İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele
İhale No 2023/141339
Sektör Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare ANKARA ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 21 Şubat 2023
İhale Tarihi 28 Mart 2023 11:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

TIP FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ

21 Kalem Temizlik Malzemesi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/141339
1-İdarenin
a) Adı : TIP FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 06100 SAMANPAZARI ALTINDAĞ/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 312 508 33 23 - 312 508 2315 - 3123103829
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 21 Kalem Temizlik Malzemesi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 21 Kalem Temizlik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbni Sina Araştırma ve Uygulama Hastanesi ve Cebeci Araştırma ve Uygulama Hastanesinin ilgili depolarına teslimat yapılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasına müteakip idare tarafından verilecek olan siparişte belirtilen miktarlarda, 15(onbeş) takvim günü içinde tek parti ya da partiler halinde malları teslim edecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 14.03.2023 - 11:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Döner Sermaye İşletmesi Birimi İhale Komisyon Odası(Ankara Üniversitesi İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L Blok Kat:3) Altındağ/ ANKARA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İstekliler, teknik şartnamede belirtilen kalemler için istenen miktarda numuneyi ilgili birime elden, posta yoluyla veya kargo ile tutanak karşılığı teslim edebilirler. Teslim edilen numunelerin üzerinde, ihale, aday veya istekli bilgileri ile numune sunulan kalem bilgisine yer verilmelidir. Teslim edilen numuneler, gerekli testlerden geçirilerek teknik değerlendirilmesi yapılacaktır.İhale tarihinde yeterlilik kriterlerinin değerlendirilmesinin ardından isteklilere, numunelerini teslim etmeleri için yeterli süre verilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin SEDYE ÖRTÜSÜ(ENİ 70 CM,50 YAPRAK), TUVALET TEMİZLEYİCİ, KİR CİLA SÖKÜCÜ, KİMYASAL LAVABO AÇICI(70GR), ODA PARFÜMÜ(500ML) kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
PÜSKÜLLÜ PASPAS 9.500 adet
NEMLİ MOP ISLAK 50CM 3.500 adet
MOP KURU 50 CM 130 adet
HAVLU PASPAS 2.500 adet
SİYAH ÇÖP POŞETİ(75 X 90 CM)ENDÜSTRİYEL(100-110MİKRON) 250.000 adet
MAVİ ÇÖP POŞETİ (80 X110 CM)ENDÜSTRİYEL(90-100 MİKRON) 75.000 adet
NONSTERIL VİNİL ELDİVEN 150 kutu
TEMİZLİK BEZİ 15.000 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ(ENİ 70 CM,50 YAPRAK) 2.300 rulo
TUVALET TEMİZLEYİCİ 4.500 adet
KİR CİLA SÖKÜCÜ 1.500 litre
KİMYASAL LAVABO AÇICI(70GR) 400 adet
KIVIRCIK PASPAS(ENİ 120,KALINLIK 1-1,5CM) 150 metre
ODA PARFÜMÜ(500ML) 1.100 adet
PRES KOLU 80 adet
PÜSKÜLLÜ PASPAS TUTUCU 200 adet
İÇTEN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI(500GR) 15.000 rulo
ÇEK ÇEK 50 CM 50 adet
ÇEK ÇEK 40 CM 50 adet
GÜRGEN AĞAÇTAN VİDALI SAP 100 adet
IŞ ELDIVENI(NİTRİL KAPLAMA) 150 çift
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)