İhale No | 2020/193420 |
Sektör | Trafik İşaret ve İşaretçileri Malzeme ve Yapım İşleri |
İdare | T.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ( TCDD GENEL MÜDÜRLÜK ) |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 24 Nisan 2020 |
İhale Tarihi | 2 Haziran 2020 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
309000 adet B 70 Ön-Germe Ön Çekmeli beton travers mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2020/193420 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | T.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | TCDD İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA VE STOK KONTROL DAİRESİ BAŞKANLIĞI Hacı Bayram Mahallesi Hipodrom Caddesi No:3 06340 ALTINDAĞ/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3125204311-4351 - 3125206211 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 309000 adet B 70 Ön-Germe Ön Çekmeli beton travers |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 309.000 adet B 70 Ön-Germe Ön Çekmeli beton travers Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Gömeç-Yeniçubuk Yol Yenilemesinde kullanılmak üzere Gömeç İstasyonunda teslim 47.000 adet ve Sarıoğlan İstasyonunda teslim 47.000 adet olmak üzere toplam 94. 000 adet beton travers (POZ 1) Akhisar-Balıkesir Yol Yenilemesinde kullanılmak üzere Kapaklı İstasyonu teslim 43.000 adet, Kırkağaç İstasyonu teslim 55.000 adet ve Çukurhüseyin İstasyonu teslim 57.000 adet olmak üzere toplam 155.000 adet (POZ 2) Hacıkırı-Çiftehan Yol Yenilemesinde kullanılmak üzere Hacıkırı İstasyonu teslim 20.000 adet, Pozantı İstasyonu teslim 20.000 adet ve Çiftehan İstasyonu teslim 20.000 adet olmak üzere toplam 60.000 adet beton travers (POZ 3) |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip, üreticinin fabrikasında aşağıda verildiği şekilde partiler halinde olacaktır. 1.Parti : 50.000 adet : 45 takvim günü 2.Parti : 50.000 adet : 30 takvim günü 3.Parti : 50.000 adet : 30 takvim günü 4.Parti : 50.000 adet : 30 takvim günü 5.Parti : 50.000 adet : 30 takvim günü 6.Parti : 59.000 adet : 30 takvim günü Kısmi teklif verilmesi durumunda, 1.POZ 94.000 adeti 1.parti 47.000 adedi 45 takvim günü ve 2.parti 47.000 adet 30 takvim günü 2.POZ 155.000 adeti 1.parti 43.000 adedi 45 takvim günü , 2.parti 55.000 adet 30 takvim günü ve 3.parti 57.000 adedi 30 takvim günü 3.POZ 60.000 Adedi 1.parti 20.000 adedi 45 takvim günü , 2.parti 20.000 adet 30 takvim günü ve 3.parti 20.000 adedi 30 takvim günü Fabrikada kabulü yapılan traverslerin, Teşekkülümüzce sevk yerlerinin firmaya bildirildiği tarihten itibaren 45 gün içinde belirtilen stok sahasında teslimi yapılacaktır. Yabancı isteklilerde Gümrük işlemleri: (KDV Hariç) gümrük vergisi dahil oluşacak tüm masraflar, gümrükleme esnasında oluşması halinde Kaynak Kullanımı Destekleme Fonu (KKDF) bedeli, vergi, resim, harç, demuraj, ardiye ve ordino giderleri yükleniciye ait olmak üzere, mal mukabili olarak mal mukabili olarak İlgili Gümrük Müdürlüğünde İdare tarafından verilecek yetki belgesine istinaden, Yüklenicinin belirleyeceği Gümrük Müşavirliği tarafından(Masrafları yükleniciye ait olmak üzere) yapıldıktan sonra nihai teslim yeri olan ilgili iş yerine teslim edilecektir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 02.06.2020 - 14:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Stok Kontrol Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu 3.kat 4052 no.lu oda |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge, teknolojik ürün deneyim belgesi veya üretim kapasite raporunu sunacaktır. Üretim kapasite raporu düzenlemesi : İstekli, aylık en az 50.000 adet travers üretim kapasitesine sahip olacaktır. |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler. İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir. a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, d) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
e)Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Kaliteye ilişkin belgelere ait bilgiler: |
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. İsteklilerden bu bilgilerin tevsik edilmesinin istenilmesi halinde, söz konusu belgelerin, bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeye ilişkin bilgiyi belirtmesi yeterlidir. |
4.3.3.2. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
En ISO 9001 kalite kontrol belgesi,
|
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
Beton traversler EN 13230-1 ve 2 standardına uygun tasarlanmış ve üretilmiş olacaktır. Beton Travers Madde 2.0.0’de verilen hat özelliklerine göre tasarlanacak traverslerin statik hesapları, imalat projeleri ve detayları, dizayn ve üretim onayı test sonuçları, istekli tarafından imzalı olarak TCDD' ye teklifle birlikte verilecektir. Daha sonra projelerde TCDD' nin izni olmaksızın herhangi bir değişiklik yapılmayacaktır.İstekliler, teklifleri ekinde, teknik şartnamenin 4.3.0 maddesi gereğince; uyguladıkları beton travers üretim sistemi hakkında TCDD'ye detaylı bilgi vereceklerdir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her cins kalite ve kesitte travers üretimi veya satışı yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
B 70 Ön-Germe-Ön-Çekmeli Beton Travers Gömeç İstasyonu teslimi 47.000 adet ve Sarıoğlan İstasyonu teslimi 47.000 adet (Gömeç-Yeniçubuk Yol Yenileme POZ 1) | 94.000 | adet |
B 70 Ön-Germe-Ön-Çekmeli Beton Travers Kapaklı İstasyonu teslimi 43.000 adet , Kırkağaç İstasyonu teslimi 55.000 adet ve Çukurhüseyin İstasyonu teslimi 57.000 adet (Akhisar-Balıkesir Yol Yenileme POZ 2) | 155.000 | adet |
B 70 Ön-Germe-Ön-Çekmeli Beton Travers Hacıkırı İstasyonu teslimi 20.000 adet , Pozantı İstasyonu teslimi 20.000 adet ve Çiftehan İstasyonu teslimi 20.000 adet (Hacıkırı- Çiftehan Yol Yenileme POZ 3) | 60.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)