İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

22-f Doğrudan Temin Ortopedi Servisi Hasta Başına Sarf Malz.alımı

İhale No 756040
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Eskişehir Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 14 Ağustos 2014
İhale Tarihi 31 Ekim 2013 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

T.C
SAĞLIK BAKANLIĞI
TÜRKİYE KAMU HASTANELER KURUMU
ESKİŞEHİR İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
Eskişehir Devlet Hastanesi
TEKLİF MEKTUBU

 

 

 

 

 

 

: 22205031-930/  34653
: Teklif Formu

 

31.10.2013

 

 

 

 

 

 

 

 

AMELİYAT TARİHİ: 01/11/2013

 

 

 

 Kurumumuzun ihtiyacı olan (1) kalem OP.DR.JANKAT CANKUL HASTASI NADİYE SOYSAL (PRT Y130051644-SSK) İÇİN AMELİYAT SARF MALZ.ALIMI işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 31.10.2013 tarih ve saat 15:00`a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim.

 

 

 

  Dr.H.Kürşat DEDE

    Baştabip Yard.

 

Sedat GÖÇMEN
İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı

 

 

 

 

Malın / İşin Cinsi

Marka

Miktar

Birimi

UBB Kodu

GMDN

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

 

 

OTOLOG KONSANTRE ANTİ İNFLAMATUAR REJENERATİF KİT

 

1

ADET

07

 

 

 

 

 

Toplam

 

 
 

 

 

Satınalmanın Yapılacağı Birim: ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ 
TEL:0.222 237 48 00/ 2135
 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun  22 nci Maddesi Uyarınca Doğrudan Temin Usulüyle Alım Yapılacaktır.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1 4734 Sayılı Kanun gereğince KİK  019 Standart Formuna göre hazırlanacak Teklif mektubunda istekliler tarafında  imzalanması,tekilif edilen fiyatın rakam ve yazıyla açık olarak yazılması zorunludur.Tarihi olmayan ,istenilen ürünlerin marka ,katolog numarası   olmayan ve teslimat belirtilmeyen  teklif mektupları değerlendirmeye alınmayacaktır.
2.Zarfın üzerine isteklinin adı soyadı açık adresi teklifin hangi işe ait olduğu  ve teklif edilen kalemler yazılacaktır.Zarf kapağı yapıştırılan bölümü üzerine  firma kaşesi basılarak imzalanacaktır.
3.Fiyatlar KDV hariçtir.
4.Teklif edilecek ürünlerin ürün barkodları mutlaka olacaktır.Barkotsuz malzemeler teslim alınmayacaktır.
5. Teklif edilecek malzemelerin UBB  numarası faturaya mutlaka yazılacaktır.
6.Teklif edilecek malzemenin  varsa emekli sandığı malzeme kodu teklif mektubunda yazılacaktır.
7.Düzenlenecek fatura da yapılmış olan hatalardan dolayı ödeme yapılmasından firma sorumludur.
8.Teklif edilecek  ürünlerden Tıbbi cihaz yönetmeliği (93/42/EEC MDD),Vücuda yerleştirilebilir aktif cihaz yönetmeliği(90/385/EEC) ve vucut dışında kullanılan tıbbi tanı cihazları yönetmeliği (98/79/EC IVDD)kapsamındaki ürünerin Sağlık Bakanlığı  Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/36 sayılı genelgesinin 2.maddesine istinaden TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı gerekmektedir.Bu şartı olmayan ürünler kesinlikle teklif edilmeyecektir.Teklif edilip  alınsa dahi ödemesi yapılmayacaktır

9-Numune istendiğinde teklif mekubuyla birlikte getireceklerdir.

10.Alımlar acil ihtiyacımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içerisinde teslim edilmeyen ürünler için yasal işlem yapılacaktır.

11.Tıbbi sarf malzemelerin teslim edildiği tarihte malzemelerin kullanma süresi miadının 2/3’ünden az olmamalıdır.

12.Fatura, malzeme teslim edildikten sonra  kesilecek.      

13.Fatura bedeli,malzemenin muayene kabul komisyonunca kabulünden sonra 90 gün içerisinde ödenecektir.

14.Alacağına ait temlik kabul edilmeyecektir.

15.Siparişlerde malzemenin depo ve ihtiyaç durumu göz önünde bulundurularak partiler halinde istenmesi idaremizin yetkisindedir.

16.İhale kesinleşip malzeme hastaya kullanıldıktan sonra,malzeme girişi ve fatura 2 (iki) gün içinde satınalma birimine teslim edilmediği takdirde malzeme irad kaydedilecektir.

17.Teklif veren firma işbu (17) maddeyi okumuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul etmiş olarak kabul edilecektir.

18. Bu alım uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Eskişehir mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.  

 

YENİDOĞAN MH. ŞEHİT SERKAN ÖZAYDIN SK. NO:9  ODUNPAZARI ESKİŞEHİR
Telefon: 222 2374800/2404   Faks: 222 2270017

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)