İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/122383 - 32 Kalem Temizlik Malzemesi

İhale No 2016/122383
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Muğla Halk Sağlığı Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Muğla
İşin İli Muğla
Yayın Tarihi 18 Nisan 2016
İhale Tarihi 27 Nisan 2016 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

32 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ

MUĞLA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

32 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/122383
1-İdarenin
a) Adresi : ORHANİYE MAHALLESİ İSMET ÇATAK CAD. No: 22 Posta Kodu: 48000 MENTEŞE/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 2522141105 - 2522131619
c) Elektronik Posta Adresi : hsm48.destek@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Müdürlüğümüz ve bağlı sağlık kurum ve kuruluşlarınca kullanılacak olan 32 Kalem Temizlik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Muğla Halk Sağlığı Müdürlüğü deposuna yerinde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup, tüm kalemler 30 (otuz) takvim günü içerisinde Muğla Halk Sağlığı Müdürlüğü deposuna yerinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Muğla Halk Sağlığı Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.04.2016 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

İsteklilerce teklif edilecek ürünler TSE belgesine haiz olacaktır. Ürünlere ait her kalem için TSE belgeleri ve Kalite Güvence Belgeleri  ( İSO9001-İSO14001-OHSAS18001 ) İhale Dosyasında yer alacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif edecekleri tüm kalemler için birer adet numuneyi ihale tarih ve saatine kadar idareye teslim edeceklerdir. İsteklilerin, numunesi bulunmayan kaleme ait teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muğla Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muğla Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
SIVI EL SABUNU ( 5 L) 500 adet
SIVI BULAŞIK YIKAMA DETERJANI ( 5 L) 250 adet
ÇAMAŞIR SUYU ( 5 L ) 750 adet
YÜZEY TEMİZLİK MADDESİ ( 5 L ) 1.000 adet
KİREÇ ÇÖZÜCÜ ( 1 L ) 750 adet
CAM TEMİZLEME MADDESİ ( 500 ml ) 750 adet
ÇAMAŞIR MAKİNASI DETERJANI 200 kilogram
ÇAMAŞIR YUMUŞATICI (10 L ) 25 bidon
WC KOKU GİDERİCİ (ERNET) 1.500 adet
PİSUAR TABLET ( PARAFİN ) (1 Kg) 150 kilogram
MİNERALLİ KREM TEMİZLEYİCİ 500 adet
TEMİZLİK BEZİ ( 12 lik ) 300 paket
MOS PASPAS BEZİ (12X60 CM ) 800 adet
MOS PASPAS APARATI 100 adet
ISLAK PASPAS 750 adet
ISLAK PASPAS SAPI 100 adet
ÇÖP TORBASI BÜYÜK BOY ( 10 luk ) 1.000 rulo
ÇÖP TORBASI KÜÇÜK BOY 500 rulo
TIBBİ ATIK TORBASI ( 80X112 ) 500 rulo
TIBBİ ATIK TORBASI (56X80 ) 500 rulo
ÇÖP KOVASI PEDALLI ( ORTA BOY ) 50 adet
ÇÖP KOVASI MADENİ 100 adet
ÇİFT KOVALI PRESLİ PASPAS ARABASI 30 adet
PLASTİK TIBBİ ATIK KOVASI ORTA BOY 250 adet
TIBBİ ATIK TAŞIMA KONTEYNIRI 20 adet
SAPLI FARAŞLI SÜPÜRGE 100 adet
Z KATLANIR (DİSPENCER KATLAMA )PEÇETE 3.000 paket
KAĞIT HAVLU PEÇETE 2.000 rulo
TUVALET KAĞIDI 3.000 rulo
ÇEK PAS VE ÇEK PAS SAPI 50 adet
MAŞRAPA 100 adet
TUVALET FAYANS LAVABO TEMİZLEYİCİ 150 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)