İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/768031 - 2025 Yılı İçerisinde Manisa Büyükşehir Belediyesi Tarafından Gerçekleştirilecek Olan Kültür Ve Sanat Etkinlikleri,tören Ve Org Kapsamında Peyderpey Kullanılacak Olan ''teknik Donanım Ve Diğer Muhtelif İhtiyaçların Karşılanması Hizmet Alımı İşi''

İhale No 2025/768031
Sektör Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
İdare MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 26 Mayıs 2025
İhale Tarihi 25 Haziran 2025 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

2025 Yılı İçerisinde Manisa Büyükşehir Belediyesi Tarafından Gerçekleştirilecek Olan Kültür ve Sanat Etkinlikleri,Tören ve Org Kapsamında Peyderpey Kullanılacak Olan ''Teknik Donanım ve Diğer Muhtelif İhtiyaçların Karşılanması Hizmet Alımı İşi''
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/768031
1-İdarenin
a) Adı : MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi : NİŞANCIPAŞA, 1200 SOK. NO:2, 45010 ŞEHZADELER/MANİSA
c) Telefon ve faks numarası : 2362314580 -
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : 2025 Yılı İçerisinde Manisa Büyükşehir Belediyesi Tarafından Gerçekleştirilecek Olan Kültür ve Sanat Etkinlikleri,Tören ve Org Kapsamında Peyderpey Kullanılacak Olan ''Teknik Donanım ve Diğer Muhtelif İhtiyaçların Karşılanması Hizmet Alımı İşi''
b) Niteliği, türü ve miktarı :
Miktar : 28 Kalem Çeşitli Miktarlarda Hizmet Alımı İşi
Türü: Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Manisa İli Sınırları ve Mücavir Alan Sınırları Dahilinde İdare Tarafından Belirlenecek Yerler
ç) Süresi/teslim tarihi :
İşe başlama tarihinden itibaren 150(YüzElli) gündür
d) İşe başlama tarihi :
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren
5
gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 25.06.2025 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : MANİSA BÜYÜKİŞEHİR BELEDİYESİ 8.KAT TOPLANTI ODASI


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:

Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;

a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.

Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin
%15'inden
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25

oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilmiş Ses,.Işık,Sahne, Led Ekran ve Teknik Donanım Hizmetleri ve Benzer Tüm Orgonizasyon hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:


İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

-İşin süresi 150 takvim günüdür. İş her halukarda 31.12.2025 te bitecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
3.1. TİP – 1 TRUSS SİSTEMİ KURULUMU 50 adet
3.2. TİP – 2 TRUSS SİSTEMİ KURULUMU 20 adet
3.3. TİP – 1 SAHNE KURULUMU 50 adet
3.4. TİP – 2 SAHNE KURULUMU 20 adet
3.5. PODYUM KURULUMU 200 metrekare
3.6. TİP – 1 SES SİSTEMİ KURULUMU 50 adet
3.7. TİP – 2 SES SİSTEMİ KURULUMU 20 adet
3.8. TİP – 1 IŞIK SİSTEMİ KURULUMU 50 adet
3.9. TİP – 2 IŞIK SİSTEMİ KURULUMU 20 adet
3.10. LED EKRAN VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ TEMİNİ HİZMETİ 2.000 metrekare
3.11. DİJİTAL EKRANLI KÜRSÜ TEMİNİ 30 adet
3.12. SOĞUTMA VE ISITMA SİSTEMİ (KLİMA) TEMİNİ 30 adet
3.13. ELEKTRİKLİ ISITMA SİSTEMİ TEMİNİ 20 adet
3.14. LPG’Lİ ISITMA SİSTEMİ (ISI PRAMİDİ) TEMİNİ 30 adet
3.15. OTURMA ALANI TEMİNİ 100 adet
3.16. PLASTİK MASA VE SANDALYE TEMİNİ 200 adet
3.17. HALI KAPLAMA TEMİNİ 2.000 metrekare
3.18. KUMAŞ KAPLAMA TEMİNİ 2.000 metrekare
3.19. KULİS TEMİNİ 20 adet
3.20. TİP – 1 JENERATÖR TEMİNİ 20 adet
3.21. TİP – 2 JENERATÖR TEMİNİ 50 adet
3.22. HEADSET KAFA MİKROFON TEMİNİ 50 adet
3.23. DJ MİKSER TEMİNİ 50 adet
3.24. TİP – 1 ÇADIR TEMİNİ 10 adet
3.25. TİP – 2 ÇADIR TEMİNİ 20 adet
3.26. TİP – 3 ÇADIR TEMİNİ 40 adet
3.27. TİP – 4 ÇADIR TEMİNİ 50 adet
3.28. TİP – 5 ÇADIR TEMİNİ 50 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)