İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/568970 - 28 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı

İhale No 2022/568970
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aydın
İşin İli Aydın
Yayın Tarihi 16 Haziran 2022
İhale Tarihi 19 Temmuz 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ

28 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/568970
1-İdarenin
a) Adresi : ADNAN MENDERES ÜNIVERSITESI MERKEZ KAMPÜSÜ 09010 AYTEPE AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2564441256(Dahili:3432) - 2562124206
c) Elektronik Posta Adresi : hastane.ihale@adu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 28 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ AYNİYAT BİRİMİ
c) Teslim tarihi : Sözleşmeye müteakip en geç 7 gün içinde işe başlanacak olup, malzemeler hastanemizin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Tarih 31.12.2022 geçmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi Satın Alma (İhale Birimi) Merkez Kampüs Aytepe - Efeler / AYDIN
b) Tarihi ve saati : 19.07.2022 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhale esnasında, teklif edilen ürünü temsil edecek nitelikte 1 er adet numune verilecektir. Numuneler kullanıcı tarafından değerlendirilecektir. Kullanıcı, numuneyi kullanım amacına uygun bulmadığı veya kullanımda herhangi bir olumsuzluk gördüğü takdirde teklif edilen malzemeyi reddetme hakkına sahiptir. Kullanılan numuneler için (ihale o firmada kalmasa dahi) ücret talebinde bulunulmayacak ve ihalede istenen miktarlardan düşülmeyecektir.(Poşetler Numune üzerinden de değerlendirme yapılacak,orjinal ambalajından en az 1 rulo verilecektir.)

4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Kimyasal malzemelerle ilgili; 1. Üretici veya ithalatçı firmanın, gümrük ve ticaret bakanlığı bildirim kayıt belgesi verilecektir. Bildirim kayıt belgesinde teklif edilen ürürünün marka kaydı ve ürün çeşidi olmalıdır. 2. Ürünlerin TSE/TSEK belgelerini ihale esnasında verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi Satın Alma (İhale Birimi) Merkez Kampüs Aytepe - Efeler / AYDIN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
HAREKETLİ HAVLU(21 CM) 20.000 adet
KAĞIT HAVLU 25.000 adet
ODA PARFÜMÜ 750 GR 400 adet
PASPAS İPİ EXTRA 400GR 2.000 adet
TEMİZLİK BEZLERİ (SARI+MAVİ+PEMBE+YEŞİL) 4.000 adet
YAĞ ÇÖZ SPREY 750 GR 2.000 adet
ÇAMAŞIR TORBASI (SUDA ERİYEN) 4.000 adet
GENEL YÜZEY TEMİZLEYİCİ 5.000 kilogram
SIVI SABUN 4.000 kilogram
TUVALET FIRÇASI KAPAKLI 100 adet
YER FIRÇASI 100 adet
ÇEKPAS SAPLI 100 adet
BEBEK ŞAMPUANI 30 adet
BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI TABLET 20 kutu
MOP TAKIMI 50 cm (APARAT ve SAPI) 30 adet
PATOLOJİ KABI 1 LT 200 adet
PATOLOJİ KABI 2 LT 300 adet
PATOLOJİ KABI 5 LT 100 adet
POŞET TORBA ŞEFFAF 40*60 CM 50 kilogram
POŞET TORBA ŞEFFAF 70*120 CM 50 kilogram
SIVI OVMA KREM 750 GR 1.000 adet
PASPAS PÜSKÜLÜ 100 adet
ÇÖP POŞETİ 55*60 SİYAH 3.500 rulo
ÇÖP POŞETİ 80*110 MAVİ 4.000 rulo
ÇÖP POŞETİ 55*60 MAVİ 2.000 rulo
DUVARA MONTE SIVI SABUNLUK (500ML) 100 adet
FIRÇA LAVABO 200 adet
PASPAS ARABASI SIKACAĞI 150 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)