İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/729407 - 4/d Sürekli İşçi Personel İçin Kıyafet Alımı

İhale No 2025/729407
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare Aydın İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aydın
İşin İli Aydın
Yayın Tarihi 10 Haziran 2025
İhale Tarihi 4 Temmuz 2025 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR
AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

4/D Sürekli İşçi Personel İçin Kıyafet Alımı
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2025/729407
1-İdarenin
a) Adı
:AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi
:ZEYBEK MAH. İZMİR BLV. NO:58 09100 MERKEZ EFELER/AYDIN
c) Telefon ve faks numarası
:2562135000 - 2562124493
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın
a) Adı
:4/D Sürekli İşçi Personel İçin Kıyafet Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
4/D Sürekli İşçi Personel İçin Kıyafet Alımı
1. Kısım Sürekli İşçi Personel 49 Kalem
2. Kısım Sürekli İşçi Personel (Güvenlik Görevlisi) 12 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:1)Aydın Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, 2)Aydın Germencik Devlet Hastanesi, 3)Aydın Devlet Hastanesi, 4)Aydın Nazilli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 5)Aydın Kuşadası Devlet Hastanesi, 6)Aydın Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 7)Aydın Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi, 8)Aydın Söke Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 9)Aydın Nazilli Devlet Hastanesi, 10)Aydın İl Sağlık Müdürlüğü ve Bağlı Sağlık Tesisleri, 11)Aydın Bozdoğan Rasim Menteşe İlçe Devlet Hastanesi, 12)Aydın Atatürk Devlet Hastanesi, 13)Aydın Çine Devlet Hastanesi, 14) Aydın Didim Devlet Hastanesi ilgili depolarına ihtiyaç listelerindeki miktarlar kadar teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi
:Yüklenici firma ihale sonrası, sözleşmenin imzalanmasını müteakip standart kalıplardan personel ölçülerini tespit etmek için kurumların bilgisi dahilinde her kuruma her üründen ayrı numune gönderecektir Ve bu numuneler şahit numune olarak ilgi sağlık tesislerinde bırakılacaktır. Standart kalıplara uymayan personel beden ölçülerinde kişiye özel ölçü alınarak dikim yapılacaktır.

Yüklenici firma tarafından personelin bedenine göre ölçüleri tespit edilecek, ölçüler alındıktan sonra ilgili idare sorumlusu ile firma yetkilisi bu beden listesini karşılıklı tutanak altına alacaklardır. Alınan ölçüler çift nüsha yapılıp bir sureti ilgili idareye teslim edilecektir.

Sözleşme imzalanmasını müteakip işe başlanacak olup Müdürlüğümüz ve bağlı sağlık kurumlarının ilgili birimlerine 90 gün içerisinde kıyafetlerin tamamı tek seferde teslim edilecektir. (Bu süreye beden ölçülerinin alınması, üretim, teslimata kadar geçen süreler dahildir.)

Kıyafetleri temin edecek firma, kıyafetleri imal ederek, önceden haber verilmek kaydıyla mesai saatleri içerisinde kurumlara ütülü olarak, her bir takımın üzerinde personelin isminin belirtildiği kutu veya ambalaj içerisinde paketlenmiş halde üzerinde beden numaraları yazılı ve bay/bayan ayrı teslimini gerçekleştirecektir.

İhale aşamasında görülen ve incelenen numuneler ve muayene kabul aşamasında teslim edilen ürünlerle karşılaştırılacak ve teknik özellikte her kumaşa ilişkin olarak tablolarda belirtilen test değerine göre ürünlerin istenilen test ve özellikleri karşılayıp karşılamadığı hususunda; gerekli görülmesi durumunda, kamu kurum ve kuruluşlarına ait laboratuvarlarda, bu da mümkün olmaz ise özel laboratuvarlarda tüm masrafların yükleniciye ait olmak üzere analize tabi tutulacaktır. Uygun görülmeyen numuneler ve ürünler reddedilecektir.

Teslim edilen kıyafetler personelin beden ölçülerine uymaması (bol veya dar gelmesi) halinde ve defolu ürünlerin bulunması halinde personelin beden ölçülerine uymayan ve defolu ürünler kabul edilmeyecek yüklenici hiçbir ek ücret ve hak talep etmeden kıyafetlerin yenisi ile değişimini 15 gün içerisinde sağlayacaktır. Ürün teslimatında ve teslimat sonrası mamullerde çıkacak olası sorun ve kusurlarda kargo bedeli firma tarafından karşılanacaktır.

Teslimatla ilgili Teknik Şartname hükümleri doğrultusunda işlem tesis edilecektir.
d) İşe başlama tarihi
:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:04.07.2025 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi (Zeybek Mah. İzmir Bulv. No: 58 Kat: 2 Efeler-AYDIN)

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Ceket (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Danışma Yönlendirme)) 60 adet
Gömlek (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Danışma Yönlendirme)) 58 adet
Kadın Gömlek Tunik (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Danışma Yönlendirme)) 2 adet
Pantolon (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Danışma Yönlendirme)) 60 adet
Erkek Kravat (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Danışma Yönlendirme)) 30 adet
Kadın Fular (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Danışma Yönlendirme)) 28 adet
Kadın Eşarp (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Danışma Yönlendirme)) 2 adet
İş Forması (Üst+Alt) Yazlık (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Karşılama Taşıma)) 50 adet
İş Forması (Üst+Alt) Kışlık (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Karşılama Taşıma)) 50 adet
Polar (Hasta Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi (Karşılama Taşıma)) 50 adet
Gömlek (Veri Giriş Elemanı) 672 adet
Kadın Gömlek Tunik (Veri Giriş Elemanı) 57 adet
Tişört Yazlık (Veri Giriş Elemanı) 672 adet
Kadın Tişört Tunik Yazlık(Veri Giriş Elemanı) 57 adet
Pantolon (Veri Giriş Elemanı) 1.458 adet
Erkek Kravat (Veri Giriş Elemanı) 264 adet
Kadın Fular (Veri Giriş Elemanı) 1.082 adet
Kadın Eşarp (Veri Giriş Elemanı) 112 adet
Önlük Yazlık (Veri Giriş Elemanı) 729 adet
Önlük Kışlık(Veri Giriş Elemanı) 729 adet
İş Forması (Üst+Alt) Yazlık (Temizlik Görevlisi) 2.204 adet
İş Forması (Üst+Alt) Kışlık (Temizlik Görevlisi) 1.102 adet
Tişört Yazlık (Temizlik Görevlisi) 1.996 adet
Tişört Kışlık (Temizlik Görevlisi) 998 adet
Kadın Tişört Tunik Yazlık (Temizlik Görevlisi) 208 adet
Kadın Tişört Tunik Kışlık (Temizlik Görevlisi) 104 adet
Polar (Temizlik Görevlisi) 1.102 adet
Ayakkabı (Temizlik Görevlisi) 2.182 çift
Yağmurluk ( Dış Mekan) (Temizlik Görevlisi) 78 adet
İş Forması (Üst+Alt) Yazlık (Klinik Destek Elemanı (Hastane)) 92 adet
İş Forması (Üst+Alt) Kışlık (Klinik Destek Elemanı (Hastane)) 46 adet
Terlik (Klinik Destek Elemanı (Hastane)) 92 adet
İş Forması (Üst+Alt) Yazlık (Yardımcı Klinik Elemanı (Diş)) 146 adet
İş Forması (Üst+Alt) Kışlık (Yardımcı Klinik Elemanı (Diş)) 73 adet
Terlik (Yardımcı Klinik Elemanı (Diş)) 146 adet
Tişört Yazlık (Teknik Servis ) 199 adet
Tişört Kışlık (Teknik Servis ) 105 adet
Yelek (Teknik Servis ) 293 adet
Pantolon (Teknik Servis ) 293 adet
Polar (Teknik Servis ) 299 adet
İş Ayakkabısı (Teknik Servis ) 107 çift
Önlük Yazlık (Biyomedikal Cihaz Teknolojileri) 9 adet
Önlük Kışlık (Biyomedikal Cihaz Teknolojileri) 9 adet
Önlük Yazlık (Bilgisayar Sistem Kurulum Bakım Onarım ve Arıza Giderme Elemanı) 32 adet
Önlük Kışlık (Bilgisayar Sistem Kurulum Bakım Onarım ve Arıza Giderme Elemanı) 32 adet
Koruyucu Tulum (Tıbbi Atık Personeli) 54 adet
Koruyucu Gözlük (Tıbbi Atık Personeli) 54 adet
Koruyucu Eldiven (Tıbbi Atık Personeli) 54 adet
Çizme (Tıbbi Atık Personeli) 54 adet
Pantolon Yazlık (Güvenlik Görevlisi) 777 adet
Pantolon Kışlık (Güvenlik Görevlisi) 777 adet
Takım Elbise (Güvenlik Görevlisi) 9 takım
Yazlık Ayakkabı (Güvenlik Görevlisi) 439 çift
Kışlık Bot (Güvenlik Görevlisi) 439 çift
Kışlık Mont (Güvenlik Görevlisi) 414 adet
Tişört Kısa Kollu (Güvenlik Görevlisi) 841 adet
Tişört Uzun Kollu (Güvenlik Görevlisi) 841 adet
Şapka (Güvenlik Görevlisi) 396 adet
Bere (Güvenlik Görevlisi) 396 adet
Kaban (Güvenlik Görevlisi) 419 adet
Yağmurluk (Güvenlik Görevlisi) 399 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)