İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1771624 - 38 Kalem Temizlik Ve Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2024/1771624
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 19 Aralık 2024
İhale Tarihi 7 Ocak 2025 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GAZİ ÜNİVERSİTESİ

38 Kalem Temizlik ve Sarf Malzeme Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1771624
1-İdarenin
a) Adı : SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GAZİ ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : TEKNIKOKULLAR BANDIRMA SOK 00 06500 BEŞEVLER YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3122022701 - 3122120284
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 38 Kalem Temizlik ve Sarf Malzeme Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 38 Kalem Temizlik ve Sarf Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Üniversitemiz merkez kampüsünde bulunan, Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığına bağlı merkez deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : 38 Kalem Temizlik ve Sarf Malzeme Alımı Sözleşmesi 14 Şubat 2025 tarihinden başlayacak olup, 14 Temmuz 2025 tarihinde sona erecektir. İdarenin belirttiği gün ve miktarlar kadar peyder pey olarak, Başkanlığımıza bağlı olarak hizmet veren merkez deposuna teslim edecektir.
d) İşe başlama tarihi : 14 Şubat 2025 tarihinden başlayacak olup, 14 Temmuz 2025 tarihi


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 07.01.2025 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : G.Ü Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu Teknikokullar/Ankara


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Çamaşır Deterjanı Matik (4-7 kg lık) 500 kilogram
Kostik 300 kilogram
Krem Temizleyici (500-750 ml ambalajlarda) 100 kilogram
Lastik Paspas Çekçek (Geniş) 100 adet
Bulaşık Teli (Battal 60 – 70 gr) 300 adet
Çöp Kovası (Büyük Boy 70 lt) 10 adet
Plastik Kova (Saplı Küçük Boy 10 lt ) 40 adet
Streç Film (45 cm* 300 m 9 mikron) 600 adet
Alüminyum Folyo (45 cm*100 m- 18 mikron ölçüde) 50 adet
Alüminyum Kâse (300 cc lik 100’lük paketler) 200.000 adet
Plastik Karıştırıcı (50-100 Lük Paket) 50.000 adet
Kâğıt Tabak (Orta boy 50’lik paket) 2.000 adet
Karton Bardak (50’lik paket) 70.000 adet
Bone (100’lük paket) 15.000 adet
Çatal Şeffaf Plastik (50’lik paket) 2.000 adet
Kaşık Şeffaf Plastik (50’lik paket) 2.000 adet
Rulo Havlu 300 rulo
Tuvalet Fırçası 30 adet
Kolluk (100’lük paket) 5.000 adet
Toz Bezi (12’ li paket) 300 paket
Bulaşık Süngeri (Takoz) 400 adet
Bulaşık Eldiveni 200 adet
Temizlik Yer Fırçası 100 adet
Paspas İpi 100 adet
Süpürge Battal 50 adet
Süpürge Sapı 100 adet
Masa Fırçası 10 adet
Kürdan (1000’lik paket) 1.000 paket
Plastik Süpürge Saplı Faraş 50 adet
Uzun konçlu eldiven 100 adet
Paspas Demiri (Plastik uçlu) 100 adet
Paspas Arabası (Çift kovalı – presli) 10 adet
Mikrofiber Temizlik Bezi 300 adet
Zincir Dikişli Nemli Mop Bezi 100 adet
Nemli Mop Sapı ve Mop Aparatı 50 adet
Steril Kilitli Gıda Numune Poşeti (500’lük Paket) 3.000 adet
Fırın Eldiveni 20 adet
Dispencer Peçete (250’lik,18’lik veya 24’lük koli) 20.000 paket
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)