İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

3 Adet Chevroletsuburban 4x4 3/4 Ton 2 Lt Jeep Satın Alınacaktır

İhale No 662556
Sektör Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
İdare DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO)
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 14 Şubat 2014
İhale Tarihi 24 Şubat 2014 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

                                 3 ADET CHEVROLET SUBURBAN 4X4 3/4 TON 2 LT JEEP SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


Ofisimizce Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterliği ihtiyacı, 3 adet Chevrolet Suburban 4x4 ¾ ton 2 lt jeep’in teknik şartname doğrultusunda ve Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlara uygun olarak açık teklif isteme usulü ile iç piyasadan satınalınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL EK ŞARTLAR LİSTESİNDE BELİRTİLMİŞTİR.
a) İstekliler ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz I Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofis web sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek firmaların şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
c) İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik özellik listesi ile Ofis ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler 24.02.2014 günü saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz I Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının son teklif verme günü saat 14.00’te evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin iç zarfları açılacak olup, uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 6. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda süresiz geçici teminat verilecektir.
7 - Sözkonusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte kısmen etmekte veya dilediği istekliye vermekte serbesttir.
3 ADET CHEVROLET SUBURBAN 4X4 ¾ TON 2 LT JEEP
İHALESİ İLE İLGİLİ EK ŞARTLAR LİSTESİ
1) Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (h) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:
a) Firma imalatçı ise tesis, makine ve diğer ekipmana ilişkin bilgileri içeren kapasite raporu,
b) Firma genel satıcı (Distribütör) ise imalatçının imalatçılık belgesi ile yetkili satıcılık belgesi,
c) Firma üst yapıcı ise şasi araçta yapılacak tadilattan sonra şasi aracın garantisinin devam ettiğine dair şasi araç üreticileri ve/veya Genel satıcılarından (Distribütörlerinden) alınacak yazıyı teklifleri ile birlikte teklif dosyasında verecektir.
d) Firma, ihale konusu aracın 4703 sayılı Kanun ve bu Kanuna göre çıkarılmış yönetmelik ve diğer ilgili mevzuatın amir hükümleri gereği güvenli ürün şartlarına uygun olacağına, söz konusu mevzuata uygun olmaması halinde tüm sorumluluğun firmalarına ait olacağına dair taahhütname ile Türk Standartları Enstitüsü (TSE) veya ISO 9001 Kalite Sistem Belgesi verecektir.
e) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu kanuna dayanılarak yürürlüğe konulan “Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” gereğince;
i) Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ve eki listenin sureti,
ii) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,
- Açık adres ve ticaret unvanlarının,
- Telefon ve faks numaralarının,
- Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının, belirtildiği listenin birer sureti,
f) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin gerektirmesi halinde uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar, can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen mallar için TSE belgesi,
g) 4077 sayılı “Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun” ve bu kanuna dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik” uyarınca, garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin noter tasdikli birer sureti.
2) Teklif sahibi üretici veya distribütör değilse, üretici veya distribitörün teklif sahibine hitaben vereceği 24 ay süreli araç ve 10 yıl süreli yedek parça temin edeceğine dair yazı teklif ile birlikte dış zarf içinde verilecektir.
3) Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilmemesi halinde idare (malı teslim alan kurum veya kuruluş), garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri, varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını nakde çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın, sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen, bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle malzemelerde oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise firma, malın aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır.
4) Teklif edilen araçların marka ve modeli teklif mektuplarında belirtilecektir.
5) İhale konusu araçların tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
6) İşbu ihale isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.
7) Araçların muayenesi, Ofisin muayene hakkı saklı kalmak koşuluyla Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterliğince yapılacaktır.
8) İhale konusu araçların teslim süreleri teklif mektuplarında belirtilecek olup, bu süre içerisinde teknik şartnamesine uygun olarak tam, sağlam ve çalışır vaziyette teslim edilecektir.
9) İhale konusu araçlar, ihtiyaç sahibi kuruluşa teslim edilinceye kadar her türlü rizikosu firmaya ait olmak üzere firma park sahasında muhafaza edilecektir.
10) İhale konusu araçların teslim-tesellüm işlemleri DMO Genel Müdürlüğünce yapılacaktır.
11) Ödeme, araçların bedelinin ihtiyaç sahibi kuruluşça Ofis hesaplarına aktarılmasını müteakip, kuruluştan alınacak “Tam, sağlam ve çalışır vaziyette” teslim alındığına dair yazıya istinaden ticari şartname hükümleri dahilinde DMO Genel Müdürlüğünce yapılacaktır.
12) Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 6. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
13) Ticari şartnamenin 2. maddesi “d” bendine uygun olarak düzenlenen taahhütname verilecektir.
14) İhale konusu ürünle ilgili şasi ve üst yapıya ilişkin teknik özelliklerini gösteren belge, teknik çizim, resim broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile DİĞER İHALE DÖKÜMANLARI (teklif mektubu, Geçici teminat, ihale evrak bedeli makbuzu hariç) iki takım olarak tevdi edilecektir.
15) Teklifler 24.02.2014 günü saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz I Nolu Satınalma Daire Başkanlığında (İnönü Bulvarı No:18 Yücetepe/ANKARA) bulundurulacak, geç gelen teklifler ile postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır. Teklif mektuplarının son teklif verme günü (24.02.2014) saat 14.00’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin iç zarfları açılacak olup, uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
16) İstekliler, tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve değişiklik yapılmasına ihtiyaç duydukları hususlarla ilgili olarak, son teklif verme gününden üç (3) gün öncesine kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edebilirler. Bu tarihten sonra yapılacak açıklama ve değişiklik talepleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
17) İhaleye iştirak edecek olan firmalar, ihale evrak bedeli olarak 100.-TL.’yi Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünü ya da kısmen iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, ihale evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
18) Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda süresiz GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
19) Teklifler Özel Tüketim Vergisi ve Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI: 2014/18176
TALEP TAKİP NUMARASI: BELCMCC7
OFİS BANKA HESAPLARI:
-Ziraat Bankası Ankara Kamu Kurumsal Şb.   : TR79 0001 0017 4537 7118 7650 07
-Ziraat Bankası Ankara Merkez Şb.                : TR37 0001 0000 0138 7755 3350 01
-Vakıfbank Merkez Şb.                                   : TR19 0001 5001 5800 7293 8232 26
1202/1-1

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)