İhale No | 2023/693939 |
Sektör | Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım Tıbbı Cihazlar ve Bakımı Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | Balıkesir Atatürk Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 24 Temmuz 2023 |
İhale Tarihi | 15 Ağustos 2023 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HASTANESİ -ATATÜRK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
22 Kalem Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/693939 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | DEVLET HASTANESİ -ATATÜRK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | Gaziosmanpaşa Mah. 381. Sk. İzmir Yolu Mevkii No:2 10100 BALIKESİR MERKEZ/BALIKESİR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2664604000 - 2664604039 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 22 Kalem Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 22 Kalem Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Balıkesir Atatürk Şehir Hastanesi Kırtasiye -Temizlik Deposu |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanılacak olup, ilgili birimi tarafından gönderilen sipariş (posta, e-mail, fax vb. şekilde) tarihinden itibaren 20 (yirmi) gün içerisinde teslim edilecektir. Teslimatlar mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00/16:00) yapılacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | . Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 15.08.2023 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Balıkesir Atatürk Şehir Hastanesi İhale Toplantı Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: | ||||||||||||||||||||||||
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: | ||||||||||||||||||||||||
Numunenin teslim tarihi ve teslim adresi, idare tarafından tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında belirlenerek ve ilgililere tebliğ edilecektir.Teknik şartnamede belirtilen kadar numuneyi, teknik şartnamede belirtilmemiş ise en az 1 adet (rulo, şişe, kutu, paket, v.b.) numune getirecek ve teklif ettikleri kalem veya kalemlere ait ürünleri (orijinal kutu-ambalaj-şişe v.s). teklif sırası, firma ve ürünün adı belirtilerek "Numune Teslim Tutanağı" ile birlikte numune teslim tarihine kadar satınalma birimine teslim edeceklerdir. |
||||||||||||||||||||||||
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: | ||||||||||||||||||||||||
table.tbl {width:100%;} table.tbl tr td, table.tbl tr th {padding:4px 8px;border: 1px solid black;border-collapse: collapse;word-wrap: break-word;word-break: break-all;}Tüm Kısımlar
|
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
TUVALET BANYO TEMİZLEYİCİSİ | 45.000 | litre |
KLORAK HİPOKLARİT (ÇAMAŞIR SUYU) | 50.000 | litre |
ÇAMAŞIR MAKİNASI YUMUŞATICISI | 5.000 | litre |
BULAŞIK SÜNGERİ | 1.000 | adet |
İÇTEN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI | 20.000 | rulo |
PASPAS İPİ APARATI | 500 | adet |
EL DEZENFEKTAN APARATI | 2.000 | adet |
KÜÇÜK DELGEÇ | 50 | adet |
SIVI YAPIŞTIRICI 50ML | 30 | adet |
KLOR TABLET | 150.000 | adet |
BEBEK YAĞI | 1.600 | mililitre |
BEBEK ŞAMPUANI | 250 | mililitre |
BULAŞIK MAKİNASI DETERJANI (TABLET) | 1.000 | adet |
BULAŞIK MAKİNASI PARLATICISI | 10 | litre |
BULAŞIK MAKİNASI TEMİZLEYİCİSİ | 10 | mililitre |
BULAŞIK MAKİNASI TUZU | 10 | kilogram |
PALYATİF BAKIM HASTA İZLEM FORMU | 17.000 | adet |
AMELİYATHANE TERLİĞİ | 400 | çift |
KIRMIZI-YEŞİL REÇETEYE TABİ İLAÇLARIN TESLİM DEFTERİ | 20 | adet |
ŞEFFAF KİLİTLİ POŞET 15x18 CM | 50.000 | adet |
ŞEFFAF KİLİTLİ POŞET 19x25 CM | 200.000 | adet |
ŞEFFAF KİLİTLİ POŞET 31x42 CM | 100.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)