İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

36 Aylık Malzeme Dahil Yemek Pişirme Ve Dağıtım Hizmetleri İhalesi (623)

İhale No 1119406
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
İdare Gazi Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Yaklaşık Maliyet
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 17 Haziran 2016
İhale Tarihi 23 Haziran 2016 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 
 

T. C.

GAZİ ÜNİVERSİTESİ                                                

Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi                 

 

 

Sayı : 46377043/                                 16/06/2016

Konu : Yaklaşık maliyet tespiti hk.

İLGİLİ FİRMALARA

Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezimizce, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 19 ncu maddesine göre ”36 Aylık Malzeme Dahil Yemek Pişirme ve Dağıtım Hizmetleri İşi" ihalesi yapılacaktır. Hizmet işinin öğün çeşitleri, sayıları aşağıda, idari ve teknik şartları gösteren dokümanlar yazımız ekindedir. İşin her kaleminin birim yaklaşık maliyetini 23.06.2016 tarihine kadar idaremize elden, (aşağıdaki faks yada e-posta adresine) gönderilmesi hususunda gereğini rica ederim.

Hastane Müdürü EK:

1 -Özet İdari Şartlar

2-Yemek Pişirme Dağıtım ve Sonrası Hizmetleri İşi Teknik Şartnamesi

(NOT: Teknik Şartname idaremizin w>wv.ihsis.gazi.edu.tr adresine 623 nolu ilandadır.)

Sıra No

Açıklama

Birimi

Miktar

1

Normal Yemek (R4)(Öğle-Akşam)

Adet

3.800.000

2

Normal Kahvaltı

Adet

1.000.000

3

R5 (Normal+Diyet) (Öğle-Akşam)

Adet

100.000

4

R6 (Öğle-Akşam)

Adet

650.000

5

Diyet Kahvaltı (R3 ,R5 ,R6) Diyet Ara Kahvaltı

Adet

650.000

6

R1

Adet

2.000

7

R2

Adet

170.000

8

R3

Adet

15.000

 

Gazi Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi 06510 Beşevler/ANKARA Tel: 0 312 202 74 80 Fax: 0312 213 43 38 e-posta: gazitipihale@gazi.edu.tr

 

Sözleşmenin uygulanması sırasında, ilgili mevzuat gereğince yapılacak ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç, eğitim,giderleri (KİK payı, sözleşme bedeli üzerinden hesaplanan damga vergisi ve karar pulu) isteklilerce teklif edilecek fiyata dahil edilecektir. Bu gider kalemlerinde artış olması ya da benzeri yeni gider kalemlerinin oluşması hallerinde, teklif edilen fiyatın bu tür artış ya da farkları karşılayacak payı içerdiği kabul edilir. Yüklenici, bu artış ve farkları ileri sürerek herhangi bir hak talebinde bulunamaz.

İhale konusu hizmet işi kapsamında çalıştırılacak olan personel türü ve ücretleri aşağıda gösterilmiştir.

 

İşletme Müdürü Diyetisyen Aşçıbaşı Depocu

Aşçıbaşı Yardımcısı Pasta ve Tatlı Üretim Sorumlusu Pastacı Yrd.

Aşçı

Aşçı Yardımcısı Kasap Bulaşıkçı Meydancı

Şef Garson Sorumlusu Şef Garson Garson : 1 kişi brüt asgari ücretin %120 fazlası : 2 kişi brüt asgari ücretin %110 fazlası : 1 kişi brüt asgari ücretin %100 fazlası ; 1 kişi brüt asgari ücretin %50 fazlası : 1 kişi brüt asgari ücretin %70 fazlası 1 kişi brüt asgari ücretin %70 fazlası : 1 kişi brüt asgari ücretin %25 fazlası : 15 kişi brüt asgari ücretin %50 fazlası : 14 kişi brüt asgari ücretin %25 fazlası : 2 kişi brüt asgari ücretin %70 fazlası : 10 kişi brüt asgari ücret : 11 kişi brüt asgari ücret : 1 kişi brüt asgari ücretin %40 fazlası : 5 kişi brüt asgari ücretin %25 fazlası : 99 kişi brüt asgari ücret

Hizmet işinin ifa edileceği tarihler arasında; Ulusal ve Dini Bayramlar vb. Genel tatil günleri toplamı 43,5 gündür. Tatil günlerinde çalışacak personel türü ve sayıları aşağda gösterilmiştir.

İşletme Müdürü veya Diyetisyen : Günde 1 vardiya, vardiyada 1 kişi

Metin Kutusu: Aşçıbaşı Yardımcısı Aşçı
Aşçı Yardımcısı
Depocu
Kasap
Bulaşıkçı
Meydancı
Şef Garson
Garson
: Günde 1 vardiya, vardiyada 1 kişi : Günde 2 vardiya, her vardiyada 3 kişi : Günde 2 vardiya, her vardiyada 3 kişi : Günde 1 vardiya, vardiyada 1 kişi : Günde 1 vardiya, vardiyada 1 kişi : Günde 2 vardiya, her vardiyada 2 kişi : Günde 2 vardiya, her vardiyada 3 kişi : Günde 2 vardiya, her vardiyada 2 kişi : Günde 2 vardiya, her vardiyada 30 kişi

Bu personellere 4857 sayılı İş Kanununun 47 nci maddesi gereğince verilecek ücret teklif fiyata dahildir.

Her personele ayda 26 gün, günlük brüt 6,00 TL nakdi yol ücreti verilecektir.

Hizmet personelinin yemek yardımı, idarenin ihtiyacı için üretilen yemek sayısına eklemek suretiyle yüklenici tarafından ayni olarak karşılanacaktır.

Hizmet personelinin giyim yardımı, teknik şartnamede belirtilen cins, miktar ve teknik özellikteki iş kıyafeti yüklenici tarafından ayni olarak karşılanacaktır.

Malzeme giderleri: İhale konusu işin ifası için gerekli olan her türlü mamül/yarı mamül mal ve malzeme giderleri, yüklenici tarafından karşılanacak olup, mamül/yarı mamül mal ve malzeme giderleri teklif fiyata dahildir.

Sigorta Türleri/Kapsamı/Limitleri

1/İşletme Sorumluluğu Sigorta Poliçesi / Üçüncü kişilere verilebilecek her türlü olumsuz zararlar ile besin zehirlenmelerini kapsar. / 500.000 TL

2-îşyeri Paket Sigortası / İşin yapıldığı mutfak,kat ofisleri ve yemekhaneleri kapsayacak şekilde (makine teçhizat, diğer ekipman, dahili dekorasyon) yangın, infilak, dahili su baskını, duman, hırsızlık kaynaklanan sorumluluklar/500.000 TL Sigorta prim maliyetleri teklif fiyata dahildir.

İhale konusu iş, 01.01.2017-31.12.2019 tarihleri arasında yürütülecektir.

İhale konusu işin tamamına teklif verilecek olup değerlendirme toplam bedel üzerinden yapılacaktır.

İhale konusu iş için, fiyat farkı ve avans verilmeyecektir.

Sözleşme notere onaylatırılmayacaktır.

Sözleşmenin yürütülmesi sırasında yüklenici tarafından kullanılacak olan elektrik,soğuk su ve sıcak su (sıcak su bedeli şu şekilde hesaplanacaktır:İlan edilen soğuk su birim fiyatının 1,30 ile çarpılması sonucu bulunan birim fiyat esas alınacaktır.) yetkili kuruluşlarca ilan edilen güncel birim fiyatlar esas alınarak ve idare tarafından aylık dönemlerlerde ki tüketimi tespit edilerek hesaplanan aylık tüketim karşılığı olan tutar yüklenicinin o döneme ait hakedişinden kesilecektir.

İşin ifasını aksatmayacak yeterli miktarda gerekli olan doğalgaz yüklenici tarafından idarenin ihale konusu iş için tahsis ettiği doğalgaz saatine yüklenecektir. Doğalgaz gideri yüklenici tarafından karşılanacaktır.

Teknik şartnamede istenen makine, teçhizat ve diğer ekipman; sözleşmenin yürütülmesi sırasında yüklenici tarafından hazır bulundurulacaktır.

Teknik şartnamede belirtilen markalar (varsa) ürünlerin asgari evsafım belirlemek amacına yönelik olup yüklenici kontrol teşkilatının onayını almak ve asgari aynı evsafta olması kaydı şartıyla farkı ürünler önerebilir.

Yüklenici, işin ifası sırasında çalıştırdığı personelin ücretini (maaşını) idare tarafından kendisine ödeme yapılmasını takiben en geç 2 (iki) iş günü içinde personelin nam ve hesabına yatıracaktır.

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)