İhale No | 1320725 |
Sektör | İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri |
İdare | TCDD Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları 2. Bölge Yol Müdürlüğü |
İhale Tipi | Yapım İşleri |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 25 Nisan 2017 |
İhale Tarihi | 4 Mayıs 2017 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İhalenin yapılacağı yer: 2. Bölge 21 Demiryolu Bakım Müdürlüğü Behiçbey/ANKARA
İhale tarihi: 04.05.2017 Saat: 10:30
İrtibat Telefon Numarası: 0312 309 05 15 Dahili: 8807
E-Mail: fuatalabay@tcdd.gov.tr
TEKNİK ŞARTNAME
1.0.0.0 KAPSAM
1.0.0.1 Bu şartname 213 Yol Bakım Onarım Şefliği mıntıkası Marşandiz Gar Sahasında TCDD 2. Bölge Müdürlüğü tarafından yaptırılacak olan;
-Marşandiz Gar Batı 13, 14, 19, 23 nolu 4 adet S46 ahşap traversli basit sağ makas ve Marşandiz Gar Batı 12 nolu S46 ahşap traversli basit sol makasın sökülmesini,
-Sökülen makasların yerine 4 adet S49 ahşap traversli basit sağ makasın ve 1 adet S49 ahşap traversli basit sol makasın ferşini,
-180 m demiryolun sökümü ve yeniden ferş edilmesini,
-Yol yapılacak yerlerin kazı ve tesviyesini, kazıdan çıkacak hafriyatın belediyenin döküm alanına naklini,
-Sökülen yol malzemelerinin TCDD’nin uygun gördüğü yerlere istif edilmesini veya vagonlara yüklenmesini,
-Ferş edilmesi planlanan, vagon üzerinde, yol kenarında veya istasyonda istif halinde bulunan yol malzemelerinin her türlü yatay ve düşey naklini
Kapsar.
2.0.0.0 KONTROLLÜK
2.0.0.1 TCDD elemanları, işin her safhasında yapılan çalışmaları kontrol ve tetkik etmekte serbesttir. Yüklenici, çalışmalar ile ilgili gerekli açıklamaları kontrol heyetine yapmakla sorumludur.
2.0.0.2 İş yapılan mıntıkanın Demiryolu Bakım Müdürü ve Y.B.O. Şefi kontrol teşkilatında olmasa bile işi kontrol etmeye yetkilidirler.
2.0.0.3 İşe refakat edecek tüm personelin, iş yerlerinden şantiye sahasına ve şantiye sahasından iş yerine ulaşımları Yüklenici firma tarafından yapılacaktır.
2.0.0.4 Çalışmalar ilgili Demiryolu Bakım Müdürlükleri ile birlikte koordineli olarak yapılacaktır.
2.0.0.5 Kontrol teşkilatının bilgisi olmadan iş ile ilgili herhangi bir değişiklik yapılmayacak ve yapılacaksa da Bölge Müdürlüğü Makamının onayı alınmadan herhangi bir iş yapılmayacaktır.
3.0.0.0 HAT KAPATMA VE ÇALIŞMA ZAMAN ARALIĞI
3.0.0.1 Çalışma yapılacak yollar 21 Demiryolu Bakım Müdürü tarafından seyrüsefere kapatılacaktır.
3.0.0.2 Çalışmalar hafta içi yapılabilecektir. İşin aciliyetine göre hafta sonu da çalışma yapılabilecektir.
3.0.0.3 Çalışmalar 21 Demiryolu Bakım Müdürü ya da ilgili YBO Şefi direktifleri doğrultusunda yürütülecek olup Demiryolu Bakım Müdürlüğü yada YBO Şefliğinin görevlendireceği
personel nezaretinde çalışmalar yürütülecektir.
4.0.0.0 MAKAS
Hatta serili makasın sökümü ve TCDD tarafından verilecek makasın ferşi aşağıda belirtildiği şekilde yapılacaktır.
4.0.0.1 SÖKÜM
Yüklenici Marşandiz İstasyonundaki mevcut makası sökecektir. Söküm için gerekli her türlü işçilik, makina ve malzeme gideri yükleniciye aittir. Sökülen yol malzemeleri vagon üzerine veya
istasyon sahasında uygun görülen noktalara istif edilecektir. Yükleme, boşaltma yatay ve düşey her türlü taşımalar söküm fiyatı içerisine dahildir.
4.0.0.2 MEVCUT BALASTIN SIYRILMASI
Yapılacak çalışmalarda, yoldan çıkacak olan hafriyat TCDD sahalarına dökülmeyecektir. Belediyelerin uygun gördüğü alanlara firma tarafından nakledilecektir.
Yapılacak çalışmalarda; sökülecek yollarda, greyder veya dozer ile platform yol mihverinden 250 cm sağ ve 250 cm sol tarafı olmak üzere 500 cm genişliğinde ve travers altından30 cm derinlikte kazılarak,
travers döşenecek şekilde platform düzeltilecektir. Kazılacak platformun yüksek kotu kazık çakılarak önceden belirlenecektir.
Ancak yapılacak olan bu kazı her yerde 30 cm derinliğinde olmayıp ortalama bir değerdir. Bu kazı yol kotu ile mevcut rampa kotunun uyumunun sağlanması için yer yer 30 cm üzerinde ve ya altında olabilecektir.
Bu konuda kontrol teşkilatı veya 21 Demiryolu Bakım Müdürlüğü yetkilileri gerekli direktifleri verecektir. Ayrıca kazı hesabı için yol sökülmeden önce kot ölçümleri yapılacak olup yol sıyrıldıktan sonra
tekrar ölçüm yapılarak kazı hesabı çıkarılacaktır. Platform oluşturulurken TCDD elemanlarının belirteceği yönde platforma yolun eksenine dik olarak %5 eğim verilerek platformda yağmur sularının birikmesi önlenecektir.
Kazı işlemi bitip platform tanzimi yapıldıktan sonra Kontrol teşkilatı platformu inceleyecektir. Kontrol teşkilatının uygun görmesi halinde travers serilmesine geçilecektir.
Kazılan zeminin tesviyesi yapıldıktan sonra yol yerine döşenecektir. Firma yeni döşediği yolu eksenine getirerek balast dökümüne hazır halde teslim edecektir. Bu iş kapsamında bitirilen yolun geometrisi
Yüklenici tarafından balast serimi için iş treni girebilecek şekilde sağlanacaktır.
4.0.0.3 MAKAS FERŞİ
Makas demontaj olarak hatta serilebileceği gibi, ön montajı yapılmış olarak da hatta serilebilir. Çalışmalar sırasında uygulanacak işlemler aşağıda belirtilmiştir.
a) Boşaltma: Yüklenici makas yada makas parçalarının darbesiz ve yavaş boşaltılması amacıyla gerekli tüm ekipmanlara sahip olacaktır.
b) Balast tabakası hat için kullanılan yöntemle belirlenen seviyeye kadar sıkıştırılacaktır.
c)) Makasın demontaj şekilde hatta serilmesi halinde traverslerin yerleşimleri montaj çizimlerine uygun olarak yapılacaktır. Raylar montaj çizimlerine göre geçici contalar ile bağlanacak ve deliksiz olacaktır.
d) Tüm bağlantı elemanları uygun şekilde takılacak ve sıkıştırılacaktır.
Makas hatta serildikten ve uzun kaynaklı olacak şekilde hatta kaynaklandıktan sonra aşağıdaki test ve kontroller yapılacaktır.
a) Tüm parçaların teknik çizime uygun olarak düzenlenmiş olması,
b) Bağlantı elemanlarının uygun olarak takılmış ve sıkıştırılmış olması,
c) Seviye ve nivelmanın toleranslar içerisinde olması,
Kontroller sonucunda saptanan hatalar TCDD’nin belirleyeceği süre içerisinde Yüklenici tarafından düzeltilecektir. Kontroller için gerekli hassasiyetteki ölçüm araçlarını sağlamak yüklenici sorumluluğundadır.
Çalışma sırasında K-HM tipi travers araları 62 cm. olarak ayarlanacaktır. Bağlantı malzemeleri eksiksiz olarak takılacaktır.
Beton Travers blon veya tirfonları HM bağlantı olursa 250Newton ağırlıkla sıkılacaktır. K tipi bağlantı için bu sıkım rondelalar görevini yapacak şekilde standartlara uygun olacaktır.
Sıkım yapan tirfönöz motorlarının göstergeleri çalışır durumda olacaktır. Göstergesi bozuk tirfönözler sıkımda kullanılmayacaktır.
5.0.0.0 BALAST TEMİN EDİLMESİ
Yola dökülecek balast 21 Demiryolu Bakım Müdürlüğünce temin edilerek serilecektir.
5.0.0.1 MAKAS TAMİRATI
Makas yapımı tamamlandığında yüksek noktalar tespit edilirse makas söktürülerek zemin kota uygun olarak tekrar Yüklenici tarafından kazılarak düzeltilecek ve yol yeniden bağlanacaktır.
6.0.0.0 GÜVENLİK
6.0.0.1 Yüklenici firmanın ilgili iş kapsamında çalıştıracağı tüm personelin
2701 No’lu Genel Emir gereği 2701 Sertifikası almış olması gerekmektedir.
Aksi halde Yüklenici firmanın çalışmasına izin verilmeyecektir.
6.0.0.2 Yüklenici firmanın imalatlar sırasında TCDD’ ye ve 3. Şahıslara verdiği tüm zararlar hakedişinden kesilmek suretiyle tahsil edilecektir.
6.0.0.3 Yüklenici firma TCDD’ nin aldığı güvenlik tedbirlerinin dışında kendi emniyet tedbirlerini almakla yükümlüdür. Emniyet tedbirlerinin alınmamasından kaynaklı doğacak herhangi bir durum yüklenici firmaya aittir.
7.0.0.0 İŞİN SÜRESİ
İşin süresi 10 takvim günüdür. İş yeri teslimi sözleşme imzalandıktan sonra 1 hafta içerisinde yapılacaktır. Yüklenici firma yer teslimine gelmezse sözleşmesi feshedilecektir.
İdare yükleniciye yer teslimi için ayrıca bildirim yapmayacaktır. İşin geciktiği her iş günü için 250 TL/gün yüklenicinin hakedişinden kesilecektir.
8.0.0.0 EKLER
8.0.0.1 2701 Nolu Genel Emir
8.0.0.2 641 Nolu Tamim
8.0.0.3 808 Nolu Genel Emir
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)