İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2020/203913 - 24 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı

İhale No 2020/203913
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aydın
İşin İli Aydın
Yayın Tarihi 21 Nisan 2020
İhale Tarihi 18 Mayıs 2020 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI

24 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/203913
1-İdarenin
a) Adı : AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
b) Adresi : ADNAN MENDERES ÜNIVERSITESI MERKEZ KAMPÜSÜ 09010 AYTEPE AYDIN MERKEZ/AYDIN
c) Telefon ve faks numarası : 2564441256 - 2562124206
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 24 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 24 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : ADÜ Hastanesi Ayniyat Depoları
ç) Süresi/teslim tarihi : . -Yüklenici firma, ihale sözleşme tarihinden itibaren en geç 7 gün içinde işe başlayacak olup, malzemeler hastanemizin talebi doğrultusunda parti parti teslim edilecektir. Siparişler hastanemizce faks veya mail yoluyla gönderilecektir. Belirtilen malzemeler hafta içi mesai saatlerinde teslim alınacaktır. Malzemelerin tamamı 30.06.2021 tarihine kadar teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeye müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 18.05.2020 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi İhale Salonu (Merkez Kampüsü Aytepe-AYDIN-Merkez)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

-SIRA NO 3: ODA PARFÜMÜ İLE SIRA NO 12: SIVI OVMA KREMİ İÇİN : TSE/TSEK Belgesi olmalıdır. TSEK/TSE işareti ve numarası basılı olmalıdır.

-SIRA NO 2: GENEL TEMİZLİK MADDESİ KONSANTRE İÇİN : TS 12039 belgesine sahip olmalıdır. TSE işareti ve numarası basılı olmalıdır.

-SIRA NO 1:SIVI EL SABUNU İLE SIRA NO 4: METAL PARLATICI İÇİN : 16 maddelik Ürün Güvenlik Bilgi Formu olmalıdır.

 


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
SIVI SABUN 12.000 kilogram
GENEL YÜZEY TEMİZLEYİCİ KONSANTRE 10.000 kilogram
ODA PARFÜMÜ 750 adet
METAL PARLATICI 50 adet
MAKİNE İÇİN BULAŞIK DETERJANI TABLET 25 adet
BEBEK ŞAMPUANI 25 adet
WC TEMİZLEYİCİ 3.000 adet
TEMİZLİK KOVASI 50 adet
MİKROFİBER TEMİZLİK BEZLERİ 7.500 adet
TIBBİ ATIK KONTEYNERİ 240 LT 20 adet
EVSEL ATIK KONTEYNERİ 240 LT 20 adet
SIVI OVMA KREM 750 GR 2.500 adet
ÇAMAŞIR TORBASI(SUDA ERİYEN) 13.000 adet
KAĞIT HAVLU 60.000 adet
MİKROFİBER BEZİ(MAVİ) 2.000 adet
MİKROFİBER BEZİ(SARI) 1.500 adet
MİKROFİBER BEZİ(KIRMIZI) 1.500 adet
MİKROFİBER BEZİ(YEŞİL) 2.200 adet
TUVALET FIRÇASI KAPAKLI 300 adet
MAŞRABA 100 adet
PLASTİK DERECELİ SÜRAHİ 500 adet
KAYGAN ZEMİN LEVHASI 20 adet
KLOR TABLET(100LÜK) 1.500 adet
LAVABO POMPASI 30 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)