İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2019/230033 - 39 Kalem Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2019/230033
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aydın
İşin İli Aydın
Yayın Tarihi 16 Mayıs 2019
İhale Tarihi 18 Haziran 2019 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

39 KALEM SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/230033
1-İdarenin
a) Adresi : ADNAN MENDERES ÜNIVERSITESI MERKEZ KAMPÜSÜ 09010 AYTEPE AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2564441256 - 2562124206
c) Elektronik Posta Adresi : hastane.ihale@adu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 39 KALEM SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Depoları
c) Teslim tarihi : Sözleşmeye müteakip 7 Gün içinde işe başlanacak olup, işin süresi 12 aydır. Yüklenici firma, ihale sözleşme tarihinden itibaren en fazla 7 (yedi) gün içinde işe başlayacak olup, malzemeler hastanemizin talebi doğrultusunda parti parti teslim edilecektir. Siparişler hastanemizce faks veya mail yoluyla gönderilecektir. 30.06.2020 tarihine kadar malzemelerin tamamı teslim edilmiş olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu Merkez Kampüs Aytepe AYDIN
b) Tarihi ve saati : 18.06.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

-Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olan tüm sarf malzemeler Ulusal Bilgi Bankasına/ÜTS kayıtlı olmalıdır. Ancak, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmayan sarf malzemeler CE veya TSE belgeli olmalıdır.

-Malzemenin satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB veya ÜTS sisteminde (Sağlık Bakanlığı Durum)durumunun uygun olması,hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.TİTUBB veya ÜTS sistemine kayıtlı olduğuna dair belge.

-T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan veya ÜTS(Ürün Takip Sisteminden)Firmanın Bayi,Anabayi ve Tedarikçi kodunu gösterir belgeyi ve UBB barkod numaralarını ihale dosyasında teklifi ile bielikte sunmalıdır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-İhale esnasında, teklif edilen ürüne ait 1(bir) adet  numune verilecektir. Numuneler kullanıcı tarafından değerlendirilecektir. Kullanıcı, numuneyi kullanım amacına uygun bulmadığı veya kullanımda herhangi bir olumsuzluk gördüğü veya Teknik Şartnameye uymadığı taktirde teklif edilen malzemeyi reddetme hakkına sahiptir. Kullanılan numuneler için (ihale o firmada kalmasa dahi) ücret talebinde bulunulmayacak ve ihalede istenen miktarlardan düşülmeyecektir.

-Teklif edilen malzemelerin teknik şartnameye uygunluğunu belgelemek için “Teknik şartnameye Uygunluk Belgesi” verilecektir. Bu belge firma yetkililerince imzalanmış olacaktır.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma (İhale Birimi) Merkez Kampüs Aytepe AYDIN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma (İhale Birimi) Merkez Kampüs Aytepe AYDIN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
TANSİYON MANŞONU ÇİFT LÜMENLİ NO:2 DISP. 800 adet
TANSİYON MANŞONU ÇİFT LÜMENLİ NO:3 DISP. 550 adet
TANSİYON MANŞONU ÇİFT LÜMENLİ NO:4 DISP. 800 adet
TANSİYON MANŞONU ÇİFT LÜMENLİ NO:5 DISP. 200 adet
ASPİRASYON SİSTEMİ, SET (TORBA VE SONDA DAHİL) 35.000 adet
KOTER UCU ,UZUN 1.800 adet
ENDOSKOPİ AĞIZLIĞI 3.200 adet
TERMOMETRE PROBU KILIFI 1.300.000 adet
SPİNAL İĞNE 25G KALEM UÇLU 4.500 adet
SPİNAL İĞNE 22G QUİNCKE UÇ 2.200 adet
KANAMA DURDURUCU TAMPON 2,5X7 350 adet
SİLİKON ATRAVMATİK YAPIŞKAN SÖKÜCÜ SPREY 50ML 500 adet
ALET MASA ÖRTÜSÜ 150*150 CM 20.000 adet
MİKROSKOP KILIFI BÜYÜK 450 adet
KOTER PLAĞI ADULT 12.000 adet
ÇİFT YÖNLÜ VEN VALFİ 2 LUMENLİ 60.000 adet
AMBU PEDİATRİK DİSPOSABLE 100 adet
İNTRAOSSEOS KEMİK İÇİ İĞNESİ MAKKAPLI 15 G 15 MM PEDİADRİK 20 adet
İNTRAOSSEOS KEMİK İÇİ İĞNESİ MAKKAPLI 15 G 25 MM 15 adet
İNTRAOSSEOS KEMİK İÇİ İĞNESİ OBEZ BOYU 15G 45 MM 35 adet
ŞEFFAF ELDİVEN 3.500.000 adet
OKSİJEN ARA UZATMA HORTUMU 3000 3.000 adet
SANTRAL VENÖZ KATETER PED. 3 LÜM.5FR 13CM 120 adet
TORAKS KATATERİ DUZ 18 F 10 adet
TORAKS KATATERİ DUZ 20 F 15 adet
TORAKS KATATERİ DUZ 22 F 10 adet
TORAKS KATATERİ DUZ 24 F 160 adet
TORAKS KATATERİ DUZ 28 F 200 adet
TORAKS KATATERİ DUZ 32F 700 adet
TORAKS KATETERİ KIVRIK 32CH 600 adet
TORAKS KATETERİ 8 FR 15 adet
TORAKS KATETERİ 10 FR 30 adet
TORAKS KATETERİ 12 FR 40 adet
DRENAJ KATETERİ 14F 250 adet
BİSTÜRİ UCU NO:10 20.000 adet
BİSTÜRİ UCU NO:11 35.000 adet
BİSTÜRİ UCU NO:15 25.000 adet
BİSTÜRİ UCU NO:20 17.000 adet
BİSTÜRİ UCU NO:22 12.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)