İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/873177 - 26 Kalem Temizlik Malzemesi

İhale No 2021/873177
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare ANKARA ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 29 Aralık 2021
İhale Tarihi 20 Ocak 2022 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

TIP FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ

26 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/873177
1-İdarenin
a) Adresi : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 06100 SAMANPAZARI ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312 508 33 23 - 508 2315 - 312 310 3829
c) Elektronik Posta Adresi : dsermaye@medicine.ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 Kalem Temizlik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbni Sina Araştırma ve Uygulama Hastanesi ve Cebeci Araştırma ve Uygulama Hastanesinin depolarına teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasına müteakip idare tarafından verilecek siparişe göre, 15(onbeş) takvim günü içinde tek parti ya da partiler halinde malları teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü İhale Komisyonu Odası (Ankara Üniversitesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L Blok Kat:3) Altındağ/ ANKARA
b) Tarihi ve saati : 20.01.2022 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu teyit etmek amacıyla Teknik Şartnamede belirtilen sayılarda numune vereceklerdir.
Numuneler, ihaleden önce Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbn-i Sina Hastanesi Ayniyat Saymanlığı'na tutanak ile teslim edilecektir.Bu tutanağın bir sureti teklif zarfına eklenecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin SEDYE ÖRTÜSÜ, KİR CİLA SÖKÜCÜ, KİREÇ SÖKÜCÜ, ODA PARFÜMÜ kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü Satın Alma Bürosu (Ankara Üniversitesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L Blok Kat:3) Altındağ/ ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
PÜSKÜLLÜ PASPAS 10.000 adet
NEMLİ MOP 2.400 adet
KURU MOP 450 adet
HAVLU PASPAS 3.000 adet
SİYAH ÇÖP POŞETİ (55X60 CM) 160.000 adet
SİYAH ÇÖP POŞETİ(75 X 90 CM)END. 500.000 adet
KIRMIZI ÇÖP POŞETİ (55 X60CM) 3.000 adet
KIRMIZI ÇÖP POŞETİ (80 X110CM) 135.000 adet
MAVİ ÇÖP POŞETİ (80 X110 CM)END. 90.000 adet
NONSTERIL VİNİL ELDİVEN 1.000 kutu
TEMIZLIK BEZI 35.000 adet
NİTRİL İŞ ELDİVENİ 50 çift
RULO HAVLU KAĞIT 4.000 adet
TUVALET KAĞIDI 15.000 adet
Z KATLAMA HAVLU KAĞIT 100.000 adet
OTOMATİK SENSÖRLÜ HAVLU KAĞIT 1.000 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ 6.000 rulo
KİR CİLA SÖKÜCÜ 1.000 litre
KİREÇ SÖKÜCÜ 750 adet
ODA PARFÜMÜ 1.200 adet
PRES KOLU 100 adet
SARI SAPLI SÜPÜRGE 40 adet
SAPLI ÇALI SÜPÜRGE 40 adet
SU ÇEKÇEĞİ 80 adet
FARAŞ 30 adet
ÇÖP KOVASI 40 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)