İhale No | 2019/172708 |
Sektör | Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri |
İdare | Aydın Nazilli Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Aydın |
İşin İli | Aydın |
Yayın Tarihi | 12 Nisan 2019 |
İhale Tarihi | 30 Nisan 2019 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HASTANESİ -NAZİLLİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
4 Grup (Evde Sağlık Hizmetleri, Acil Sağlık Hizmetleri, Kadroya Geçen Personeller Ve Hastane Afet Planı Görev Yelekleri) Kıyafet Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/172708 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | YEŞİL MH. 622 SK. NO:2 09800 NAZİLLİ/AYDIN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2563120000 - 2563120004 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | aydindhs7.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 4 Grup (Evde Sağlık Hizmetleri, Acil Sağlık Hizmetleri, Kadroya Geçen Personeller Ve Hastane Afet Planı Görev Yelekleri) Kıyafet Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | NAZİLLİ DEVLET HASTANESİ AMBAR BİRİMİ |
c) Teslim tarihi | : | sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 gün içerisinde işe başlanır 30 takvim günü içerisinde tamamlanarak eksiksiz teslim edilir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | YEŞİL MH. 622 SK. NO:2 NAZİLLİ AYDIN |
b) Tarihi ve saati | : | 30.04.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif edecek oldukları kısımlara ait, kısmı oluşturan her bir malzemeden 1 ( bir) adet/çift/takım vs. numuneyi teklif zarfları ile birlikte (numuneler teklif zarfı içerisine konulmadan) istekli tarafından düzenlenen numune teslim tutanağı ile teklif zarfı teslim aşamasında veya öncesinde sunacaklardır. Numunelerin üzerinde malzemelerin adı, kısım adı ve kısma ait ihale sıra no’su ve isteklinin adı yazılı olacaktır. Eksik bir biçimde numune teslim eden veya hiç numune teslim etmeyen isteklinin teklifi numune teslim etmediği kısım için değerlendirme dışı bırakılacaktır .Kesinleşen İhale kararı bildirim tarihinden itibaren 1 ay içinde alınmayan numulerden idaremiz sorumlu değildir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı NAZİLLİ DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI AYDIN ŞUBESİ TR31 0001 2009 5330 0006 0000 20 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar NAZİLLİ DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
MONTGOMER | 29 | adet |
KIŞLIK YELEK | 29 | adet |
PANTALON YAZLIK | 29 | adet |
PANTALON KIŞLIK | 29 | adet |
TİŞÖRT YAZLIK | 29 | adet |
TİŞÖRT KIŞLIK | 29 | adet |
AYAKKABI | 29 | çift |
KAZAK | 29 | adet |
MONTGOMER | 10 | adet |
KIŞLIK YELEK | 10 | adet |
KIŞLIK PANTALON | 10 | adet |
UZUN KOLLU PENYE | 10 | adet |
BOT | 10 | çift |
YAZLIK PANTALON | 10 | adet |
KISA KOLLU PENYE | 10 | adet |
YAZLIK AYAKKABI | 10 | çift |
HALKLA İLİŞKİLER ERKEK GÖMLEK | 15 | adet |
VERİ HAZIRLAMA ÖNLÜK KIŞLIK | 330 | adet |
HALKLA İLİŞKİLER BAYAN GÖMLEK KIŞLIK | 48 | adet |
VERİ HAZIRLAMA PANTOLON | 330 | adet |
HALKLA İLİŞKİLER ERKEK GÖMLEK YAZLIK | 15 | adet |
HALKLA İLİŞKİLER ERKEK PANTOLON | 15 | adet |
HALKLA İLİŞKİLER BAYAN PANTOLON | 48 | adet |
HALKLA İLİŞKİLER BAYAN GÖMLEK YAZLIK | 48 | adet |
HALKLA İLİŞKİLER BAYAN HIRKA | 18 | adet |
HALKLA İLİŞKİLER ERKEK HIRKA | 5 | adet |
VERİ HAZIRLAMA ÖNLÜK YAZLIK | 330 | adet |
TEMİZLİK PERSONELİ FORMA BAYAN YAZLIK | 276 | adet |
TEKNİK SERVİS AYAKKABI YAZLIK | 11 | çift |
BİLGİ İŞLEM ERKEK ÖNLÜK KIŞLIK | 4 | adet |
TEMİZLİK PERSONELİ FORMA ERKEK KIŞLIK | 270 | adet |
TEKNİK SERVİS ERKEK ÖNLÜK YAZLIK | 22 | adet |
TEKNİK SERVİS AYAKKABI KIŞLIK | 11 | çift |
BİLGİ İŞLEM ERKEK ÖNLÜK YAZLIK | 4 | adet |
TEKNİK SERVİS ERKEK ÖNLÜK KIŞLIK | 22 | adet |
TEKNİK SERVİS ERKEK PANTOLON KIŞLIK | 22 | adet |
TEMİZLİK PERSONELİ FORMA ERKEK YAZLIK | 270 | adet |
TEKNİK SERVİS ERKEK PANTOLON YAZLIK | 22 | adet |
TEMİZLİK PERSONELİ FORMA BAYAN KIŞLIK | 276 | adet |
ATIK ÇİZMESİ | 8 | çift |
TIBBİ ATIK TULUMU ERKEK KIŞLIK | 6 | adet |
TEHLİKELİ ATIK TULUMU ERKEK KIŞLIK | 6 | adet |
TEHLİKELİ ATIK TULUMU ERKEK YAZLIK | 6 | adet |
TIBBİ ATIK TULUMU ERKEK YAZLIK | 6 | adet |
EVSEL ATIK TULUMU KIŞLIK | 6 | adet |
EVSEL ATIK TULUMU YAZLIK | 6 | adet |
FİNANS ŞEFİ GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
LOJİSTİK ŞEFİ GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
PLANLAMA ŞEFİ GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
OPERASYON ŞEFİ GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
HAP BAŞKANI GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
HALKLA İLİŞKİLER SORUMLUSU GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
İŞ GÜVENLİĞİ SORUMLUSU GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
TIBBİ TEKNİK DANIŞMA KURULU GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
HAP SEKRETERYASI GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
KURUMLARARASI KOORDİNASYON SORUMLUSU GÖREV YELEĞİ | 1 | adet |
OPERASYON EKİBİ GÖREV YELEĞİ | 15 | adet |
FİNANS/İDARE EKİBİ GÖREV YELEĞİ | 5 | adet |
PLANLAMA EKİBİ GÖREV YELEĞİ | 5 | adet |
LOJİSTİK EKİBİ GÖREV YELEĞİ | 5 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)