İhale No | 2235680 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 11 Haziran 2021 |
İhale Tarihi | 14 Haziran 2021 11:45 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
i, */ V * -r * / |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 11/06/2021 1 Teklif No : |
||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin ÖZDOGAN (Satmalma Memuru ) |
||
Telefon |
|
0224 294 42 70 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Sovadı --------- |
|
I |
||
Sayın.................................................................................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
İŞİTME TARAMA ELEKTRODU ( ABR) ALİMİ |
45000 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal atımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 14/06/2021 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
. |
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Numunelerinizi Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
Muhtesirf C Satmalfma |
ZD(^GAN Memuru / / |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma’Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
F.23.002.01
ABR ELEKTROT TEKNİK ŞARTNAMESİ
TEKNİK ÖZELLİKLER
1. Kliniğimizde kullanılan Accu-Screen marka işitme tarama cihazına % 100 uyumlu olmalıdır.
2. Bir kartta 3 “snap” elektrod bulunmalıdır.
3. Elektrotlar kendinden yapışkanlı olmalıdır.
4. Elektrotların hasta cildine yapışan yüzü hidrojel yapıda olmalıdır.
5. Elektrotlar disposable (tek kullanımlık) ve çıtçıtlı olmalıdır.
6. Ambalaj üzerinde son kullanma tarihi olmalıdır.
7. Elektrotlar orijinal ambalajında teslim edilmelidir. Bir pakette 3 adet elektrot olmalıdır.
8. Elektrotlar yüz ergonomisine uygun olmalıdır.
9. Elektrotlar köşeleri yuvarlatılmış dikdörtgen şeklinde olmalıdır.
10. Boyutları 34 X 23 ± 1 mm ebatında olmalıdır.
|
||||||
|
||||||