İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2010/570606 - 4 Grup 48 Kalem Gıda Alımı (32 Kalem Kuru Gıda-12 Klaem Süt Ve Süt Ürünleri-3 Kalem Et Ve Et Ürünleri-1 Kalem Un Ürünleri)

İhale No 2010/570606
Sektör Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
İdare Balıkesir Sındırgı Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Balıkesir
İşin İli Balıkesir
Yayın Tarihi 1 Nisan 2011
İhale Tarihi 17 Ocak 2011 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KURU GIDA-SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ-ET VE ET ÜRÜNLERİ-UN ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Sındırgı Devlet Hastanesi

4 GRUP 48 KALEM GIDA ALIMI (32 KALEM KURU GIDA-12 KLAEM SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ-3 KALEM ET VE ET ÜRÜNLERİ-1 KALEM UN ÜRÜNLERİ)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/570606
1-İdarenin
a) Adresi:CAMICEDIT MAHALLESI BALIKESIR CADDESI 74 10330 SINDIRGI BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası:2665164100 - 2665164102
c) Elektronik Posta Adresi:balikesirdhs16@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.sindirgidh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Sındırgı Devlet Hastanesi Tüketim Deposu
c) Teslim tarihi:Sözleşme tasarısına ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa Göre Yapılan İhalelere İlişkin Denetim, Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak teslim edilecektir.Sözleşme imza tarihinden İtibaren 15.02.2012 tarihine kadar mutfak ihtiyacına göre 3.4.grup günlük rasyona göre 1 Grup 3’er aylık dönemler halinde teslim alınacaktır. 2. Grup malzemeler ise Ambara girenler 3’er aylık dönemler halinde teslim alınacak ambara girmeyen malzemeler ise günlük rasyona göre teslim alınacaktır.Teslimatlar mesai saatleri içerisinde mutlaka muayene komisyonu huzurunda yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Camicedit Mah.Balıkesir Cad. No:74 Sındırgı- BLK
b) Tarihi ve saati:17.01.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Sındırgı Devlet Hastanesi.Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Sındırgı Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış gün) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetvel Adı Miktar Birim
TOZ ŞEKER 1000,00 KİLO
NOHUT 175,00 KİLO
KURU FASULYE 200,00 KİLO
KIRMIZI MERCİMEK 100,00 KİLO
YEŞİL MERCİMEK 50,00 KİLO
PİRİNÇ 650,00 KİLO
PİRİNÇ UNU 40,00 KİLO
BULGUR 250,00 KİLO
UN (BÖREKLİK) 150,00 LİLO
NİSASTA 30,00 KİLO
BİSKÜVİ 50,00 KİLO
MAKARNA 800,00 KİLO
aRPA ŞEHRİYE 75,00 KİLO
TEL ŞEHRİYE 75,00 KİLO
KEMALPAŞA TATLISI 75,00 KİLO
KADAYIF 75,00 KİLO
ŞEKERPARE 50,00 KİLO
ÇİÇEK YAĞI 1000,00 KİLO
YEMEKLİK TUZ 300,00 KİLO
KIRMIZI BİBER PUL (tATLI) 2,00 KİLO
KIRMIZI BİBER PUL(ACI) 2,00 KİLO
KURU ÜZÜM 50,00 KİLO
KURU KAYISI 50,00 KİLO
SALÇA 400,00 KİLO
ÇAY (POŞET)2 GR'LIK 15000,00 ADET
KİMYON 2,00 KİLO
KARABİBER 5,00 KİLO
KEKİK 3,00 KİLO
NANE 5,00 KİLO
BARBUNYA FASULYE 50,00 KİLO
ZEYTİN YAĞI 100,00 KİLO
SİRKE 50,00 KİLO
PAKET SÜT (200 GR'LIK) 2000,00 KİLO
PAKET SÜT (1KG'LIK) 1000,00 KİLO
YOĞURT (PASTÖRİZE) 4000,00 KİLO
KAŞER PEYNİRİ 50,00 KİLO
BEYAZ PEYNİR 50,00 KİLO
PİKNİK PEYNİR (20 GR'LIK)PAKET 15000,00 ADET
PİKNİK BAL (20 GR'LIK)PAKET 5000,00 ADET
PİKNİK REÇEL (20 GR'LIK)PAKET 5000,00 ADET
PİKNİK TEREYAĞI (15 GR'LIK)PAKET 4000,00 ADET
YUMURTA 10000,00 ADET
YUFKA 300,00 KİLO
SİYAH ZEYTİN (25 GR'LIK POŞET) 5000,00 ADET
KEMİKLİ PARÇA DANA ETİ 2500,00 KİLO
PAKET TAVUK (BUT-GÖĞÜS) 200,00 KİLO
PAKET TAVUK (İNCİK) 600,00 KİLO
EKMEK 7000,00 KİLO
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)