma,  bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

3.                 GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

 

           
 

3.1.    Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 09:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Cumartesi-Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

3.2.    Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir.Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

3.3.    Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek , eğer parçasının onarımı mümkün değilse Kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

3.4.    Yüklenici firma cihazların arıza,dorumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik-sartpamesirû hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım

 
 
   

Yüklenici firma cihazların arıza .dorumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların ve orijinal tekni^şa^pames;i^.ha{st^jîie idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis belgeleriyle birlıkt^^g^^'^^gparçalar kurum onş^ı alındıksan sonra değiştirilepektir.

Klinik Ww.Birjrir^orumlüsu

 
 
   

ü,vftn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.5.   Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

3.6.   Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHEK- LİST ) şeklinde Hastane teknik sorumlusuna teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna yada teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

3.7.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

3.8.  Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

3.9.  Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte,firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

3.10.Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 2 (iki) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

3.11.Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

3.12.Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır .Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

3.13.Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi ve bağlı Ketsel-Gürsu Poliklinikleri Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi ,KVC Ek Bina, Nilüfer Ek Bina) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

3.14.İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

4.                 TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

4.1.  Bakım-onarım yapılacak firma, teklif verdiği ilgili cihazlar gurubunu kapsayan, TS 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi cihazlar İçin Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” veya Cihazların Üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlara ait özel bakım-onarım yetki belgesini sunmalıdır

4.2.              Üretici firmalar için , Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

^ 4.3.Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim , unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim , unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir.

4.4.                  Firmalar   teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHEK - LİST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

4.5.                              Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihaz gruplarının kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır

4.6.              Bakım   anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

4.7.               Teknik şartnamede yer alan cihaz guruplarıyla ilgili olarak daha önce yapmış olduğu veya halen devam etmekte olan bakım onarım işlerine ait devlet kuruluşlarından alınmış referanslarını teklifleri ile birlikte sunacaktır.



 

T.C

SAĞLIK BAKANLIĞI

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS SAĞLIK UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ

DÖRTÇELİK RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HASTANESİ YÜKSEK İHTİSAS EĞT.VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KVC EK BİNA,NİLÜFER EK BİNA TIBBİ CİHAZLAR BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ

İŞİN TANIMI:

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS SAĞLIK UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların sözleşme başlangıç tarihinden _31.12.2016 tarihleri arasında bakım onarım hizmeti verilmesi işidir.

 

                   
 

HEINEN

LOWENSTEIN

 
   

VENTİLATÖR CİHAZI

 
   

Leoni 2

 
   

1 DONEM

 
       

1 ADET

 
 
 
 
 

 

 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri HEINEN LOWENSTEIN marka Leoni 2 model Ventilatör cihazı;

•         Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 1 dönem cihazların genel bakımları yapılacaktır

•         Bakımda öncelikli olarak,

■S  Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır Kuru hava basıncı,

S    Oksijen basıncı

■S  Display kol ayarı

■S  Modül rack kolu ayarı

S    Vent enginee fan filtre temizliği ve kontrolü ■/

Display unit fan filtre temizliği ve kontrolü Exhalation valve assembly kontrolü S Gas inlet filter(02-Air)kontrolü S Batarya testi

■S Servis kalibrasyonu ve testlerinin yapılması S User kalibrasyonlarınm yapılması S Checkout prosedürün tamamlanması

ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

2.1.  Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

2.2.              Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

3.                 GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

3.1.  Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 09:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Cumartesi-Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

3.2.  Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

3.3.  Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek , eğer parçasının onarımı mümkün değilse Kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

3.4.  Yüklenici firma cihazların arıza durumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

3.5.  By^^^^psı^asdgfifİirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gerekefl Dar^^^aff^ifearıeler idare tarafındaMtkdâ^edi^elc,değiştirilen yedek parçaladın •arızalı ©Oıfeıjittn

ta^amrfestaıreleltH^servisine tutanakla tesîım£0Hecelim* .»•»** -

k                                                                           tSRrnsyen                                                                        Tp'Crv


 

/■                                                                     No: MM2527

3.6.   Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKİM FORMU” (CHEK - LİST ) şeklinde Hastane teknik sorumlusuna teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna yada teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

3.7.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

3.8.  Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

3.9.   Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte,firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

3.10.Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 2 (iki) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

3.11.Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

3.12.Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır .Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

3.13.Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi, Ketsel-Gürsu Poliklinikleri Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi .Yüksek İhtisas Eğt.ve Araştırma Hastanesi Kvc Ek Bina,Nilüfer Ek Bina) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

3.14.İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

3.15.Hastanemiz biyomedikal servisinde çalışan biyomedikal mühendisi, biyomedikal teknikeri/teknisyeni eğer verilebiliyorsa ilk müdahale sertifikasının verilmesi için gerekli eğitim sağlanmalıdır.

4.                 TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

4.1.  Bakım-onarım yapılacak firmasının, teklif verdiği cihazların cins marka ve modelini kapsayan, TS 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi cihazlar İçin Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” ve Cihazların Üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlar ait özel bakım-onarım yetki belgesini sunmalıdır.

4.2.              Üretici firmalar için , Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

4.3.             Firma   teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim , unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim , unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir.

4.4.                  Firmalar   teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHEK - LİST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

4.5.                              Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır

4.6.              Bakım   anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onanırımda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)