İhale No | 2021/482135 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 13 Eylül 2021 |
İhale Tarihi | 27 Eylül 2021 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
22 KALEM TEMİZLİK VE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/482135 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Dikkaldırım Mah. Hat. Cad. No:4 OSMANGAZİ/BURSA 16090 OSMANGAZİ/BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2242956000 - 2242334461 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bursa.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 22 Kalem Temizlik ve Kırtasiye Malzemesi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Ayniyat Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra idarenin yazılı siparişine müteakip 10(on) gün içinde ilk parti teslimatı yapılacaktır. İlk siparişlerden sonra kalan malzemeler stok seviyesinde kalmak üzere peyder pey sipariş çekilerek teslim alınacaktır. Ancak idarenin isteğine göre, idarece ihtiyaç duyulması halinde talep edilen mal tek seferde de sipariş çekilebilecektir. İhale konusu mallar mesai günlerinde, yüklenici tarafından ilgili depoya istenilen şekilde istif edilerek teslim edilecektir. Malzemelerin depoya taşınması işi yükleniciye aittir. Sözleşme süresi 3 ay olup, her halükarda sözleşme süresi 31.12.2021 tarihini geçmeyecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA |
b) Tarihi ve saati | : | 27.09.2021 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Biyosidal Ürün Yönetmeliği kapsamında ürün teklif edecek olan istekliler, teklif dosyalarında; biyosidal ürün kapsamına giren malzemeler için; ilgili mevzuat gereğince Biyosidal Ruhsat Belgesi'ni ve Ürün Güvenlik Bilgi Formunu (MSDS) sunmak zorundadır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
- İstekliler 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12,14,15,16, 17, 18, 19, 20, 21. ve 22. sıra nolu kalemler için numune sunmak zorundadır. - İstekliler 9. ve 13. sıra nolu kalemler için ise katalog sunmak zorundadır. - İhale teklif dosyasında katalog istenilen kalemlerde, ihale sonrasında gerekli görüldüğü durumda ilgili kalemlerde numune istenebilecektir. İstenilen numuneler 5 iş günü içerisinde teslim edilmelidir. - Gerek görülmesi halinde ek numune veya katalog istenebilir, ücreti ilgili firma tarafından karşılanmak üzere yetkili laboratuvarlarda numune analizi yaptırılabilir. - Teklif verilen kaleme ait numunenin üzerinde firma kaşesi ve ihale liste sıra numarası yazılarak teslim edilecektir. Katalogların üzerinde de teklif edilen ürün numarası da belirtilecektir. - İhale sonucunda "Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Sahibi" olarak karar verilen ve sözleşme imzalanan firmaların ilgili kaleme/kalemlere ait numuneleri sözleşme süresi tamamlanana kadar idaremizde muhafaza edilecektir. Sözleşme süresi tamamlanmasına müteakip 30 (otuz) gün içerisinde dilekçe ile idaremize başvuru yapıldığı takdirde numuneler firma yetkilisine teslim edilecektir. Söz konusu 30 (otuz) günlük süre sonrasında yapılacak numune teslim başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır. - İhale sonucunda idaremize teslim edilen numuneye ait teklifi, "Ekonomik Açıdan İkinci En Avantajlı Teklif" olarak değerlendirilmeyen ve ihale süreci tamamlandığında numune konusu kalemle/kalemlerle ilgili olarak sözleşme düzenlenmeyen malzemelerin numuneleri, bahsi geçen kalemle ilgili "Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif Sahibi" istekliyle sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 45 (Kırkbeş) gün içerisinde dilekçe ile idaremize başvuru yapıldığı takdirde numune sahibi firma yetkilisine teslim edilecektir. Söz konusu 45 (Kırkbeş) günlük süre sonrasında yapılacak numune teslim başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Dikkaldırım Mahallesi, Hat Caddesi, No: 4 16090 - Osmangazi / BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YüzElli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ÇAMAŞIR SULARI | 3.000 | kilogram |
ÇÖP TORBASI JUMBO BOY | 2.000 | rulo |
KAĞIT HAVLULAR (Z KATLI HAVLU) | 10.000 | paket |
MOP PASPAS BEZİ 60 CM. | 250 | adet |
MOP PASPAS BEZİ 80 CM. | 250 | adet |
PASPAS VE EKİPMANLARI (EV TİPİ PASPAS SETİ) | 150 | adet |
PASPAS VE EKİPMANLARI (EV TİPİ YEDEK MOP) | 500 | adet |
ÇÖP TORBASI TIBBİ ATIK (KÜÇÜK) (TIB.ATIK ÇÖP TORB.55*60 CM.) | 2.000 | rulo |
TIBBİ ATIK KOVASI (KÜÇÜK) (TIB.ATIK KOVASI 30 LT.) | 100 | adet |
TIBBİ ATIK KUTULARI (TIBBİ ATIK KUTUSU 5 LT.) | 1.000 | adet |
TUVALET KAĞIDI (TUV.KAĞIDI JUMBO ALTTAN ÇEKMELİ) | 500 | rulo |
YER ÇEKECEĞİ | 200 | adet |
YETİŞKİN ÇİZMELERİ (ÇİZME SARI RENK) | 20 | çift |
TAŞIMA POŞETİ (TAŞIMA POŞETİ ŞEFFAF) | 2.000 | adet |
CD'LER (CD) | 2.000 | adet |
SIVI DÜZELTİCİLER (DAKSİL) (SIVI DAKSİL) | 20 | adet |
FOTOKOPİ KAĞITLARI A4 | 5.000 | top |
İNCE KLASÖRLER (DAR KLASÖR) | 1.000 | adet |
KALIN KLASÖRLER (GENİŞ KLASÖR) | 4.000 | adet |
KÜP BLOKNOTLAR | 250 | adet |
KALEM PİLLER (ORTA BOY PİL C) | 100 | adet |
STREÇ FİLMLER | 50 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)