İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/1627787 - 2025 Yılı Sarf Malzemesi Alımı (aşevi Ve Hizmet Birimleri)

İhale No 2024/1627787
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
İdare MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Antalya
İşin İli Antalya
Yayın Tarihi 29 Kasım 2024
İhale Tarihi 20 Aralık 2024 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEK KULLANIMLIK YİYECEK SERVİS MALZEMELERİ İLE ÇANTA, TORBA VE ÇUVALLAR SATIN ALINACAKTIR

MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2025 Yılı Sarf Malzemesi Alımı (Aşevi ve Hizmet Birimleri) mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1627787
1-İdarenin
a) Adı : MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ Tekelioğlu Cad. Fener Mah. No:63 ANTALYA 07160 MURATPAŞA/ANTALYA
c) Telefon ve faks numarası : 2423202222 - 2423237251
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2025 Yılı Sarf Malzemesi Alımı (Aşevi ve Hizmet Birimleri)
b) Niteliği, türü ve miktarı : 3 Kısım 19 Kalem Aşevi ve Diğer Hizmet Birimlerinde Kullanılacak Mutfak Servis Sarf Malzemesi Alımı 1. Kısım: Poşet Grubu 2. Kısım: Kağıt Grubu 3. Kısım: Diğer Sarf Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Malzeme teslimi Muratpaşa Belediyesi’ ne ait Aşevi ’ne ve idare tarafından belirlenen Hizmet Birimlerine yapılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşin süresi 01.01.2025 tarihinde başlayıp (ihale sözleşmesinin bu tarihten sonra imzalanması durumunda sözleşme tarihinde başlar) 31.12.2025 tarihi ile biter. İşin başlamasından sonra ürün teslimi 30 GÜN içerisinde bitmiş olacaktır. Ürünler tek seferde teslim alınacaktır. Teslimatlar mesai saatlerinde (08:00-17:00) aralarında yapılacaktır. Yüklenici firma teslimat sırasında yeterli personeli bulundurmalı ve yüklenici firma personeli tarafından kurum deposuna yerleştirilmelidir. Yüklenici malın teslimi yapıldıktan sonra en geç 1 gün sonrasına faturayı sözleşmede belirtilen maile iletmekle ve iletildiğinden emin olmakla yükümlüdür. İdareye zamanında iletilmeyen faturalar yüklenicinin sorumluluğundadır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasıyla başlayacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 20.12.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İhale Komisyonu Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
HIŞIR POŞET (ATLET 1 kg’lık) BASKILI 1.000 kilogram
HIŞIR POŞET (ATLET 2 kg’lık) BASKILI 4.000 kilogram
SAPSIZ POŞET(2 KG'LIK) 30 kilogram
ŞEFFAF KASAP ET POŞETİ 100 kilogram
KASAP ET POŞETİ( ATLET POŞET ORJİNAL BASKILI) 250 kilogram
KİLİTLİ POŞET(9*7)CM 80.000 adet
16 QZ KAPAKLI KÂSE BASKILI 100.000 adet
12 OZ BARDAK BASKILI 20.000 adet
5 GÖZLÜ TABLDOT 200.000 adet
LÜKS ÇATAL KAŞIK SETİ (KAŞIK, ÇATAL, PEÇETE, ISLAK MENDİL, TUZ) BASKILI 75.000 adet
KAŞIK SETİ LÜKS(KAŞIK, PEÇETE, ISLAK MENDİL, TUZ)BASKILI 100.000 adet
STREÇ 200 adet
KASAP ÖNLÜGÜ 100 adet
AHŞAP ÇAY KARIŞTIRICI(500’li) 200 paket
NUMUNE KABI (250 CC) 20 koli
NUMUNE KAŞIĞI(TATLI KAŞIK) 10.000 adet
KAPAKLI KARE KÖPÜK KÂSE 150.000 adet
YAĞLI AMBALAJ KAĞIDI 10 kilogram
KAŞIK SETİ LÜKS(KAŞIK, PEÇETE, ISLAK MENDİL, )BASKILI 75.000 kilogram
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)