İhale No | 2025/790035 |
Sektör | Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri |
İdare | Gümüşhane İl Sağlık Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Gümüşhane |
İşin İli | Gümüşhane |
Yayın Tarihi | 3 Haziran 2025 |
İhale Tarihi | 8 Temmuz 2025 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
24 Ay Süreli Taşımalı Yemek ve Malzeme Dahil Yemek Hazırlama , Dağıtımı, Taşınması ve Sonrası Hizmetleri Alımı
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/790035 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | KARAER MAH. MENEKŞE. SOK. NO:8 29000 GÜMÜŞHANE MERKEZ/GÜMÜŞHANE |
c) Telefon ve faks numarası | : | 4562135476 - 4562131191 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | 24 Ay Süreli Taşımalı Yemek ve Malzeme Dahil Yemek Hazırlama , Dağıtımı, Taşınması ve Sonrası Hizmetleri Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
4 kısım 24 Ay Süreli Taşımalı Yemek ve Malzeme Dahil Yemek Hazırlama , Dağıtımı, Taşınması ve Sonrası Hizmetleri Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Gümüşhane Devlet Hastanesi, Kelkit Devlet Hastanesi, Şiran Devlet Hastanesi, Kürtün Devlet Hastanesi |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 24(YirmiDört) aydır |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 gün içinde işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 02.07.2025 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Gümüşhane İl Sağlık Müdürlüğü A Blok Toplantı Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri: |
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kapasite raporuna ait bilgiler: |
Taşımalı olarak hizmet verilecek sağlık tesislerinin olması ve Gerçekleştirilecek hizmet işinin büyüklüğü ve telafisi mümkün olmayan durumların önüne geçebilmek maksadıyla kurumumuza bağlı sağlık tesislerinde bulunan Yemek Üretim yerlerinde üretimi engelleyecek koşulların(deprem, yangın, sel vb. afet durumları) oluşması durumunda veya mutfağın tadilata girmesi durumunda hizmetin aksatılmaması kapsamında Gümüşhane il sınırları içerisinde kendisine ait yada Noterden kiralama yolu ile temin edeceği tesisin İşletme Kayıt Belgesi'ni ( Faaliyet konusu" Depo, Gıda Satış ve Diğer Perakende Faaliyet Gösteren İşletmeler " olan TS 13075-İş yerleri gıda taşıma hizmetleri, TS 8985 Yemek Fabrikaları Hizmet Yeterlilik Belgelerini ve Yemek Üretim Kapasitesi en az 1068 öğün normal yemeği karşılayacak kapasitede yemek üretimi yapabildiğini, Normal Kahvaltı Üretim Kapasitesi en az 305 öğün kahvaltıyı karşılayacak kapasitede normal kahvaltı üretimi yapabildiğini, en az 102 öğün diyet yemeği karşılayacak kapasitede diyet yemeği yapabildiğinin en az 59 öğün diyet kahvaltı karşılayacak kapasitede diyet kahvaltı üretimi yapabildiğinin: belirten belgeleri sözleşme esnasında idareye sunacaktır. istekliler GÜMÜŞHANE il sınırları içerisinde BU BELİRTİLEN BELGELERE SAHİP Yemek Üretim Tesisini ihale tarihi süresince kiraladığına dair noter onaylı iş sözleşmesinin TEKLİFİ İLE BİRLİKTE SUNULMASI ZORUNLUDUR. İşyerinin yükleniciye ait olması durumunda; kiralamaya dair noter onaylı iş sözleşmesi aranmayacaktır |
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
TS 13075 Belgesi
TS 13811 Belgesi TS 8985 Belgesi |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamuda ve/veya özel sektörde gerçekleştirilmiş malzemeli ve/veya malzemesiz her türlü yemek pişirme, dağıtım ve sonrası hizmet benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Malzemeli Yemek/0,79
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Normal Yemek | 438.000,000 | öğün |
Diyet Yemek | 43.000,000 | öğün |
Normal Kahvaltı | 108.000,000 | öğün |
Diyet Kahvaltı | 23.000,000 | öğün |
Ara Öğün | 29.000,000 | öğün |
Diyaliz | 8.000,000 | öğün |
Rejim 1 | 1.000,000 | öğün |
Rejim 2 | 15.000,000 | öğün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri/ İşletme Sorumlusu (Brüt Asgari Ücretin %35 fazlası ) | 30,000 | gün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri / Aşçıbaşı (Brüt Asgari Ücretin %60 fazlası ) | 30,000 | gün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri/ Aşçı (Brüt Asgari Ücretin % 40 fazlası ) | 60,000 | gün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri / Aşçı Yardımcısı(Brüt Asgari Ücretin %30 fazlası ) | 60,000 | gün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri / Garson, Bulaşıkçı (Brüt Asgari Ücretin %20 fazlası ) | 330,000 | gün |
Normal Yemek | 200.000,000 | öğün |
Diyet Yemek | 30.000,000 | öğün |
Normal Kahvaltı | 41.000,000 | öğün |
Diyet Kahvaltı | 20.000,000 | öğün |
Ara Öğün | 12.000,000 | öğün |
Diyaliz | 3.000,000 | öğün |
Rejim 2 | 6.000,000 | öğün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri / Aşçı (Brüt Asgari Ücretin %40 fazlası ) | 30,000 | gün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri / Garson, Bulaşıkçı,Şoför (Brüt Asgari Ücretin %20 fazlası ) | 120,000 | gün |
Normal Yemek | 75.000,000 | öğün |
Diyet Yemek | 3.000,000 | öğün |
Normal Kahvaltı | 30.000,000 | öğün |
Diyet Kahvaltı | 3.000,000 | öğün |
Ara Öğün | 500,000 | öğün |
Rejim 1 | 500,000 | öğün |
Rejim 2 | 500,000 | öğün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Aşçı (Asgari Ücretin %40 fazlası) | 30,000 | gün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri /Garson,Bulaşıkçı (Brüt Asgari Ücretin %20 fazlası )) | 60,000 | gün |
Normal Yemek | 38.000,000 | öğün |
Diyet Yemek | 1.200,000 | öğün |
Normal Kahvaltı | 10.000,000 | öğün |
Diyet Kahvaltı | 500,000 | öğün |
Ara Öğün | 250,000 | öğün |
Diyaliz | 4.000,000 | öğün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri / Aşçı (Asgari Ücretin% 40 fazlası) | 30,000 | gün |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri / Bulaşıkçı (Brüt Asgari Ücretin %20 fazlası) | 30,000 | gün |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)