İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

21 Adet Farklı İlaç

İhale No 2373361
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 20 Ocak 2022
İhale Tarihi 21 Ocak 2022 13:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

 

Tarih : 20/01/2022

 

TEKLİF İSTEME FORMU

 

 

 

Teklif No

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

j Sayın ..............................................................................................................................................................................................................


 

| Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica | ederim.               

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

]

 

ENOKSAPARIN SODYUM 6000 IU ANTI-XA ENJEKTÖR

2300

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

 

Faturalar kurumumuza giriş tarihinden . itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla Ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

 

Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

 

Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

 

Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

f7"x'

f 5ı;(ÖN:"

*% î M*}

TEKLİF İSTEME FORM U

Tarih : 20/01/2022 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firrna Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

       

 

Sayın ................................ ..........................      ...

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.' ______

Sifİi

Marka

Model

Malzemenin Adı *

Miktar i

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

I

 

PİPERASİLİN SODYUM 4 G +TAZOBAKTAM SODYUM 0.5 GIV FLAKON

3700 ;

ADET

 

• ■ .'...

 

TOPLAM FİYAT :

 

* ■ ■. -

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurunrtumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İ! Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldmm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SÖTNRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

feıl TESLİM TARİHİ

 

înOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli fişim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaş.v!>

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

: : ...

Uygun Uygun Değil

 

 

 

,

 

; r-rM^v » ... ,J

 

Tarih : 20/01/2022

 

teklif isteme formu

 

' '* *

i

Teklif No :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ >' (Tıbbi sekreter)

Telefon

: 0224 294 42 66 •:

Faks

: 0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın............................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica

j ederim.______________________________

!"S:r&

Marka

Modeü

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fivat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

! ;

 

LAKTATLI RİNGER SOLÜSYONU 1000 ML PE/PP/PVC İNFÜZYONLUK . ı; ŞİŞE/İNFÜZYONLUK TORBA (SETSİZ)

1000;

ADET

 

 

 

i

1

•2

* •

 

MULTİPLE DENGELİ ELEKTROLİT SOLÜSYONU 1000 ML SOLÜSYON . PE/PP/PVC İNFÜZYONLUK : ŞİŞE/İNFÜZYONLUK TORBA (SETSİZ)

2000;

ADET

 

 

 

3 :

 

RİNGER SOLÜSYONU 1000 ML PE/PP/PVC : İNFÜZYONLUK ŞİŞE/İNFÜZYONLUK ^ TORBA (SETSİZ)

1500'

ADET i

 

 

 

. 4

 

SODYUM KLORÜR 0.9 % 250 ML SOLÜSYON PE/PP/PVC İNFÜZYONLUK ŞİŞE/İNFÜZYONLUK TORBA (SETSİZ)

3000

ADET

 

 

 

5

 

SODYUM KLORÜR 0.9 % 3000 mİ SOLÜSYON PE/PP/PVC İNFÜZY ONLUK ŞİŞE* İNFÜZYONLUK TORBAf SETSİZ)

1200 :

ADET

 

 

 

6

t , *

.

FLORESSEİN 500 MG/5 ML 5 ML FLAKON

80 ;

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT:

 

 

 

TtiKLIFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

"

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden İtibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımiarmda ödeme süresi ortalama oS0 gündür. Yapm ve Hizmet almalarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad Yıldınm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/201; 2 tarihi, saat 13î 00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteven Görevli fîsîm,İmza,Kase')

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşa)

 

Gülseren ALKILIÇ

 

 

Tıbbi sekreter

 

 

Metin Kutusu: Tarih Teklif No

 
  Metin Kutusu: iç-

: 20/01/2022

TEKLİF İSTEME FORMU

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın...............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

r.........

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihî

I

 

BESLENME DESTEĞİ GEREKEN HASTALAR İÇİN ORAL VEYA TÜPLE BESLENMEYE UYGUN, LİFSİZ AROMALI, YÜKSEK PROTEİN (ENAZ %20) VE YÜKSEK ENERJİ (1,25-1,3 KCAL/ML) İÇEREN TAM VE DENGELİ BESLENME SOLÜSYONU 500 ' ML ŞİŞE/TORBA

1500

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında. ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür..

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cac . Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu böltlm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaki’r)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

s

/*/# G w

wfm

TEKLİF İSTEME FORMTJ

Tarih : 20/01/2022

 

 

il

Teklif No :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

;

 

Sayın....................................................................................................................... '........................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. _________________________________ ^___ '' • ._____________

Sirh

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Tesliıtl

Tarihi

- i

 

NİTROGLİSERİN (GLİSEROL TRİNİTRAT) I 1 MG/ML 10 ML IV AMPUL

6000'

ADET

 

 

 

2

 

RİFAMİSİN SV 250 MG 3 ML AMPUL c

2000,

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA

DİÇ'ER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihli saat 13c00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAU TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kase) iv

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin. Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

* ^ » -S * /

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 20/01/2022 Teklif No

iparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Telefon

 

0224 294 42 66

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

Sayın.................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

DAUNORUBİSİN HCL 20 MG FLAKON

15

ADET

 

 

 

2

 

FLOROURASİL 1000 MG/20ML AMPUL/FLAKON

400

ADET

 

 

 

3

 

İDARUBİSİN HCL 10 MG IV FLAKON

5

ADET

 

 

 

4

 

İDARUBİSİN HCL 20 MG IV FLAKON

3

ADET

 

 

 

5

 

İFOSFAMİD İG FLAKON

30

ADET

 

 

 

6

 

KARBOPLATIN 50MG/5 ML 5ml Flakon

80

ADET

 

 

 

7

 

SİTARABİN (SİTOSİN ARABİNOSİD) 40 MG/2 ML AMPUL

60

ADET •

 

 

 

S

 

KALSİYUM FOLİNAT 100 MG/10 ML 10 ML IM/IV FLAKON

100

ADET

 

 

 

9

 

KALSİYUM FOLİNAT 300 MG/30 ML 30 ML IM/IV FLAKON

300

ADET

 

 

 

10

 

DOSETAKSEL 20 MG IV FLAKON

100

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

                   

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.


 

(W 0 !* Ul

* îs

-----------------------------------------------------  1

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 20/01/2022 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Fîastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

       

 

Sayın................................. i.........................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fi vat

Toplam

Fivat

Teslim

Tarihi

1

 

AMPİLİSİN 1G FLAKON

ıooo

ADET

 

 

 

2

 

ASETİL SİSTEİN 100MG/ML 3 ML AMPUL

15000

ADET

 

 

 

3

 

ATROPİN SÜLFAT İMG/ML 1 ML AMPUL

800

ADET

 

 

 

4

 

BASİTRASİN 500 IU/G+NEOMİSİN SÜLFAT 5MG/G 30G DERİ POMADI

150

ADET

 

 

 

5

 

BASİTRASÎN 500 IU/G+NEOMİSİN SÜLFAT 5MG/G 5G GÖZ POMADI

10

ADET

 

 

 

6

 

DEKSPANTENOL (D-PANTENOL) 50 MG/G 30G MERHEM/POMAD

400 ■

ADET

 

 

 

7

 

DİMENHİDRİNAT 50 MG 1 ML AMPUL

3000l;

ADET

 

 

 

8

 

DOMPERİDON İMG/ML 200ML ORAL SÜSPANSİYON

50 '

ADET

 

 

 

9

 

FOSFOMİSİN 3G SAŞE

30 :

ADET

 

 

 

10

 

FUSİDİK ASİT 2% + BETAMETAZON VALERAT 0.1% 30 G KREM

40

ADET

 

 

 

11

 

HAMAMELİS VİRGİNİANA DİSTİLATI 25%30 G MERHEM/POMAD

800'

ADET

 

 

 

12

 

KLORAMFENİKOL 1% 5 G GÖZ POMADI

160

ADET

 

 

 

13

 

KOLSİŞİN 0.5 MG DRAJE

600

ADET

 

 

 

14

 

MAGNEZYUM HİDROKSİT 100%100GTÛZ

100

ADET

 

 

 

15

 

METİLPREDNİZOLON 4MG TABLET

300

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş carihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE

 

 

ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARIMIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

 

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

 

yf

 

 

Tarih : 20/01/2022

Hrr>r

TEKLİF İSTEME FORMU

Teklif No :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın............................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Bîrim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

MEROPENEM 1000 MG IV FLAKON

1600

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi., saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli fisi m,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 


 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın................................. -.........................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Bîrim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

SODYUM KLORÜR 0,9 % 500 ML SOLÜSYON PE/PP/PVC İNFÜZYONLUK TORBA SETLİ

12000

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli Cisim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

               
   

Tarih Teklif No

 
 

: 20/01/2022

 
 
   

TEKLİF İSTEME FORMU

 
 

v-x -l.S<?.

♦ v- ' .*S *■/

 
 
 
 

 

 

                     
   

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 
   

Siparişi Veren

Yetkili Adı Soyadı

Telefon

Faks

 
 
     
 
     

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

 
 
 

Tedarikçi Firma

 
 
 
 
 
 

Savın.....................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

                           
   

Marka

Model

 
 

Toplam

Fiyat

 
 

Teslim

Tarihi

 
     

Birim

Fiyat

 
 

Sora

 
     

Malzemenin Adı

 
 
 
 
 
 

 

                                                           
   

METOPROLOL TARTARAT 5 MG / 5 ML AMPUL

 
     

500

 
 

adet

 
 
 
   

NEOSTIGMIN METİL SÜLFAT 0.5 MG/ML. I ML AMPUL

 
     

ADET

 
     

2400

 
 
 
 
   

NIFEDIP1N 10 MG FİLM TABLET/YUMUŞAK JELATİN KAPSÜL/MİKROPELLET KAPSÜL

 
     

600

 
 

ADET

 
 
 
   

NIKARDİPİN HİDROKLORUR 25 MG 10 ML AMPUL

 
     

700

 
 

ADET

 
 
 
   

PERINDOPRİL ARJİNİN 5 MG + İNDAPAMİD 4/1,25 MG FİLM TABLET

 
     

300

 
 

ADET

 
 
 
   

POTASYUM KLORUR % 7.5 LIK 10 ML IV AMP.

 
     

4000

 
 

ADET

 
 
 
   

SODYUM BİKARBONAT 84 MG /ML 10 ML AMPUL

 
     

8000

 
 

adet

 
 
 
   

SPIRONOLAKTON 100 MG TABLET

 
 

360

 
 

adet

 
 
   

SPIRONOLAKTON 25 MG TABLET

 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


/ *- s

 

Tarih : 20/01/2022

 

TEKLİF İSTEME FORMU

 

*' ^ */

 

Teklif No :

Siparişi Veren


: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi


 

Metin Kutusu: Yetkili Adı SoyadıMetin Kutusu: Telefon: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Metin Kutusu: Faks: 0224 294 42 66

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemm@gmail.com

Tedarikçi Firma

Firma Tel & Faks & E Posta

j Yetkili Adı Soyadı

Sayın ...............................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

_ ^ Marka Ssra

ı Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

I

 

ONABOTULİNUMTOKSİN A 100 ALLERGAN ÜNİTESİ FLAKON

150

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

               

 

TEKLİFİM GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

! )

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 20/01/2022 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

 

0224 294 42 66

Faks

 

0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 

Sayın ................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Ssra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

DEKSMEDETOMIDIN HİDROKLORÜR 100 MCG/ML 2 ML IV FLAKON

1200

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİM GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında Ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (isim,imza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

/ * , .Jr*>

 

Tarih : 20/01/2022

 

TEKLİF İSTEME FORMU

 

*' */

 

Teklif No :

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

 

0224 294 42 66

Faks

 

0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sara

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

PİPERASİLLİN SODYUM 2 G+ TAZOBAKTAM SODYUM 0.25 G IV FLAfCON

3900

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturaiar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

± *N

+<& ¥ kl+i ---- w /

'ı,-» • .S *■/

V* * v-

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 20/01/2022 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Telefon

 

0224 294 42 66

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

Sayın.................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica

ederim.


 

Sara

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

METRONİDAZOL 5 MG/ML 100 ML ENJEKTABL SOLÜSYON

5000

ADET

 

 

 

1

 

METOKLOPRAMID HCI 10MG./2ML2ML AMPUL

15000

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Finnaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

1 ı

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırına Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmaiI.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın...............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

i

 

PEMETREKSET DİSODYUM 100 MG IV İNFÜZYON SOLÜSYONU

30

ADET

 

 

 

2

 

PEMETREKSET DİSODYUM 500 MG İNFÜZYON SOLÜSYONU

10

ADET

 

 

 

3

 

KARBOPLATİN 150 MG /15 ML IV FLAKON

120

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında Ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında Ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Metin Kutusu: Tarih Teklif No

       
  Metin Kutusu: TEKLİF İSTEME FORMU   Metin Kutusu: : 20/01/2022
 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

' jTl +'''*1

 

Tarih

: 20/01/2022

 

teklif isteme formu

Teklif No

I

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın.................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

c,ra ! Marka

i Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

MOKSİFLOKSASİN 1.6 MG/ML 250 ML İMFÜZYON SOLÜSYONU

3000

ADET .

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

               

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsım,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

               
   

Tarih Teklif No

 
 

20/01/2022

 
 

7>/ ^

v, ? **/

 
   

teklif isteme formu

 
 
 
 

 

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

: 0224 294 42 66

r”Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

I

 

SODYUM KLORUR 0.9 %100 ML. SOLÜSYON PE/PP/PVC/ İNFÜZYONLUK ŞİŞE / İNFÜZYONLUK TORBA (SETLİ)

20000

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

•.Faturalar kurumumuza giriş tarihînden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında Ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00l00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR:

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (isim,imza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil


 


 

n............

/^ c'^A

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 20/01/2022 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter)

Telefon

 

0224 294 42 66

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

Sayın...............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

I

 

SODYUM KLORUR 0.9 %1000 ML SOLÜSYON PE/PP/PVC İNFÜZYONLUK ŞİŞE / İNFÜZYONLUK TORBA (SETLİ)

4000

ADET

 

 

 

2

 

SODYUM KLORÜR 0.9 % 3000 mİ SOLÜSYON PE/PP/PVC İNFÜZYONLUK ŞİŞE İNFÜZYONLUK TORBA SETSİZ

3000

ADET

 

 

 

3

 

LAKTATLI RİNGER SOLÜSYONU 500 ML PE/PP/PVC İNFÜZYONLUK ŞİŞE / İNFÜZYONLUK TORBA (SETSİZ)

2500

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kase)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 20/01/2022 Teklif No :

^ s.?;

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

T elefon

 

0224 294 42 66

Faks

 

0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 

Sayın.................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. ____ ____________________________________________

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

KASPOFUNGIN ASETAT 50 MG IV FLAKON

40

ADET

 

 

 

2

 

İNSAN İNSÜLİNİ (REK. DNA KÖKENLİ) 100 IU ML 10 ML FLAKON

300

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir,

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

1 ekli tin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

L...

Uygun Uygun Değil

 

 

               
   

Tarih Teklif No

 
 

: 20/01/2022

 
 
   

teklif isteme formu

 
 

%î#y

 
 
 
 

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Ssra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

SEFTRİAKSON DİSOYDUM 1 G IV FLAKON

5000

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (İsim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil


 


 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Gülseren ALKILIÇ (Tıbbi sekreter )

Telefon

: 0224 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

 
 

Metin Kutusu: Tarih Teklif No
 
  Metin Kutusu: TEKLİF İSTEME FORMU

Sayın.................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

_ „ Marka Sıra i .... Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihî

!

 

DİKLOFENAK SODYUM 75 MG/3 ML İM AMPUL

13000

ADET

 

 

 

2

 

FUROSEMİT 20 MG/2 ML IM/IV AMPUL

20000

ADET

 

 

 

3

 

FEN İRAMIN MALEAT 45.5 MG/2 ML IM/IV AMPUL

6000

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/01/2022 tarihî, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli fişim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Gülseren ALKILIÇ Tıbbi sekreter

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

 

*

l »i

İLAÇ VE SERUM

Doküman Kodu

 

Ref. ihl. Onay No

 

yy

 

Rev. No/Tarihi

 

 

ŞARTNAMESİ

İhale Tar.

 

 

 

Sayfa No

 

 

TEKNİK ÖZELLİKLER

1.    Teklif edilen ilaç ve serumların etken maddeleri muhakkak ihale listesindeki etken madde ile tam olarak aynı olacak.(Tam muadil kabul edilecektir)

Preparatın formülüne giren etken madde ve yardımcı maddeler farmakope ve diğer ilmi standartlara uygun olacaktır.İmalatçı bu hususlara ait bilgileri vermekle yükümlüdür.

Teslimat sırasında doğabilecek yanlışlıklar iade sebebi sayılacaktır.

2.     İlaç ve serumda etiket düşmeyecek şekilde yapıştırılacak ve ambalaj içinde prospektus bulunacaktır.

3.    Her koli içinde aynı seriden ilaç bulunacaktır. İlaçların üretim ve son kullanma tarihi mutlaka belirtilecektir.

4.    İlaçlar Sağlık Bakanlığı'nın 25.02.2010 tarih ve (2010/10) 7816 sayılı genelge hükümlerine uygun olmalıdır. İlaç 30.09.2009 tarih ve 27243 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Beşeri Tıbbi Ürünler Ambalaj ve Etiketleme Yönetmeliği gereği ambalajlarla ilgili bulunması gerekli hususlar aşağıda belirtildiği şekilde olmalıdır.

Ambalaj içeriği:

a.  Ürüne ait endikasyon, doz, yan etki, kontrendikasyonlar vs. bilgileri gösterir Türkçe prospektüs veya Kısa Ürün Bilgisi ile Kullanma Talimatı bulunacaktır. Ürün ambalajlarında yer almayıp sadece sağlık personeline yönelik hazırlanan Kısa Ürün Bilgisi ve hastaya yönelik hazırlanan ve ürün ambalajlarında bulunan Kullanma Talimatı/prospektüslerin Bakanlığımız ilaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü tarafından uygunluğu onaylanmış olmalıdır.

b.  Dış ambalaj üzerinde veya dış ambalaj üzerine yapıştırılacak etikette yer alması gereken bilgiler (Türkçe olmalıdır.)

Ürünün adı (birim dozu, farmasötik şeklinin de belirtildiği),

Etken maddelerin isimleri, birim miktarları (uygulama yolu ve farmasötik şekline göre ağırlık veya hacim olarak verilmeli),

- Ambalajın ihtiva ettiği net miktar (örn:tablet, ampul, şişe adeti gibi birim miktar sayısal olarak),

- Ürün formülünde boyar maddeler, koruyucular, antioksidanlar, tatlandırıcılar ve alkol gibi yardımcı maddeler var ise isimleri,

• Aşikâr etkileri olduğu bilinen yardımcı maddeler liste olarak,

Ürün enjekte edilebilir veya lokal uygulanabilir veya göz preparatı ise tüm yardımcı maddeler,

- Ürünün saklama koşulları ve ayrıca var ise, özel saklama koşulları,

- Ürünün ruhsat/izin sahibinin adı ve adresi ile isteniyorsa, Türkiye’de ruhsatlı bütün ürünlerin ambalajlarında orijin firma amblemi ile ruhsat/izin sahibince yetkili kılınan, ürünü pazarlayan firma ismi ve/veya logosu,

İmalatçının adı ve adresi,

Ürünün ruhsat/izin numarası,

Parti numarası,

- Ay ve yıl olarak açık bir şekilde son kullanma tarihi,

"Çocukların göremeyeceği, erişemeyeceği yerlerde ve ambalajında saklayınız” uyarısı,

“Kullanmadan önce kullanma talimatını/prospektüsü okuyunuz” uyarısı,

“Beklenmeyen bir etki görüldüğünde doktorunuza başvurunuz" uyarısı,

Karekod/Barkod (Bakanlığın ihale ile alarak geri ödeme kapsamı dışında sarf edeceği ürünlere karekod konulmayabilir.)

- “Sağlık Bakanlığınca parasız verilir, satılamaz" uyarısı (Bu uyarı kırmızı renkte yazılmalı),

c.  İç ambalajda yer alması gereken bilgiler,

1) Blister şeklinde iç ambalajlarda;

Ürün adı (birim dozu, farmasötik şeklinin de belirtildiği),

Etkin maddelerin ismi,

Ruhsat/izin sahibinin isminin veya amblemi,

- Ay ve yıl olarak açık bir şekilde yazılmış son kullanma tarihi,

Parti numarası

“Sağlık Bakanlığınca parasız verilir, satılamaz” uyarısı (Bu uyarı kırmızı renkte yazılmalı),

2) Etiketleme yönünden belirlenen özellik bilgilerin yer alamayacağı kadar küçük iç ambalajlarda;

Ruhsat/izin sahibinin isminin veya amblemi,

Ürün adı, gerektiğinde dozu ve uygulama yolu,

Etkin maddelerin tümünün adı ve birim miktarları,

Ruhsat/izin sahibinin isminin veya amblemi,

- Ay ve yıl olarak açık bir şekilde yazılmış son kullanma tarihi,

Parti numarası,

- Ağırlık, hacim veya birim/miktar olarak içeriği,

Uygulama yöntemi,

"Sağlık Bakanlığınca parasız verilir, satılamaz” uyarısı (Bu uyarı kırmızı renkte yazılmalı),

3) Yukarıda belirtilen iç ambalajlar dışındaki iç ambalajlarda;

Ürünün adı (birim dozu, farmasötik şeklinin de belirtildiği),

Etkin maddelerin tümünün birim miktarları (uygulama yolu ve farmasötik şekline göre ağırlık veya hacim olarak verilmeli),

- Ambalajın ihtiva ettiği net miktar (örn.tablet, ampul, şişe adeti gibi birim miktar sayısal olarak,

Ürün formülünde boyar maddeler, koruyucular, antioksidanlar, tatlandırıcılar ve alkol gibi yardımcı maddeler var ise isimleri,

- Aşikâr etkileri olduğu bilinen yardımcı maddeler liste olarak;

Ürün enjekte edilebilir veya lokal uygulanabilir veya göz preparatı ise tüm yardımcı maddeler,

Ürünün saklama koşulları ve ayrıca var ise, özel saklama koşulları,

Ürünün ruhsat/izin sahibinin adı ve adresi ile isteniyorsa, Türkiye’de ruhsatlı bütün ürünlerin ambalajlarında orijin firma amblemi ile ruhsat/izin sahibince yetkili kılınan, ürünü pazarlayan firma ismi ve/veya logosu,

İmalatçının adı ve adresi,

Ürünün ruhsat/izin numarası,

Parti numarası,

- Ay ve yıl olarak açık bir şekilde son kullanma tarihi,

2

 

-“Çocukların göremeyeceği, erişemeyeceği yerlerde ve ambalajında saklayınız" uyarısı,

“Kullanmadan önce kullanma talimatını/prospektüsü okuyunuz” uyarısı,

- “Beklenmeyen bir etki görüldüğünde doktorunuza başvurunuz” uyarısı,

- “Sağlık Bakanlığınca parasız verilir, satılamaz” uyarısı (Bu uyarı kırmızı renkte yazılmalı),

d.  Dış ambalajı bulunmayan ürünlerin mevcut ambalajları üzerindeki bilgiler dış ambalaj üzerinde yer alması gereken bilgiler olmalıdır.

e. Cam şişe parenteral solüsyonlarda;

e.1) Serum şişeleri üzerindeki etiketler düşmeyecek şekilde olacak ve bu etiketlere;

- Çözeltinin formülü, miktarı, elektrolit içeriği (mEg/L)

-   İmal tarihi, son kullanma tarihi,

-   Seri numarası,

- ‘Çözelti berrak değilse veya vakum bozulmuşsa kullanmayınız’ yazısı iri puntolarla yazılacaktır.

Perakende satış fiyatı yazılacaktır.

‘İHALE MALIDIR SATILAMAZ’ ibaresi mutlaka basılacaktır. (Karekodlu basılan ürünlerde bulunması zorunlu değildir)

e.2) Şişelerdeki hacim göstergeleri etiket üzerinde belirlenmiş ve hacmi doğru gösterecek şekilde yapıştırılmış olacaktır. e.3) Şişeler ve tıpalar, parenteral çözeltiler için kullanılabilecek vasıfları taşıyacak, tıpalar serum setinin kolayca girebileceği esneklikte, şişe içindeki düşük basıncı muhafaza edebilecek şekilde sıkı kapatılmış olup, kontaminasyondan korunmuş olacaktır.

e.4) Sistem kapalı, hava yolluksuz olacaktır. e.5) Her şişenin plastik askısı olacaktır.

f.  PVC torbalarda parenteral solüsyonlarda;

f.1. Plastik torbaların alt tarafında infüzyon setinin girişi ağzı kauçukla kaplı ve ilaç puşesine uygun olacaktır. f.2) Torbalar üzerinde belirgin şekilde aşağıdaki bilgiler bulunacaktır.

Çözeltinin formülü, miktarı, elekrolit içeriği(meq/L)

Steril apirojen/bakteriyel endotoksin içermez yazısı,

Hacim göstergeleri,

Ruhsat tarihi, numarası, üretim ve son kullanma tarihi,

‘Solüsyon berrak değilse veya torba zedelenmiş ise kullanmayınız’ ibaresi

- ‘ Zerkten sonra torbada kalan solüsyonun kullanılamayacağı ‘ibaresi f.3) Her torba kendinden askılı olacaktır.

f.4) Torbaların üstünde ayrıca plastik bir muhafaza bulunacaktır. Bu muhafazanın içi de steril olacaktır. f.5) Torbaların fiyat etiketlerinin üzerinde İHALE MALIDIR SATILAMAZ’ ibaresi

bulunacaktır. (Karekodlu basılan ürünlerde bulunması zorunlu değildir)

5.    Ampullerin üstünde ilacın ismi silinmeyecek şekilde yazılacaktır. İçinde sulandırıcı bulunmayan liyofılize flakonlara ayrıca sulandırıcı ilave edilecektir.

6.    Serumlar cam veya infüzyon torbası olarak teslim edilecektir. Ayrıca tüm serumlar ezilmeyecek şekilde istiflemeye uygun çift destekli koliler içinde ambalajlanmış olacaktır.


 

7.    Teklif edilen serum ve setler birbirine uyumlu olmalıdır.

8.    Serumlar (PVC.Şişe), kapaklar ve parenteral solüsyonlar TF göre, farmakopede bulunmayan hususlar İçin USP XXI ve Avrupa farmakopesine uygun imal edilmiş olacaktır.

GENEL HÜKÜMLER

1.    İhaleye ecza depolan ile ihaleye çıkılan ürünlerin imalatçı veya ithalatçı firmaları girebilir.

2.    Alınacak tüm ilaç ve serumlar Sağlık Bakanlığından alınmış ruhsat ve ithalatçı iznine sahip olacaktır.

3.    Teklif mektuplarında jenerik adı belirtilmiş kalemlerin hangi patent adı (ticari isim) ile verileceği açık olarak belirtilecektir.

4.    Hastane eczanesinden tablet formundaki ilaçlar hastalara günlük kullanım dozunda sayılı olarak verildiğinden, blister ambalaj olmayan ilaçlarda, içerdiği tablet sayısı kadar (4*4)-(5*5)-(6*7) boyutlarının herhangi birinden kilitli poşet yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak temin edilmelidir.

5.    Teklif edilen ilaçlar Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliğinde(EK-2D)yer alan ve bedeli ödenen ilaçlar listesinde bulunmalıdır.

6.    İlaç kutu ve ambalajlarındaki fiyat kupürünün üzerine gelecek şekilde büyük harflerle, okunabilir puntoda (İHALE MALIDIR SATILAMAZ) ibaresi olacaktır. Karekodlu ürünlerde bu ibare aranmayacaktır.

7.    Soğuk zincire tabi ilaçların tesliminden 1 (bir) gün önce Eczacıya bildirilmesi ve sevkiyatının mutlaka soğuk zincir olarak yapılması, kolilerin üzerinde uyarıcı yazısı (+2, +8 derece) ve kırmızı soğuk zincir bandının olması gerekmektedir.

8.    Sağlık Bakanlığı tarafından hatalı üretim nedeniyle toplatılmasına karar verilen ilaçlar yüklenici tarafından geri alınarak aynı miktarda hatasız serideki ilaç ile en geç bir hafta içinde değiştirilecektir.Aynı zamanda Sağlık Bakanlığı’nın piyasadan çektiği ilacın maliyeti ve taşıma maliyeti yükleniciye aittir.Ayrıca Sağlık Bakanlığı tarafından yasaklanarak toplatılmasına karar verilen ilaç ve serumları yasaklanan ve yerine alınacak ürünlerin yasaklama tarihindeki depocu satış fiyatı üzerinden hesaplanmak şartı ile idarece belirlenecek ilaçlarla en geç 10(on) iş günü içinde değiştirilmelidir. Bu madde sözleşme süresinin dolmasından sonra da alman ilaçlar tükeninceye kadar yüklenicinin sorumluluğundadır.

9.    Yüklenici;idare eczanesinde bulunan ve EK-2/D listesinden çıkarılan ilaçların ödenen muadili varsa muadil ilaç getirecektir.yoksa EK-2/D listesinden çıkarılan ilacın yerine alınacak ilacın depocu satış fiyatı üzerinden hesaplanmak şartıyla idarece belirlenecek ilaçlarca en geç 10(on)iş günü içinde değişim yapacaktır.Bu madde sözleşme süresinin dolmasından sonra da alınan ilaçlar tükeninceye kadar yüklenicinin sorumluluğundadır.

10.  İhale yapılıp karar aşamasından sonra EK-2/D listesinden çıkarılan ilaçlar iptal edilecektir.

11.  Kupürlü ürünlerin satışına son verilmesi halinde hastane idaresinin bildirimi ile firmalar ilaçlan 10 gün içerisinde kare kodlu ürünler ile değiştirecektir.

12.  İhalede sunulacak olan tüm serumlar ihale listesinde belirtilen şekilde(setli/setsiz) teslim edilecektir.

13. Teslim edilen malzemenin, depoya teslim edildiği tarihte raf ömürlerinin en az üçte ikisi kalmış olmalıdır.


 

 

 

14.  Depoya teslim edilen malzemeler firmaya miat bitiminden 1 (bir) ay öncesinde yazılı veva sözlü haber vermek kaydı ile en geç 15 gün içerisinde, en az bir yıl miatlı aynı ilaç ile değiştirilecektir. Bu madde sözleşme süresinin sona ermesinden sonrada alınan ilaçlar tükeninceve kadar yüklenicinin sorumluluğundadır. Haç orijinal ambalajında olmalı, yapıştırma etiket vb yollarla ürün yeniden ambalajlanmış olmamalıdır.

15.  İlaç ve serumların teslimi idare eczanesinin deposuna yapılacaktır. İlaçların ve serumların depoya istiflenmesi firmaya aittir. Mesai saati dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır(Serumların teslimatı Cuma günü hariç, diğer mesai günlerinde yapılacaktır). Teslimat sırasında kırık patlak ve bozuk ilaç ve serumlardan yüklenici sorumlu olup, yerine yenisini getirecektir.

16.  Serum gibi büyük hacimli ürünler, ilaç deposunun sipariş formunda belirtilmesi halinde paletli teslim edilecektir.

17. Ambalajının bozuk veya kırık olduğu sonradan tespit edilen ilaçlarda; yapılan tebligatı takiben en fazla beş gün içerisinde yenisi ile değiştirilecektir.

18.  İhale sonucunda hastanemize teslim edilecek ilaçlarda T.C. Sağlık Bakanlığı'nın ilgili yönetmeliklerinde belirtildiği şekilde Karekod etiketli olarak teslim edilecektir ve bu karekodlu ilaçlar İlaç Takip Sistemine bildirilmiş olmalıdır. Bu bildirime ait veriler elektronik ortamda hastanemize aktarılmalıdır.(Paket transfer sistemi P.T.S. kodu veya XML dosyası halinde ) Bu işlem her fatura ekindeki ilaçlar için yapılmalıdır.

19.  İhaleye katılan tüm depolar, sağlık bakanlığının belirlediği ilaca özel kurum iskontosunu teklif fiyatlarına yansıtmakla yükümlüdür.

20.  Fatura ve sevk irsaliyelerinin tanziminde;

a)           lhale listesindeki birim kullanılacaktır. Farklı olarak düzenlenmiş fatura/irsaliye kabul edilmeyecektir.

b)                 llaçların    seri numarası/parti numarası, ihale tarihi İhale kayıt no, barkod numarası ve miad bilgileri yer alacaktır.

c)          Aynı  ilaca ait farklı miatlar ayrı kalemler halinde miktarları ile beraber alt alta yazılacaktır.

22. Depolama esnasında üretim hatasından kaynaklanan ambalaj bozulmalarınm(şurup kapaklarının açılması, torba serumların patlaması vb.) olması durumunda, yüklenici yenisi ile değiştirmekle yükümlüdür.

21.  Satın alınan ilaç ve serumların etiketi üzerinde belirtilen kullanma süresi içinde stabilite yönünden bir bozulma olduğu ve bu durum Refik Saydam Hıfzısıhha Başkanlığı raporu ile tespit edildiğinde müteahit firma bozulan miktar kadar ürünü (ilaç veya serum) 20 gün içinde teslim edecektir.

22.  İdare, gerekli gördüğü takdirde ilaç ve serumlardan analiz için Refik Saydam Hıfsısıhha Enstitüsüne gönderebilir Bunun sonucu ortaya çıkan analiz ücreti ve numune karşılığı mal yüklenici tarafından karşılanır.

23.  İthal ilaçlar, üretici firması tarafından belirtilen saklama şartları kurallarına uygun olarak eczaneye teslim edilmelidir. Üretim yeri ile ilgili GMP sertifikası ve satıldığı ülkelerdeki noter tasdikli serbest satış sertifikası orijinali veya noter tasdikli türkçe tercümesi bulunacaktır. Bu belgeler istenirse muayene anında teslim edilecektir.

24.  Bu şartnamede belirtilmeyen hükümler konusunda varsa idari şartname hükümleri geçerlidir.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)